Aihe vapaa Kertokaa teidän outoja unia

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tai kivoja, pelottavia, ihan mitä vaan mieleen jääneitä unia.

Mä oon tänä vuonna nähnyt eniten unia, kun koskaan aiemmin tai siis oon muistanut ne aamulla tai myöhemmin päivän aikana. Mitään painajaisia en oo nähnyt, ennemminkin vaan outoja ja sekavia unia millon mistäkin.

Edellisyön uni oli kyllä sekavin tähän mennessä. Ihan ensimmäisiä tapahtumia en muista. Oltiin kuitenkin mun siskon kanssa menossa Blind Channelin keikalle. Jotenkin päädyttiin tanssimaan niiden kanssa yleisöön ja juteltiin siinä rennosti niinku tunnettais ne. Lopulta kuitenkin Joel (eli se laulaja) sanoi, että meidän pitää mennä jonoon ennen kun keikka alkaa. Kiltisti mentiin jonon ekoiksi ja jäätiin siihen odottamaan. Siellä samassa tilassa oli jostain syystä Niilo22 pitämässä jonkinlaista luentoa faneillensa :D en tiedä miksi se edes oli mun unessa, kun en edes katso hänen videoitaan.

En muista tapahtuiko sen jälkeen vielä jotain vai heräsinkö hetkeksi. Seuraava muistikuva oli kuitenkin siitä, kun olin jossain metsässä ja siellä oli oikeastaan tosi kaunista. Kävelin jonkun järven luo ja siitä meni sellanen pitkä silta koko sen järven yli. Siellä oli paljon isoja perhosia ja joku nainen joka pelasti niitä vedestä, koska jostain syystä ne perhoset lensi sinne veteen. Mä eläinrakkaana ihmisenä ryhdyin auttamaan sitten häntä niiden perhosten pelastamisessa ja hypin kiviä pitkin joka suuntaan, että sain varmasti jokaisen pelastettua. :D Yksi perhonen oli kuitenkin ollut jo pitkään vedessä joten kuivatin sen ja vasta, kun se oli kuiva aloin elvyttämään sitä!? Se elpyi ja lähti myös takaisin lentoon. Mun äiti sitten tuli sinne (jostain) ja sanoi, että "joo, aika holtittomasti se lensi, että luultavasti tuolla kauempana tippui taas veteen", mähän sitten menin jonkinsoritn paniikkiin ja lähdin tietä pitkin juoksemaan sen perhosen perään. Äiti ja kaksi jotain tuntematonta ihmistä tuli mun mukaan ja hetken tiellä juoksemisen jälkeen käännyttiin jollekin sivutielle josta pääsi sinne järven rannalle sen perhosen luo. Siellä oli kuitenkin joku iso mökki ja joitain miehiä. Huomasin, että yhdellä miehellä oli ase joten lähdettiin juoksemaan karkuun. Nää miehet huomas meidät ja lähti perään. Ne kaks jostain syystä meidän mukaan tullutta ihmistä lähti takaisin sinne sillalle, mutta mä ja äiti heittäydyttiin maahan ja toivottiin, että ne miehet ei huomaa meitä. Ne jäi parin metrin päähän meistä seisomaan ja katteli hetken ympärilleen ja lähti sitten ihan väärään suuntaan juoksemaan. Sieltä mökiltä juoksi vielä kaks miestä jotka sano olevansa venäläisiä, mutta puhui hyvin suomea. Ne anto meille jotkut maastokuvioiset pressut ja jäi itsekin sinne meidän kanssa. Siinä sitten hetki oltiin niiden pressujen alla ja lopulta lähdettiin sinne sillalle. Siinä kohtaa taisin herätä.

