Syvälliset Näin identiteettikriisin aiheuttavaa unta

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,459
Reaktioarvo
2,341
En muista tarkalleen, mikä juoni siinä oli, mutta muistan tämän:
Pukeuduin äijäksi, ja jossain vaiheessa unohdin, etten ole oikeasti mies (kehollisesti ainakaan)

Nyt lähti identiteettikriisit tulille.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hyvin tavallista, olen nähnyt vastaavaa unta monta kertaa. Kriisiä en vielä ole saanut. Jossain vaiheessa tosin hetken aikaa olin vahvasti sitä mieltä että olen genderfluid.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
793
unet saa vaikka mitä tuntemaan. kannattaa odottaa huomiseen ja kattoa että jatkuuko tunteet vielä silloin. en halua vähätellä, varsinkaan jos aiemminkin on ollut kriiseilyä, mutta itsellänikin on saman tyyppisiä juttuja unet aiheuttanut.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,459
Reaktioarvo
2,341
unet saa vaikka mitä tuntemaan. kannattaa odottaa huomiseen ja kattoa että jatkuuko tunteet vielä silloin. en halua vähätellä, varsinkaan jos aiemminkin on ollut kriiseilyä, mutta itsellänikin on saman tyyppisiä juttuja unet aiheuttanut.
No onhan sitä tässä nyt pari kuukautta ollu jotain pientä kriiseilyä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,275
Reaktioarvo
2,900
En tiiä must tuntuu et tää KESKUSTELU sai mut taas kelaa et miksen oo mies xD pitkäst aikaa i think. En vaan siltikään jaksa uskoa että olisin mitään muuta kuin tyttö :D ehk oon vaa tyttö josta silti tuntuu tältä joskus ja kai se on ihan ok xd huutis
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen nähnyt pari kertaa unta että olen ihastellut peilin edessä omia miehen intiimialueitani. Oli outoja unia huhhuh…
 
Ylös Pohja