Keho Oon syöny nykyisin paljon roskaruokaa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Päivisin väsyttää ja energiaa puuttuu snif snif.
Ku ei oo maistunu mikään muu kuin rasvamättö mut jotenkin tunnen pientä syyllisyyttä asiasta.
Jotenkin on elämässä alkanu ahdistaa painonhallinta jutut vaikka olenkin vielä nuori. Mut se ei riitä. En haluu lihoa. Mut samalla haluun syödä. Tuntuu myrkylliseltä yhdistelmältä ku tuolloin sitä varsinkin tulee sorruttua mässäilyyn.
Ja olen allerginen monelle hedelmälle. Ja raa’an porkkanan tekstuuri jotenkin ällöttää mua ja siitäkin on allergiaoireita. Paska homma.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Jeps. En toki silleen "roskaruokaaruokaa" juuri syö kun kotona asun mutta kaikkia herkkuja tulee kyllä syötyä ja oon varmaan koukussa kun tuntuu et pitkän päivän jälkeen vaan tarvii sen suklaan xd
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei kai sellaisesta syyllisyyttä kannata kokea? Ehkä vaan tarviit energiaa. Eikä sitä yhdessä yössä 200 kiloiseksi muutu :D

Roskaruokaa tai sen semmoista on tullut syötyä, kesällä melkein joka päivä kaupan valmis pizzaa tai lihapiirakoita ja nakkeja. En liho lainkaan vaikka söisin joka päivä jotain joka lasketaan lihottavaksi. Pitäisi olla varmaan huolissaan XD
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Kantsii olla varovainen, koska roskaruoka addiktoi helposti, ja yks päivä huomaatkin painavas 90 kiloa ja seuraavana jo 110 jne. Lihomista on lopulta helpompi välttää kuin peruuttaa, t. kokemusasiantuntija
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei kai sellaisesta syyllisyyttä kannata kokea? Ehkä vaan tarviit energiaa. Eikä sitä yhdessä yössä 200 kiloiseksi muutu :D

Roskaruokaa tai sen semmoista on tullut syötyä, kesällä melkein joka päivä kaupan valmis pizzaa tai lihapiirakoita ja nakkeja. En liho lainkaan vaikka söisin joka päivä jotain joka lasketaan lihottavaksi. Pitäisi olla varmaan huolissaan XD
Hah älä huoli mulla sama homma, tosin itellä johtuu isän puolelta periytyvistä geeneistä että mää pikemminkin vaa laihun jatkuvasti mut en liho vaikka mitä tekisi xD


Mut siis ei kannata tuntee mittää syyllisyyttä. Ellet oo jotenki erityisen herkkä lihoomaan nii tuskin nää nyt samantien miksikään pulleroksi muutut :D Se on ite asiassa aika normaalia et välillä ei vaan se normiruoka maistu. Ne voi olla pitkiäkin aikoja millo tuntuu et mittää muuta ei pysty syömään ku roskaruokaa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Sama täällä, pitäisi lopettaa ennen kuin paisun (taas) mursun kokoiseksi! Herkutella voi vähän joka päivä, mutta varsinainen ruoka pitäisi olla rasvamätön sijaan jotain oikeasti ravitsevaa. Mutta kun läskeily on niin maistuvaa, snif snif...
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ite syön perusruokaa mutta PALJON ja lisäks herkuttelu meinaa välillä lipsua liikaa..
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Jeps. En toki silleen "roskaruokaaruokaa" juuri syö kun kotona asun mutta kaikkia herkkuja tulee kyllä syötyä ja oon varmaan koukussa kun tuntuu et pitkän päivän jälkeen vaan tarvii sen suklaan xd
Sama täällä. Todella harvoin tulee missään ulkona syötyä, kun itse tehty ruoka on paljon parempaa.
Fazerin sininen <3
 
Ylös Pohja