Että semmosta tällä kertaa, en kyllä tiiä mitä tosta pitäis aatella. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Lol toi sun eka uni. :D Nauratti toi Niilo22:n luento. Ihan kuin se olis Hitlerinä julistamassa faneillensa omaa ideologiaansa.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
No tos viikko sit näin unta, että mun äiti ja eno rakasteli toisiaan mun isän ja muiden tuttujensa edessä. :D
Okei tää on kyllä jo aika paha :D Ja tohon Niilo22 juttuun vielä, että sellanen se oikeestaan vähän oli ja oikeen hyvän paikan ja ajankohdankin valinnut. XD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Näin viime yönä unta et olin parin kaverin kaa karkkikaupassa ja mää vaan söin niistä laatikoista niitä irtokarkkeja jotka oli ihan jäätävän kokosia et kaiken järjen mukaan niitten ei ois kuulunu mahtua mun suuhun mut ne jostain syystä mahti silti ja sit kukaan ei muka huomannu et mää söin niitä.
Sit se kauppa muutteli aina muotoa et se oli välillä rannan näköinen ja välillä kaupungin ja välillä metsän ja sit aina toistu maiseman vaihtuessa kohta missä Roope Ankka pakeni Muumien Jäärouvaa

En koskaan päässyt pois sieltä kaupasta.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Viime yönä näin jotain ihan ihmeellistä unta, et oli joku jäätävä vedenpaisumus tai jotain ja se eteni sillee hiljalleen. Sit vaa soudettii veneellä mun perheen kans sitä vettä pakoon maata pitkin!!?? ::D Lopulta sit päästii jonnekki random metsään, johon se vesi ei päässyt?! Mut sit seki täytty ja uitiin sinne suuntaan mistä tultiin? :D

Joskus mietin aamuisin, että mitähän ihmettä :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Näin viime yönä unta et olin parin kaverin kaa karkkikaupassa ja mää vaan söin niistä laatikoista niitä irtokarkkeja jotka oli ihan jäätävän kokosia et kaiken järjen mukaan niitten ei ois kuulunu mahtua mun suuhun mut ne jostain syystä mahti silti ja sit kukaan ei muka huomannu et mää söin niitä.
Sit se kauppa muutteli aina muotoa et se oli välillä rannan näköinen ja välillä kaupungin ja välillä metsän ja sit aina toistu maiseman vaihtuessa kohta missä Roope Ankka pakeni Muumien Jäärouvaa

En koskaan päässyt pois sieltä kaupasta.
Toi kuulosti alkuun tosi kivalta unelta, mutta vähän ahdistavaa, jos sieltä ei pääse pois. Tuli mieleen mun yks ehkä kuukausi sitten näkemä uni, kun eksyin sellaseen kauppakeskukseen enkä meinannut löytää edes autolle takasin.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Viime yönä näin jotain ihan ihmeellistä unta, et oli joku jäätävä vedenpaisumus tai jotain ja se eteni sillee hiljalleen. Sit vaa soudettii veneellä mun perheen kans sitä vettä pakoon maata pitkin!!?? ::D Lopulta sit päästii jonnekki random metsään, johon se vesi ei päässyt?! Mut sit seki täytty ja uitiin sinne suuntaan mistä tultiin? :D

Joskus mietin aamuisin, että mitähän ihmettä :D
Tää kuulostaa sellaselta, että mäkin voisin nähdä jonkun tän tapasen unen. Mä kans aika usein aamuisin mietin samaa. :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Näin tossa pari yötä sitten unta että Pingviini (ei se eläin) tuli kidnappaan mut, ja melkein sain pussattuu sitä, mut heräsin just sillon D:
Sit oon monta kertaa aikanaan nähny unta et sirenhead ajaa mua takaa jossain, ja ne on ollu pirun ahdistavia.
Lisäks kakarana näin paljon mörkö painajaisia. Mun unet ei yleensä oo silleen mitenkään kovin outoja, vaan ne on yleensä tosi ahdistavia, jos unia satun näkemään.
 

