Työ Kokemuksia laivalla työskentelystä

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei eli siis mä mietin tällä hetkellä, että olis tavallaan aika siistiä mennä työharjoitteluun laivalle. (viihdeosastolle) Mulla ei siis oo mikään hirveen hyvä kielitaito eli vähän epäröin sen takia, mutta voisihan sinne silti ainakin hakea. Ja olisihan se paljon erilaisempi kokemus, kuin monella muulla. Mutta jos ootte joskus olleet töissä laivalla niin millasta siellä oli? Kertokaa millä osastolla olitte, mitä työtehtäviä teillä oli, millanen työsuhde, tuliko ikävä kotiin yms.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Sisävesi laivalle olen joku vuosi myynyt lippuja, eli ei nyt taida ihan vastata sitä mistä puhut:D
Mut ehdottomasti kannattaa, tunnen yhden perämiehen ja kai se työstään tykkää vaikka välillä onkin 3vk kotoa pois jne. Jotkut risteilythän kestää muutenkin max pari päivää:)
Itsekkin voisin haluta laivalle töihin, ei siellä vaan oo oikein mitään mitä voisin tehdä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sisävesi laivalle olen joku vuosi myynyt lippuja, eli ei nyt taida ihan vastata sitä mistä puhut:D
Mut ehdottomasti kannattaa, tunnen yhden perämiehen ja kai se työstään tykkää vaikka välillä onkin 3vk kotoa pois jne. Jotkut risteilythän kestää muutenkin max pari päivää:)
Itsekkin voisin haluta laivalle töihin, ei siellä vaan oo oikein mitään mitä voisin tehdä
Joo ei ihan sitä mistä puhuin. :D Mutta joo, ehkä sitä nyt vähän ees kattois. :) Mietityttää vaan se kun toi harjoittelu on meillä just siinä, kohtaan kun mun teatteriharrastuksessa olis paljon kaikkii ylimääräsii harjotuksii ja sit esityksii enkä todellakaan olis valmis jäämään niistä pois... :/ Toisaalta voihan sinne ensi vuonnakin hakea, jos silloin olisi harjoittelu sopivammassa kohdassa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo ei ihan sitä mistä puhuin. :D Mutta joo, ehkä sitä nyt vähän ees kattois. :) Mietityttää vaan se kun toi harjoittelu on meillä just siinä, kohtaan kun mun teatteriharrastuksessa olis paljon kaikkii ylimääräsii harjotuksii ja sit esityksii enkä todellakaan olis valmis jäämään niistä pois... :/ Toisaalta voihan sinne ensi vuonnakin hakea, jos silloin olisi harjoittelu sopivammassa kohdassa.
Hmm ehkäpä ens vuonna sitten!:)
 
Ylös Pohja