et oo liian vanha tänne eikä täällä voi ollaKiitos paljon! <3
Hyvin vanhalta. Onneksi vanhenen vain kerran vuodessa vuoden, enkä vuotta 365 kertaa saman vuoden aikana! 😲😳Ole hyvä :3
Ja pakollinen kysymys: miltä nyt tuntuu?
Mahtavaa! Tunnen oloni pirteän nuorekkaaksi varaaniksi täällä. :Det oo liian vanha tänne eikä täällä voi olla
Ei jei kun vanhenen vain kerran vuodessa! En hyväksy muita vastauksia!Mutta vanhenethan sinä joka sekuntti
Mutta ei anneta sen masentaa!
Olethan vielä nuori
Hyvä on!Ei jei kun vanhenen vain kerran vuodessa! En hyväksy muita vastauksia!
Meillä piti lukiossa pyytää lupa Wilma-viestien näkymiseen vanhemmille.Hyvä on!
Itsekkin tässä vähän kriiseilen kun en mä halua olla täys ikäinenD:
Mitä hyötyä siitä on? Wilma viestit ei enää näy vanhemmille? Hurraa...
No joo. Sitä suuremmalla syyllä.Meillä piti lukiossa pyytää lupa Wilma-viestien näkymiseen vanhemmille.
Eipä sillä, lukiossahan ei edes tullut mitään huomautuksia huonosta käytöksestä ja se "Wilma-lupa" oli siitä hyvä, että vanhemmat pystyivät kuittaamaan esim. poissaolot sairauden takia. Mitään arvosanojahan siellä ei tarvinnut vanhempien kuitata.
Tulee muuten tästä mieleen, kun ollessani 18-vuotias eräs 10-vuotias (vai oliko se kahdeksan?) kysyi ällistyneenä: "Eikö susta tunnu ihan hirveeltä olla noin kauheen vanha?"Hyvä on!
Itsekkin tässä vähän kriiseilen kun en mä halua olla täys ikäinenD:
Mitä hyötyä siitä on? Wilma viestit ei enää näy vanhemmille? Hurraa...
Kyllä... Tulin silloin tietoiseksi siitä, miten hauraat luuni ovatkaan...Ohh well...no tuntuuko?
HuijuiKyllä... Tulin silloin tietoiseksi siitä, miten hauraat luuni ovatkaan...
Eikä siinä vielä kaikki... Nythän minä olen vieläkin vanhempi ja hauraampi ja hirveämmän tuntuinen kauhean vanhan ikäni suhteen... Iiik!
Valitettavasti merkit tästä ovat jo liian selvät... Tänäänkin ostin itselleni monta lankakerää voidakseni taas kutoa sukkia keinutuolissani...Huijui
En usko että olet vanha.
Olet ylittänyt rajan "oikeesti aikuinen" vasta vuodella....
Ja saavuttanut neljäsosan + vuoden sadasta ikävuodesta. *glunk*Ethän ole täyttänyt pyöreitä vuosia kuin vasta kaksi kertaa
Saatat olla oikeassa. Minulla ei ole vielä rollaattoria, joten ihan kaikki merkit eivät sentään täyty.Ai no ehkei se ole yksin omaan vanhuuden merkki?
Minulla taas oli treeni matkan varrella pyörätuoliD: olikohan se joku enne?Saatat olla oikeassa. Minulla ei ole vielä rollaattoria, joten ihan kaikki merkit eivät sentään täyty.
Alan taas nähdä valoa elämässäni!
Pelkäänpä, että niin asian täytyy olla... Huiii!Minulla taas oli treeni matkan varrella pyörätuoliD: olikohan se joku enne?
SelvästiLuovus kukkii
Kuka tää paljon puhuttu Marjatta siis nyt on? :DMarjatat ovat luonteeltaan vähän gängstoja...
KylläkylläJepjep