Mummi

Jassoo
Liittynyt
22.7.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
14
Pari päivää sitten näin unta että tästä koronasta oli kehittynyt jonkinlainen "zombivirus" että kaikki tartunnan saanet alkoivat käyttäytyä kuin zombit. He alkoivat jahtaamaan terveitä ihmisiä ja alkoivat tappamaan heitä. Ne myös näytti zombeilta ja juoksivat kuin zombit :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Toi kuulosti alkuun tosi kivalta unelta, mutta vähän ahdistavaa, jos sieltä ei pääse pois. Tuli mieleen mun yks ehkä kuukausi sitten näkemä uni, kun eksyin sellaseen kauppakeskukseen enkä meinannut löytää edes autolle takasin.
No mua lähinnä vaan nauratti se xd
Mutta siis mää en osannut päättää et mitä ostan ja se rahamäärä mitä mulla oli vaihteli koko ajan nii en saanu ostettua mitään
Ja sit siinä unen lopussa se Roope Ankka sukelsi veteen ettii helmiä nii se Jäärouva jäi vaa pyörii rannalle hämmentyneenä ja mää laatuun nokalleni rantaveteen
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Näin joskus unta, että olin isäni kanssa autoilemassa jossain isossa kaupungissa, missä ei kuitenkaan ollut muita ihmisiä. Kadut olivat kuitenkin täynnä pieniä mustia käärmeitä ja kun nousin ulos autosta niin ne kaikki käärmeet siltä kadulta kaikkosivat.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Näin hiljattain unta, jossa olin menossa mun kaverin kanssa ulkomaille seuraamaan Euroviisuja. Jossain kohtaa lähtövalmisteluja kuitenkin tajusin, että mähän olin tyystin unohtanut kertoa matkasta mun vanhemmille! Viivyttelin sitä kertomista silti vielä lisää, varmaankin siks, että pelkäsin, että vanhemmat kieltäisivät mua lähtemästä (Matkaliput oli jo ostettu jne). Kun me sitten oltiin mun kaverin kanssa lentokentällä, ja meidän lennon lähtöön oli enää kymmenen minuuttia, rupesin harkitsemaan, että ehkä tässä vois vihdoin olla hyvä soittaa niille vanhemmille...

Herätessä olin aika helpottunut, että se olikin vaan unta. :'--D
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Näin unta, että putosin järveen, ja ajauduin siellä pimeässä vedessä lumpeiden sekaan, joihin jäin kiinni. Aloin luonnollisesti hieman panikoimaan, mutta onneksi heräsin pian sen jälkeen.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
No mua lähinnä vaan nauratti se xd
Mutta siis mää en osannut päättää et mitä ostan ja se rahamäärä mitä mulla oli vaihteli koko ajan nii en saanu ostettua mitään
Ja sit siinä unen lopussa se Roope Ankka sukelsi veteen ettii helmiä nii se Jäärouva jäi vaa pyörii rannalle hämmentyneenä ja mää laatuun nokalleni rantaveteen
Aa no nyt se kuulostaakin kyllä enemmän hauskalta, kun ahdistavalta. :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Näin unta, että putosin järveen, ja ajauduin siellä pimeässä vedessä lumpeiden sekaan, joihin jäin kiinni. Aloin luonnollisesti hieman panikoimaan, mutta onneksi heräsin pian sen jälkeen.
Hyi! Toi olis kamalaa. Inhoon sitä, jos uidessa jalat osuu joihinkin lumpeisiin tai muihin kasveihin. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Näin tossa pari yötä sitten unta että Pingviini (ei se eläin) tuli kidnappaan mut, ja melkein sain pussattuu sitä, mut heräsin just sillon D:
Sit oon monta kertaa aikanaan nähny unta et sirenhead ajaa mua takaa jossain, ja ne on ollu pirun ahdistavia.
Lisäks kakarana näin paljon mörkö painajaisia. Mun unet ei yleensä oo silleen mitenkään kovin outoja, vaan ne on yleensä tosi ahdistavia, jos unia satun näkemään.
Mä näin lapsena kanssa usein painajaisia möröstä, ne oli tosi ahdistavia. Toi Sirenhead olis kyllä tosi ahdistava siitä en onneks ainakaan vielä oo nähnyt unta.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Näin joskus unta, että olin isäni kanssa autoilemassa jossain isossa kaupungissa, missä ei kuitenkaan ollut muita ihmisiä. Kadut olivat kuitenkin täynnä pieniä mustia käärmeitä ja kun nousin ulos autosta niin ne kaikki käärmeet siltä kadulta kaikkosivat.
Hyyh kuulostaa ahdistavalta, onneks käärmeet kaikkos eikä hyökännyt. Mun käärmeunissa yleensä ne käärmeet jahtaa mua. :D en edes mitenkään erityisemmin käärmeitä pelkää, mutta unissa ne silti on jostain syystä tosi aggressiivisia.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Näin hiljattain unta, jossa olin menossa mun kaverin kanssa ulkomaille seuraamaan Euroviisuja. Jossain kohtaa lähtövalmisteluja kuitenkin tajusin, että mähän olin tyystin unohtanut kertoa matkasta mun vanhemmille! Viivyttelin sitä kertomista silti vielä lisää, varmaankin siks, että pelkäsin, että vanhemmat kieltäisivät mua lähtemästä (Matkaliput oli jo ostettu jne). Kun me sitten oltiin mun kaverin kanssa lentokentällä, ja meidän lennon lähtöön oli enää kymmenen minuuttia, rupesin harkitsemaan, että ehkä tässä vois vihdoin olla hyvä soittaa niille vanhemmille...

