Syvälliset Mimmosia teidän ajatukset on

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Joskus mietin että jos joku vaikka puhuu paljon niin sillä ei voi olla samanlainen ajatusvirta ku mulla missä ajatukset poukkoilee tällai:

Tyhmä vanha mies, koska mä pääsen kotiin...
Virta vie, virta tuo, on laineet täyttä elämää, virta vie, virta tuo ja jos en enää sua mä nää
Ketä hemmetti toi on
Kylmä alkaa varmaan tuntua lämpimämmältä kun sitä on jonkun aikaa, siks viileest asunnost ulos kylmään lähteminen varmaan ei tunnu niin kauheelt muutokselt
• • •
Onkohan mulle jo soitettu sieltä pankista
Virta vie...
Hey now you're an all star get your game on go play- somebody once told me the world is gonna roll me

Mä en oikeen puhu esim. töissä tai koulussa ku mun ajatuksetkin on niin viihdyttäviä mut ois kiva tietää et miten muitten ajatus kulkee
 

mulkku

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51
Reaktioarvo
36
vois muuttaa metsää ja piiloutuu ihmisilt ja ei menis töihi eikä kouluu eikä minnekkää ja emt ei se onnistuis nii helpost ni ehk vaa hautaudun kesän tullessa hiekkarantaan sinne hiekan alle ja öö kuolen tai jtn
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Aattelen tärkeitä ihmisii ja sit taas pyörii jokku biisinsanat pääs ja fiilistelen henkisesti niitä. Etin ympäristöstä kiinnostavia asioita ja monesti tuntuu et kattelen maailmaa paljo tarkemmin ku monet. Kuuntelen muiden keskusteluja ja keskityn moneen asiaan tai sit en mihinkään. Sekavaa, kamalaa ja erittäin viihdyttävää usein. Joskus pelkällä ajatuksen voimalla alan itkee vaik mikää muu ei sitä laukasis. Sit kuitenki viihdyn mun ajatuksis ja painun niihin syvälle, elän tilanteita eri näkökulmasta ja huomaan päätyneeni sinne konkereettiseen paikkaan missä just silloin oon. Joka päivä vanhat murheet käy mieles, välillä vihaan kaikkee mut sit taas lyödän aina jotain hyvää jostain
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Ajattelen traumoja tai itseni lähettämistä kiinaan, ei tietoakaan miksi kiinaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Siis mun aatokset on mielestäni ainakin hyvin suuresti yhteydessä pakko-oireisiin, varmaan 90 % ajasta mun ajattelu on sellasta tietyllä tapaa rituaalimaista pakkotoimintaa. Usein jään jumiin johonkin ajatukseen jos en oo saanu pohdittua sitä kunnolla läpi niin en pysty siirtymään eteenpäin ennen ku se on ajateltu loppuun.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
mietin sitä, miks epäkiinnostavista aiheista joista pitäis jaksaa olla kiinnostunut, on niin vaikea kiinnostua ja miksi suolakalat maistuu paremmilta kuin suolakeksit, miksen oo aiemmin ymmärtänyt äänikirjojen ja psykoterapian hienoutta
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on adhd, joten ilman lääkettä niitä on ainakin 5 päällekäin ja ne on muutenkin hirveän nopeita, poukkoilevia, irtonaisia ja keskeytän itse omia ajatuksiani kaiken aikaa ja huomioni muutenkin poukkoilee kohteesta ja asiasta toiseen ja mun aivot tuntuu toimivan vähän niinkuin pikakelauksella. Kuulen myös luetun tekstin välillä jollain satunnaisella äänellä ja ajattelen paljon kuvina ja kun en ajattele kuvina niin osa sanoista tai ajatuksista tulee eri kielillä, joten aika sekavaa kaiken kaikkiaan
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Tuskin edes tiedostan suurinta osaa niistä. Vaikea siis kuvailla millaisia ne on, kun en tiedä mihin tarttua. Tavallaan monta asiaa häilyy jossain taustalla, mutta se mitä tiedostavasti mietin, on siinä pinnalla. Enemmän välähtelee kuvia ja sanatonta kuin sanoja, ja näillä on rajattomat yhteydet toisiinsa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Tykkään elää ns mielikuvitusmaailmassa ja ajattelen asioita itse keksimieni henkilöiden näkökulmasta tai sitten elokuva-kirjahahmojen näkökulmasta. Lisäksi tykkään taivutella sanoja mielessäni ja miettiä sitaatteja kirjoista, lauluista ja elokuvista.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ajatukseni koostuvat usein lähinnä musiikista (jokin kappale soi päässä). Sitten on paljon tätä perus virtaa. Huomaan ajatukseni vain ja ainoastaan, kun meditoin. Sanotaanko näin että ei muuten mitään kovin häiristevää.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Jos jokin ajatus tulee mieleen ja yleensä sen tiedostaa niin jää pidemmäksi aikaa pohtimaan sitä syytä miksi se tuli mieleen eikä sitä varsinaista asiaa.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
mä puhun kans ihmisille ajatuksissani ja välillä kuvittelen mitä ne vastais tai ajattelen et toi ajattelee varmaan tällai ja vastaan siihen ajatukseen tyyliin että kaupungilla kävellessäni jos joku katsahtaa muhun puolustan maskittomuuttani sanomalla ajatuksissani "mää unohdin sen kotiin" ja sitten tulee parempi olo D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Menee mukavasti päällekköi ajatukset, ei niistä oikei selkoa saa mitekää :'D.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Aattelen tärkeitä ihmisii ja sit taas pyörii jokku biisinsanat pääs ja fiilistelen henkisesti niitä. Etin ympäristöstä kiinnostavia asioita ja monesti tuntuu et kattelen maailmaa paljo tarkemmin ku monet. Kuuntelen muiden keskusteluja ja keskityn moneen asiaan tai sit en mihinkään. Sekavaa, kamalaa ja erittäin viihdyttävää usein. Joskus pelkällä ajatuksen voimalla alan itkee vaik mikää muu ei sitä laukasis. Sit kuitenki viihdyn mun ajatuksis ja painun niihin syvälle, elän tilanteita eri näkökulmasta ja huomaan päätyneeni sinne konkereettiseen paikkaan missä just silloin oon. Joka päivä vanhat murheet käy mieles, välillä vihaan kaikkee mut sit taas lyödän aina jotain hyvää jostain
Mulla on suurin piirtein sama.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ajattelen kuvilla ja koska ajatukseni tykkäävät räjähtää käsiin valtoimeksi ajatusvirraksi, päässäni pyörii päällekkäin monta eri kuvakokonaisuutta. Saatan samaan aikaan ratkoa jotain ongelmaa, luoda tarinaa, piirtää mielessäni ja milloin mitäkin. Enimmäkseen tämä on kivaa, mutta joskus myös rasittavaa.
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
yleensä vaan mietin kaikkee mitä päivällä on tapahtunu ja sit ne tapahtumat silleen kun oisin halunnu et ne menee ja vähä et mitä siin tapahtus ja sit mietin et mitä teen loppu päivän ja ei varmaa mitää erikoista
joskus mietin jotain murhan tekoa silleen vaan hypoteettisesti lol
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Aika tavallisesti jotain tän tyylistä:

