Onkos täällä joulufiilistelijöitä? :3

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oottelen myös, enää 3kk 😍😍 jeeeee en malttais yhtään enää ootella 😂 hihii

kuulostaa muuten kivoilta noi glögimarmeladit! 👀
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mä oon normaalisti odottanut joulua koko syksyn, mut nyt ekaa kertaa elämässäni nautin ihan tästä syksystä itsestään. D: ehkä se on osaltaan vaikuttanut etten aio hankkia lahjoja tänä vuonna. joulukuusta mulla ei myöskään ole, koska sitä kohtasi onnettomuus viime jouluna ja heitin raadon roskikseen. oon kyllä vähän jo suunnitellut mitä leipoa joulun alla. avokki on pyydellyt taatelikakkua, jota en oo ikinä kokeillut, ja sen oon hänelle nyt luvannut.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
mä oon normaalisti odottanut joulua koko syksyn, mut nyt ekaa kertaa elämässäni nautin ihan tästä syksystä itsestään. D: ehkä se on osaltaan vaikuttanut etten aio hankkia lahjoja tänä vuonna. joulukuusta mulla ei myöskään ole, koska sitä kohtasi onnettomuus viime jouluna ja heitin raadon roskikseen. oon kyllä vähän jo suunnitellut mitä leipoa joulun alla. avokki on pyydellyt taatelikakkua, jota en oo ikinä kokeillut, ja sen oon hänelle nyt luvannut.
Kuulostaa ihanalta, et nautit jo tästä syksystä!!
Mutta voi eii kuusen puolesta :,D
Itse en ole edes ikinä syönyt taatelikakkua, mutta se vaikuttaa tosi hyvältä!! D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
.... :o
Sitten mun täytyy olla tooooodella rakastunut :D :O
Haha sama täällä xD
Vaikka en ois laulanu nii vähintään soi joku Petteri Punakuono tai Konsta Jylhän joululaulu päässä xDD
Hauskintahan on se ku en ees kuunnellu joululauluja mut kuitenki ne soi päässä ja lauloin lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
musta tuntuu että tää vuosi on ollut kyllä harvinaisen pitkä. D: en edes muista mitä tehtiin viime jouluna, mitä sain lahjaksi ja mitä syötiin...
Mää muistan kyllä liiankin hyvin viime joulun. Erityisesti sen takia että heti joulun jälkeen mun rakastumiseni timppaan räjähti käsiin... :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Halloween on myös ihan mukavaa aikaa!!
Nyt ei vain ole kavereita, joiden kanssa sitä juhlistaa, koska kaikki ovat toisaalla D:

Mites sä tykkäät silloin juhlia?
Ite kaiverran aina kurpitsalyhdyn, pidän kaikenmaailman asuja ja teen kauhumeikkejä, katon hirveän pinon kauhuleffoja (niinkun kyllä muutenkin aina :D) syön halloween karkkeja, ja koristelen vähän taloa, poltan paljon kynttilöitä ja suitsukkeita kuolleiden muistoksi ja koska mun kaverilla on synttärit halloweenina, meen parin kaverin kanssa keskustaan juhlimaan ja syömään ja pidetään aina jotain asuja päällä. Ainiin, ja tietysti kuuntelen kaikenlaisia halloween teemaisia kappaleita. Harmi vaan ku kovin moni ei juhli halloweenia, niin aina joutuu pitään kaiken hauskan melkein kokonaan yksin.
 
Ylös Pohja