Herätessä olin aika helpottunut, että se olikin vaan unta. :'--D
Tollaset unet jotka tuntuu super todellisilta on jotenkin usein just ton tyyppisiä, että herätessä on tosi helpottunut olo. Tai ainakin mulla on yleensä ollut.🤔
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Pari päivää sitten näin unta että tästä koronasta oli kehittynyt jonkinlainen "zombivirus" että kaikki tartunnan saanet alkoivat käyttäytyä kuin zombit. He alkoivat jahtaamaan terveitä ihmisiä ja alkoivat tappamaan heitä. Ne myös näytti zombeilta ja juoksivat kuin zombit :D
Näin juuri samanlaista unta koko koronajutun alussa :'D Paitsi että tämä virusmutaatio oli joidenkin maailmanjohtajien salaliitto, ja sitä levitettiin itikoiden avulla(?). Jännää, oli varmaan aika helppoa vetää yhteys kahden ison pandemian välillä
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Viime yönä vähän outo uni. Näin unta ihmisestä jonka nimi on Iida, joka oli samalla ekaluokalla noin 11-vuotta sitten. Ekaluokan jälkeisellä kesänä se kävi meillä kylässä ja päinvastoin, mutta sen jälkeen ei olla nähty. Monesti miettinyt mitä kuuluu sille ja lopuille samalla luokalle olleille, koska myös itse vaihdoin koulua vuoden päästä. Eli siis aloitin 3. luokan eri koulussa ja kaupungissa. Osa kävi myöhemmin vieressä olevaa koulua (amis), mutta ei ikinä varmaan kohdattu kadulla. Uskomatonta että vanhojen luokkatovereiden näkemisestä voi olla 11-12-vuotta. Niin se aika rientää.o_O
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Hyyh kuulostaa ahdistavalta, onneks käärmeet kaikkos eikä hyökännyt. Mun käärmeunissa yleensä ne käärmeet jahtaa mua. :D en edes mitenkään erityisemmin käärmeitä pelkää, mutta unissa ne silti on jostain syystä tosi aggressiivisia.
En mäkään millään lailla ehkä käärmeitä pelkää, mutten osaa selittää kun aika usein näen jotain käärme tai hyönteisunia mutta ne ei ole yleensä mitenkään uhkaavia. Harmi vaan etten usein muista kunnolla mitä unta näen vaan joitain välähdyksiä vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Viime yönä näin ainakin sellasta unta että oltiin kavereiden kanssa jossain kerrostalossa, en tiedä jaettiinko jotain posteja tai jotain mutta sit pelättiin koska niissä asui jotain pelottavaa porukkaa. En tiiä miten toiki liitty mihinkään. Sit olin kaupassa kaverin kanssa ja oisin halunnu ostaa jotain suklaata tai jotaki mut ei tullu ostettua :mad: sitten mä taisin ehk puhua niille frendeilleni jotain tyyliin että "olispa tyttöystävä" tai jotaki ja sit en tiiä mietinkö vaan tai muutuinko jotenkin tai muutinko tyyliäni silleen et eka olin sellanen butch/tomboy ja sit olin tosi femme sen jälkeen ja mietin jotenki että kumpi tuntui mukavammalta niin yllättäen se tosi femme tyyli tuntu siinä vähemmän nololta. Vaikka siis oikeasti valve-elämässä jos pitää valitaa niin mun tyyli on varmaan enemmän tomboy