"Voi vitsi, että siitä on kauan, kun tapasin mun ihastuksen viimeksi... Ääh, kun mulla on ikävä sitä. Siis, oikeesti, miten joku ihminen voi olla niin ihana? Jdbfbxbdkf, apua...!"
'Cause I can hear the thunder from afar, a lightning in the dark. I can feel a fire come alive. So calm before the storm, so dark before the dawn. Oh, I can see the fire in your eyes, in your eyes
"Taas nää hiukset kutittaa mun kaulaa, rääh!"
"Miks naisten tyylisessä polkkatukassa ne etummaiset hiukset on aina niin pitkät? Silti, jos pojalla on samanpituiset hiukset, niissä ne hiukset ei oo siitä kohtaa ihan niin pitkät. Oispa mullakin sen tyyliset hiukset tän pöhkön nAiSelLiSeN polkkatukan sijasta!"
***
"Miks tässä kasvishernekeitossa on näin isoja porkkananpaloja? Miks ylipäätänsä koulun kasvisvaihtoehdoissa on niin usein porkkanaa? Onko porkkanassa tosiaan sitten niin paljon samoja ravintoaineita kuin lihassa? Voihan siinä ollakin."
Oh, I can see the fire in your eyes, in your eyes
"Ai, tän pullan päällä onkin sekä raesokeria että tomusokeria? Kiintoisaa."
"Pitäisköhän kattoo se Uuden musiikin kilpailun finaali? Se tulee kyllä vähän myöhään... Ja en oo katsonut kyseistä kilpailua ikinä ennen. Mutta voishan sitä tällä kertaa katsoa - uteliaisuudesta vähintäänkin. Tai sitten en. En mää tiiä."
"Mun ihastus on kyllä suloinen silloin, kun se selittää Euroviisuista! Se on yks aihe, josta se on tosissaan kiinnostunut."
"Onpas tuolla ulkona muuten kaunista!"
*pätkä jonkun instrumentaalisen EDM-kappaleen melodiaa*
I can see the fire...
***
"Oho, onpas hieno maisema! Miltähän tää näyttäis valokuvassa?"
"Se muuten on jännä, miten se LED-valo saa polkupyörän eturenkaan välkkymään silloin, kun ajetaan pimeellä. Huh, kun tää mun pyörä muuten rämisee ajaessa! Onkohan tää normaalia?"
"Katopa, panttitölkkejä! Tulkaas reppuun, äidin pienet aarteet."
"Kas, lentokone! Nähtävästi Norwegianin."
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja