Mielenterveys Mielialasi tällä hetkellä asteikolla 1-5

ongelma

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
33
Reaktioarvo
26
Itselläni ei kauheasti kehuttavaa, 2. Itkettää koko ajan, välillä ilman syytä. Saattaa toki johtua siitä että mulla lopetettiin just neljä psyykelääkettä ja ne tavallaan blokkas mun tunteet niin etten pystynyt itkemään. Eipä niiden lopettaminen auttanut kuitenkaan masennukseen. Tänään nostettiin yhtä lääkettä, toivottavasti se vähän tukisi mun masennusvaiheesta toipumista.

Mikä teidän mielialanne on? Ja kertokaa siitä, jos haluatte.

<3
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ehkä 3-4. Olen ollut nyt jonkin aikaa varsin hyvillä mielin, koska elämässä on taas jotain tavoiteltavaa. Olinhan tässä jo yli puoli vuotta ihan hukassa itseni kanssa, niin tämä on mukavaa vaihtelua. Toivottavasti sinullakin menee mieliala parempaan päin pian, tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Riippuu otetaanko huomioon juuri tällä sekunnilla, tänään vai ihan yleisesti viime aikoina. Niihin kun kaikkiin on eri vastaus.

Sanoisin kuitenkin yleispätevästi ehkä 3. Ihan okei, ei erityisen huono muttei erityisen hyväkään. On ollut parempi, on ollut huonompi.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Äää, nyt tällä hetkellä mieli niin alhaalla, että pistän kakkosen. Syynä useita asioita. Täl hetkel kuiteskin ikävä koulupäivä ja somevertailu. Näin siis yhen vanhan koulututtavan some-postauksen, jossa moni saman koulun tuttava rellestää yhessä. Harmittaa siis se, kun itelle ei jäänyt kyseisestä koulusta kuin yksi kaveri, sillä kavereita en osaa saada. Koen, että oon kirottu yksinäisyyteen.

Muita syiltä on kaamosmasennus ja -väsymys sekä häämöttävä korkeakouluhaku. Pari kertaa mennyt kouluihin haku pyllylleen, ettei tulevaa oikeen innolla odota...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Varmaa 2 itelläki. Lol i'm dying ku on niin desperate olo. En kestä olla ilman mun rakasta (ei siis todellakaan mikään poikaystävä vaan julkkis). Oon niin rakastunu edelleen että voisin repiä silmät päästäni haha. Vaikee keskittyä vieläkään paljoo mihinkään muuhun ku siihen ja nii. Tosiaan heinäkuusta saakka oon ikävöiny sitä jatkuvasti niin että lähtee järki joten alkaa tässä pikkusen turhauttaa. Sydän hakkaa edelleen niin saatanasti ja stressaa ja itkettää usein (ainakin viime päivinä tbh)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
2. Kuilun reunalla ollaan mutta en vielä pudonnut.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
781
Reaktioarvo
752
Sanoisin, että 2. Moni asia ahdistaa, mikä saa mut myös masentuneeksi. On vaikeaa olla itsensä kanssa ja sietää erilaisia asioita.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,884
Reaktioarvo
1,407
2, koska nukuin viime yönä 3 tuntia ku koko yö meni kaverin kanssa videota editoidessa, eikä nyt jaksa tehä mitään eikä välittää mistään, silmät verestää ja juon täällä kahvia henkeni kaupalla.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
2. Riippuu kyllä ihan päivästä, mutta on asioita joita on hankala unohtaa tai olla ajattelematta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla on koko päivän vaihdellut laidasta laitaan. Tällä hetkellä ehkä 3. Tuntuu siltä et vois mennä pahemmaksi mut koitan välttää sitä.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ehkä neljä. Koulun alku on tuomassa rutiinia elämään ja oon ollu tallilla nyt paljon.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Ei mitään tietoo, se on heitelly tänään normaalista ehkä vähän ylöspäin ja sit taas alemmas.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tällä hetkellä sanoisin 1. mutta koska ei ole pahin mahdollinen niin 2.
Näin tänään taas yhtä ystävääni joka vaan lakkasi puhumasta ja on näköjään yhä aikamoinen haava mulle. Ja hirveesti pitäs palauttaa kaikkia koulutehtäviä ja nyt äiti ilmoitti haluavansa viedä multa viimeisen itsenäisyyden merkin, pääsyn mun wilmaan kun täysi-ikäistyn.
 
Ylös Pohja