Tarinat Mitä kirjoja luette tällä hetkellä?

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,375
Reaktioarvo
961
Pettymyshän se on.
Eka on ihan hyvä, toka ihan ok, mut toivoo silti et kolmas olis parempi. Ei se oo.
Jep. Tokakaan ei ollu hyvä muuten ko lopusta, ja sitten se loppuki kesken. Kolmannessa oli jo oikeasti pettymys. Jäi niin monta kysymysmerkkiä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Jep. Tokakaan ei ollu hyvä muuten ko lopusta, ja sitten se loppuki kesken. Kolmannessa oli jo oikeasti pettymys. Jäi niin monta kysymysmerkkiä.
Näinpä. Toka oli silleen luettavaa mit en lukisi toista kertaa, kolmas on jo sellanen että jos oisin tienny, en ois lukenu ehkä loppuun lol
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
oon nyt lukenut helena meripaaden koirahullun päiväkirjoja ja siinä sivussa myös kisse-sarjaa taas pitkästä aikaa :D koitan ylipäätään opetella taas lukemaan ja jostain syystä niihin on aina hyvä palata muutaman vuoden välein
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
837
oon nyt lukenut helena meripaaden koirahullun päiväkirjoja ja siinä sivussa myös kisse-sarjaa taas pitkästä aikaa :D koitan ylipäätään opetella taas lukemaan ja jostain syystä niihin on aina hyvä palata muutaman vuoden välein
Ei hitto löysin vihdoinkin toisen ihmisen joka on edes lukenut näitä
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
Ei hitto löysin vihdoinkin toisen ihmisen joka on edes lukenut näitä
mä luin niitä etenki ala-asteen puolella aina uudelleen ja varsinki kisse meni hahmona johonki tiettyyn kategoriaan jonka olis pitäny varmaan kertoa musta jotain. ja molempien sarjojen kohalla huvittaa myös kuinka jotkut yläaste/lukioikäset oli omissa silmissä ihan vitun aikuisia ja sitten niistä kasvaakin ite ohi :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
837
mä luin niitä etenki ala-asteen puolella aina uudelleen ja varsinki kisse meni hahmona johonki tiettyyn kategoriaan jonka olis pitäny varmaan kertoa musta jotain. ja molempien sarjojen kohalla huvittaa myös kuinka jotkut yläaste/lukioikäset oli omissa silmissä ihan vitun aikuisia ja sitten niistä kasvaakin ite ohi :D
Kisse oli mun ihan ehdoton lemppari siinä! Luin ala-asteella koirahulluja mut ne vähän jäi kun menin yläasteelle, mut ne Kissen kolme kirjaa tuli luettua vielä yläasteella monta kertaa. Ovat vieläkin tallessa, ois kyllä ehkä hauska lukea uudelleen. Koirahulluja mulla on vaan viittä vaille voittajaluokkaa ja sit mulla on yksi joku saman kirjailijan paljon uudempi tassutriokirja (ostin jostain poistosta muutamalla eurolla). Se tassutrio oli oikein hauska mut selkeästi saman ikäisille kuin koirahullut.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mun pittää äikän projektia varten lukee sellane ku Runoilija X. Tosin oon lukenu sen varmaan joku vuosi sitten ja pakko sanua et yks parhaimmista kirjoista mitä oon lukenu.
Lisäksi luen myös sellasta ku Piirityspäiväkirja
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Piti ihan googlettaa tää ja pakko kysyä, että onko minkälainen :0
En oo vielä päässy kovin pitkälle, ihan ekoja sivuja vasta missä selitetään sitä historiaa xD Tosin varmaan skippaan loput siitä ja meen suoraan siihen päiväkirjaan. Mut kerron kyllä ku oon lukenu vähä enemmän!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Piti ihan googlettaa tää ja pakko kysyä, että onko minkälainen :0
Noniin, nyt oon saanu alotettuu lukemisen kunnolla!
Mun mielestä tää on ihan mielenkiintonen ja tää Lena on kirjottanu tosi hyvin ja aika tarkkaa tekstiä (toki voi olla että on täydentäny myöhemmin tms). Kirjottajan tuntemukset on selkeitä (tosin oon ite hyvin empaattinen ihminen että varmaan ite tunnen ne voimakkaammin xD)
Ja siis ylipäätään on mielenkiintosta lukee neuvostoliittolaisen näkökulmasta ku oon ite lukenu nii monta päiväkirjaa jotka on ollu saksalaisten/puolalaisten/itävaltalaisten näkökulmasta
 
Ylös Pohja