ku femme. Mut luulen et se tuli just jotenki siitä ahistuksesta ku kyllähän naisellinen tyyli on enemmän se normi i guess ni sit alko vaa niin sanotusti ahistaa se ja also tuli kans mielee et jos mul ois tyttöystävä niin sitten olisin muka jotenki dominoivampi ja se tuntu luonnottomalta (koska oikeastihan en oo mikään dominoiva ihminen yhtään kenenkään kanssa, kavereidenkin kanssa oon ennemmin hiljanen ja alistunu kuin mikään johtajatyyppinen). Ja siis mietin/tunsin ton kaiken siin unes nii en nyt taas ymmärrä että mitä :D se tuntu vaa nolommalta olla maskuliinisemman näkönen ja sit jotenki aattelin että se on hyväksyttävämpää olla wlw ja olla semmonen naisellinen. Mikä nyt varmaan heijastuu kyllä mun ajatuksista valveilla, koska kai mä jotenkin tolleen koen kuitenkin. Se oli vaa outoo et miks vaa yhtäkkiä vaihoin tyyliä siin unes xD jossain vaiheessa näin jotain painajaistakin mutta en oikee muista sitä.. mut se tuli varmaan siitä kun ennen nukahtamista mua pelotti ja aloin muistelemaan kaikkia kauhutarinoita mitä mun frendit on kertonu, osa niistä varmaan oli tosia ja osa ei. Mut en kyl ymmärrä ihmisiä et miks pitää kertoa tollasii ku jotkut haluis esim nukkua yönsä rauhassa kiitos. Nii ei, jatkuvasti vaa painajaisia, kiitti vitusti :))) Mut joo oli siin unes kai jotain muutakin mut en muista nyt kirveelläkää. Rääh paitsi meil oli joku draama ööö en tiiä kai äidin ja mun mummon ja sit jonku mun mummon entisen kaverin kanssa :Dd en ees tiiä mitä vittua se oli..... Tää kertoo varmaan siitä et oon ollu liikaa niien kans tekemisis ja kuunnellu mummun valitusta sen kavereista :D true story niil on aina jotain ihme draamaa. Jooh enempää en oikee muista siitä unesta paitsi iha ku Liam (Gallagher) ois kans liittyny siihe jotenki jossai vaihees mutta eeei en muista kyllä varmaks. Vittu mikä random uni xdd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Viime yönä näin ainakin sellasta unta että oltiin kavereiden kanssa jossain kerrostalossa, en tiedä jaettiinko jotain posteja tai jotain mutta sit pelättiin koska niissä asui jotain pelottavaa porukkaa. En tiiä miten toiki liitty mihinkään. Sit olin kaupassa kaverin kanssa ja oisin halunnu ostaa jotain suklaata tai jotaki mut ei tullu ostettua :mad: sitten mä taisin ehk puhua niille frendeilleni jotain tyyliin että "olispa tyttöystävä" tai jotaki ja sit en tiiä mietinkö vaan tai muutuinko jotenkin tai muutinko tyyliäni silleen et eka olin sellanen butch/tomboy ja sit olin tosi femme sen jälkeen ja mietin jotenki että kumpi tuntui mukavammalta niin yllättäen se tosi femme tyyli tuntu siinä vähemmän nololta. Vaikka siis oikeasti valve-elämässä jos pitää valitaa niin mun tyyli on varmaan enemmän tomboy ku femme. Mut luulen et se tuli just jotenki siitä ahistuksesta ku kyllähän naisellinen tyyli on enemmän se normi i guess ni sit alko vaa niin