Suhteet Pojille juttelu on helpompaa

Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Ku siis mul on vaa pari ystävää (tyttöjä) joitten kans osaan jutella ja nii mut sit ku snäpis vaik juttelen ni ei siit tuu yhtää mitää ku se on vaikeeta. Mut en siis juttele noille mun kavereille snäpis ku niil ei oo.

Mut sit snäpis juttelen vaa nykyään pojille niiku melkee aina ja niitten kans on ihan sairaan helppoo jutella. Ja mun syntymäpäivän ku snäpis näkyy se täytekakku hommeli ni kukaa tyttö ei onnitella vaa pojat😅
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Siis mää oon aina ollu kanssa tätä mieltä D::
Pojille vaan on jotenki helppo puhuu kaikesta, mulla on kaks poikaa kaverina joiden kanssa puhun aika usein ja joista toinen on varmaan melekeen mun paras kaveri ja siis niille pystyn sanoo ihan kaiken mitä en tytöille haluu/pysty sanua.
Emt oon jotenki aatellu et ehkä se johtuu siitä et ku no pojat on silleen erilaisia ku tytöt et niinku ei voi verrata ittee niihin samalla tavalla ku muihin tyttöihin (okei joo kuulostaa tyhmältä i know)
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Siis mää oon aina ollu kanssa tätä mieltä D::
Pojille vaan on jotenki helppo puhuu kaikesta, mulla on kaks poikaa kaverina joiden kanssa puhun aika usein ja joista toinen on varmaan melekeen mun paras kaveri ja siis niille pystyn sanoo ihan kaiken mitä en tytöille haluu/pysty sanua.
Emt oon jotenki aatellu et ehkä se johtuu siitä et ku no pojat on silleen erilaisia ku tytöt et niinku ei voi verrata ittee niihin samalla tavalla ku muihin tyttöihin (okei joo kuulostaa tyhmältä i know)
Juu sama
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä puhun paljon helpommin tytöille. :D Johtuu kylläkin siitä etten uskalla jutella pojille... Ehkä jos oikeesti osaisin tutustua johonkin poikaan niin en sit tiiä miten menis. Mun on muutenki aika vaikeeta tutustua ja tutustun vaan semmosiin ihmisiin, jotka tulee tutustumaan muhun ja ne on poikkeuksetta olleet tyttöjä. Tosin joskus ihan pienenä kerhoikäsenä mulla oli paras kaveri, joka oli poika.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
miulla on paljon enemmän poikia kavereina, kuin tyttöjä, mutta paha sanoo :D riippunee persoonasta, mutta oon kyllä huomannu ajanmittaa, että pojilla ei oo mitään turhaa draamaa D:! (ainakaan niillä, joitten kaa mie oon hengannu)
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Mun on aina ollu vaikeampi puhua pojille, ennen tuntu et tuun paljon helpommin naispuolisten kanssa juttuun mut nykyään oon miesvaltaisella alalla töissä/opinnoissa niin oon tottunut myös miespuolisiin. Luulen et aiemmin vaikutti se että lapsena ja teininä pojat kiusas mua tosi paljon niin se aiheutti sellasen pelkotilan kun lähes kaikki oli ilkeitä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä puhun paljon helpommin tytöille. :D Johtuu kylläkin siitä etten uskalla jutella pojille... Ehkä jos oikeesti osaisin tutustua johonkin poikaan niin en sit tiiä miten menis. Mun on muutenki aika vaikeeta tutustua ja tutustun vaan semmosiin ihmisiin, jotka tulee tutustumaan muhun ja ne on poikkeuksetta olleet tyttöjä. Tosin joskus ihan pienenä kerhoikäsenä mulla oli paras kaveri, joka oli poika.
Ja tästä meni kuus päivää ja yks poika tuli tutustumaan muhun. :D Vaikka ei ollakkaan hirveesti juteltu niin silti tuntuu, et tytöille on helpompi jutella. Saattaa kyl varmaan riippua myös tytöstä ja pojasta millasia ne on persoonaltaan.
 
Ylös Pohja