Mielenterveys Mun äiti vähättelee vieläki mun tunteita

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Äskön ku tuli taas riitaa niistä rippikuvakorttien nimikirjotuksista

Sit lopputulos oli se et iskä raivosi äitille ja äiti sit lopulta tuli mun luo ja mää en puhunu sille ja vaan itkin ja se vaa toisteli sitä et se haluais et mää puhuisin sille et se ymmärtäs mua enemmän
Ihan ok et se sano noin ja ymmärrän kyllä et se haluaa tietää.
Mut sit se sano et "Ei kaikki alakuloisuus ja suru oo aina masennusta"
Niinku anteeksi. Väittääkö se et se, mitä mää oon tuntenut rutto jo kolmen vuoden ajan on jotenki normaalia surullisuutta???? Mitä ruttoa
Ketä se muka yrittää enää vakuuttaa, muako vai itteesä
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kaikki suru ja alakulo ei ole masennusta. mutta vain sinä itse tiedät kummasta on kyse, ei äitisi. ootko koskaan yrittänyt sanoa sille ihan suoraan että sulla ehkä on sairaus mikä tarvitsee hoitoa?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
kaikki suru ja alakulo ei ole masennusta. mutta vain sinä itse tiedät kummasta on kyse, ei äitisi. ootko koskaan yrittänyt sanoa sille ihan suoraan että sulla ehkä on sairaus mikä tarvitsee hoitoa?
Oon kyllä kerran sille sanonu et se miks olin mukana tekemässä sitä lasua mikä tehtiin kesällä oli nimenomaan se et ku mää ite halusin hakea itelleni apua
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
Se on vaan nii kamalaa ku se aattelee et ymmärtää ja haluaaki ymmärtää mut sit se ei ymmärrä sitä et se ei vaan yksinkertaisesti pysty ymmärtämään
Tiivistit äärimmäisen hyvin! D: Noinhan se on. Toisaalta ymmärrän, että on mahdotonta nähdä toisen pään sisään, mutta en silti ymmärrä, että joku vähättelee toisen oloa, kun ei tosiaan näe, miten sillä oikeasti menee.
 
Ylös Pohja