Aihe vapaa Yölenkit on paras juttu ikinä.

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Ei ketään muita missään, on just sopivan hämärää, ilma on raikasta, sitten kuuntelee vielä hyvää musiikkia ja nukkumaan meneminenkin on sitten myöhemmin helpompaa, oijoi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,718
Reaktioarvo
2,893
Tykkäisin itsekin muuten mutta tuntuu vain vähän pelottavalta ja muutenki kummalliselta mennä keskellä yötä lenkille..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Ai "vyölankit on paras juttu ikinä" vai?
Ei mitään naarmuja missään, on just sopivan pehmeää, nahka on kiiltävää, sitten kuuntelee vielä nariseeko; ei narise, ja sen pukeminenkin housuihin sitten myöhemmin helpompaa, oijoi.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
Mua pelottaa kävellä töistä kotia yhdeksän jälkeen illalla :(
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Mäkin vain vilkuilen taukoamatta taakse. Varsinkaan musiikkia en uskaltais kuunnella, koska sit ei ainakaan oo varautunut jos joku käy kimppuun.
Täällä harvemmin ainakaan ketään tulee vastaan, ja satun näkemään jonkun epäilyttävän olosen tyypin, vaihan vaan suuntaa ja pakenen jonnekki mun oikopolulle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,718
Reaktioarvo
2,893
Siinä tulee välillä kyllä vähän unenomainen ja outo fiilis mutta se on oikeestaan aika mukava tunne loppujen lopuks.
Mutta etkö pelkää siellä pimeässä (tai hämärässä) että joku hyökkää sun kimppuun etc 😶 koska sitä mä pelkään ainaki

(Oon tosin päivisinkin aika säikky lenkeillä)

Luinkin nyt vasta nuo muutkin viestit mutta joo. Tääkään ei ole edes mielestäni kauhean vilkas alue, mutta pelkään kummiski xd
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Mutta etkö pelkää siellä pimeässä (tai hämärässä) että joku hyökkää sun kimppuun etc 😶 koska sitä mä pelkään ainaki

(Oon tosin päivisinkin aika säikky lenkeillä)
En, koska harvemmin törmään keneenkään, osaan puolustaa itseäni sen verran että pärjäisin, ja kannan usein linkkuveistä mukana muutenkin.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
262
Reaktioarvo
169
En, koska harvemmin törmään keneenkään, osaan puolustaa itseäni sen verran että pärjäisin, ja kannan usein linkkuveistä mukana muutenkin.

Tostahan muuten on ollut juttua että linkkuveitset, avaimet sun muut on ihan turhia jos joku käy sun kimppuun. Se hyökkääjä ehtii lähietäisyydelle ja esimerkiksi sun hiuksiin kiinni ennen kuin se sun linkkarisi yltää mihinkään. Sen sijaan sateenvarjo on tehokas hyökkääjien pelotteluun, koska se on kättä pidempi ja oikean mallinen varjo voi olla hengenvaarallinen aseena.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Tostahan muuten on ollut juttua että linkkuveitset, avaimet sun muut on ihan turhia jos joku käy sun kimppuun. Se hyökkääjä ehtii lähietäisyydelle ja esimerkiksi sun hiuksiin kiinni ennen kuin se sun linkkarisi yltää mihinkään. Sen sijaan sateenvarjo on tehokas hyökkääjien pelotteluun, koska se on kättä pidempi ja oikean mallinen varjo voi olla hengenvaarallinen aseena.
Onneks mulla on sen verran lyhyet hiukset että niistä ei kovin helpolla saa kiinni, ja oon sen verran monessa nyrkkikahakassa ollut että en ainakaan hirveän pahasti usko jääväni alakynteen, eikä toinen osapuoli pääse kamppailusta ilman vammoja.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Lähempänä asutusta oli mukava hiippailla öisin pihalla, täällä en pimeällä uskalla ja kesäöinä hyttyset syö elävältä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Yöllä on kiva olla ulkona. Suhteen alkuaikoina minä ja mies monesti käytiin yöllä kävelyillä, mentiin autolla johonkin ja sit käveltiin. Tai pyöräiltiin rannalle piknikille. Se oli ihan hauskaa kyllä!
 
Ylös Pohja