sanotusti ahistaa se ja also tuli kans mielee et jos mul ois tyttöystävä niin sitten olisin muka jotenki dominoivampi ja se tuntu luonnottomalta (koska oikeastihan en oo mikään dominoiva ihminen yhtään kenenkään kanssa, kavereidenkin kanssa oon ennemmin hiljanen ja alistunu kuin mikään johtajatyyppinen). Ja siis mietin/tunsin ton kaiken siin unes nii en nyt taas ymmärrä että mitä :D se tuntu vaa nolommalta olla maskuliinisemman näkönen ja sit jotenki aattelin että se on hyväksyttävämpää olla wlw ja olla semmonen naisellinen. Mikä nyt varmaan heijastuu kyllä mun ajatuksista valveilla, koska kai mä jotenkin tolleen koen kuitenkin. Se oli vaa outoo et miks vaa yhtäkkiä vaihoin tyyliä siin unes xD jossain vaiheessa näin jotain painajaistakin mutta en oikee muista sitä.. mut se tuli varmaan siitä kun ennen nukahtamista mua pelotti ja aloin muistelemaan kaikkia kauhutarinoita mitä mun frendit on kertonu, osa niistä varmaan oli tosia ja osa ei. Mut en kyl ymmärrä ihmisiä et miks pitää kertoa tollasii ku jotkut haluis esim nukkua yönsä rauhassa kiitos. Nii ei, jatkuvasti vaa painajaisia, kiitti vitusti :))) Mut joo oli siin unes kai jotain muutakin mut en muista nyt kirveelläkää. Rääh paitsi meil oli joku draama ööö en tiiä kai äidin ja mun mummon ja sit jonku mun mummon entisen kaverin kanssa :Dd en ees tiiä mitä vittua se oli..... Tää kertoo varmaan siitä et oon ollu liikaa niien kans tekemisis ja kuunnellu mummun valitusta sen kavereista :D true story niil on aina jotain ihme draamaa. Jooh enempää en oikee muista siitä unesta paitsi iha ku Liam (Gallagher) ois kans liittyny siihe jotenki jossai vaihees mutta eeei en muista kyllä varmaks. Vittu mikä random uni xdd
Eeei vittu muistan yhen random kohan, joko laulettiin kaverin kans reflectionii (mulanista se biisi) tai kuunneltii tai jotai sellast mut muistan ihan selkeästi et se oli mun unessa ja nyt mul on jatkuvasti heräämisen jälkeen soinu se päässä :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Okei, näin kyllä erittäin sekavaa unta viime yönä...
Siinä mun yks kaveri tuli meille kahden muun kaverinsa kanssa (vaikka ei se paikka kyllä yhtään näyttänyt meidän kodilta, mutta oli sit kuitenki olevinaan se?). Sitten ne meni kolmistaan meidän vessaan, ja.... pitivät jotkut himputin orgiat siellä??? Niinkun harrastivat seksiä keskenänsä siellä?! Sitten, kun ne lopettivat ja lähtivät sieltä vessasta pois, ja minä menin sinne, niin siellä oli joka paikassa ...spermaroiskeita. ಠ__ಠ Huolimatta siitä, että ne kaikki kolme olivat _biologisesti naisia_. Kaiken muun lisäksi tässä oli vielä sekin omituinen seikka, että mua ei missään vaiheessa sitä unta ällöttänyt niiden touhut millään lailla - vaan suhtauduin siihen niinkun mihin tahansa normaaliin asiaan. Niiden jäljetkin siivosin äidin kanssa kuin minkä tahansa sotkun.

...Että juuh.
 
Ylös Pohja