Aihe vapaa Kavereitten mielestä on kivempaa lähteä isolla porukalla festareille

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mun mielestä ois kiva jos ne ois ensin jutellu aiheesta mun kanssa. Mutta ei ko ne on pyytäny niitten omat parhaat kaverit mukaan eikä mulla oo ketään kenet haluaisin sinne.

Ois eri asia jos hengattais muutenki yhessä isolla porukalla mutta ko ei. Xllä on oma porukka koulussa, Yllä oma ja mie oon yksin tai vaihtelevasti siinä seurassa mihin kelpaan..

Hauskaa

Siis oli alunperin mun idea että lähettäis yhessä jonnekki festareille mutta nyt on vähän selmonen fiilis etten ees halua lähteä.

Harmittaa ko Y tietää etten ees oikeen tykkää siitä sen kaverista..

Mutta niinku miks ne ei kysyny että onko mun mielestä hauskaa isommalla porukalla?? (No ok 7 tyyppiä).

Ei sillä, enhän mie voi määrätä keitten kaa ne haluaa sinne lähteä. Mutta miks ei voinu kertoa suunnitteluvaiheessa että haluaa isolla porukalla sinne.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Kannattaa silti mennä. Mä jättäydyin nuorempana aina pois sen ulkopuolisuuden tunteen takia ja nyt vaan ajattelen et miten monta kaveria mulla voisikaan tänä päivänä olla jos en ois aina pahoittanut mieltäni noista.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Kannattaa silti mennä. Mä jättäydyin nuorempana aina pois sen ulkopuolisuuden tunteen takia ja nyt vaan ajattelen et miten monta kaveria mulla voisikaan tänä päivänä olla jos en ois aina pahoittanut mieltäni noista.
No totta tuoki.

En vaan haluis maksaa lippuja jos ei ookkaan kivaa :D

Voishan se tietenki olla kivaa yksinki, mutta harmittaa sitten ko muut on yhessä pitämässä hauskaa DD:
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Niinku enhän mie voi mittään sille että ne haluaa olla niitten parhaitten kavereitten kaa. Ois vaan tavallaan kunnioittavaa ja reilua puhua asiasta ensin tai emt.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Niinku enhän mie voi mittään sille että ne haluaa olla niitten parhaitten kavereitten kaa. Ois vaan tavallaan kunnioittavaa ja reilua puhua asiasta ensin tai emt.
Tästä oon kyllä samaa mieltä. Mut siinä voi olla ihan vaan sekin, että he ei ehkä tajua että sulle se muiden mukaan kutsuminen ei ole yhtä iloinen asia kuin mitä heille itselleen. Moni vähän sokeutuu kun kyseessä on paras kaveri tai kumppani ja sit ajatellaan et no kaikkihan sen haluaa mukaan kun se on niin ihana ihminen. :D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tästä oon kyllä samaa mieltä. Mut siinä voi olla ihan vaan sekin, että he ei ehkä tajua että sulle se muiden mukaan kutsuminen ei ole yhtä iloinen asia kuin mitä heille itselleen. Moni vähän sokeutuu kun kyseessä on paras kaveri tai kumppani ja sit ajatellaan et no kaikkihan sen haluaa mukaan kun se on niin ihana ihminen. :D
No voi olla tuoki :D ja en viitti olla mikään ilonpilaaja sanomalla tyyliin "mua kyllä harmittaa ko ei ollu mitään puhetta että kysytään muitaki mukaan ja sit te ootteki kysyny sinne porukkaa" (:::
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ymmärrän et harmittaa ja olis ollu kohteliasta kysästä tai edes ilmoittaa sulle mutta menisin silti mukaan ellet oikeasti inhoa niitä kavereita. Mitä hävittävää sulla on - jos siellä ei oo kivaa niin sit pörräät itekses ja kuuntelet hyvää musiikkia. Parhaassa tapauksessa saat myös uusia kavereita.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ymmärrän et harmittaa ja olis ollu kohteliasta kysästä tai edes ilmoittaa sulle mutta menisin silti mukaan ellet oikeasti inhoa niitä kavereita. Mitä hävittävää sulla on - jos siellä ei oo kivaa niin sit pörräät itekses ja kuuntelet hyvää musiikkia. Parhaassa tapauksessa saat myös uusia kavereita.
No totta, sama kai se on lähteäkki :D
 
Ylös Pohja