Selaatteko varasijaa julkisella paikalla?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Vähän typerä otsikko, mutta en nyt muutakaan keksinyt. Tuli mieleen, tai no äskenkin huomasin, että julkisella paikalla, jos on vaarana että joku näkee kun avaan varasijan, niin jätän mielummin avaamatta ja teen jotain muuta. Siis toisinsanoen käytän varasijaa vain kotona kun ei ole ketään muita paikalla kuin minä itse, tai silloin kun olen varma ettei kukaan näe. En tiedä, onko sitten taustalla pelko että joku näkee mun varasijaprofiilin vaikka ihan ohimennen ja on sattumalta itsekin varasijassa ja tunnistaa tai jotain... Ajattelen aina ihan liian pitkälle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
En ainakaan nykyään koska harvemmin käyn julkisilla paikoilla edes xD
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
No satunnaisesti töissä kahvitunnilla.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
En usko että kukaan käy täällä tai että ketään kiinnostaa niin paljoa että ottaisi selvää missä käyn. Mut olisi tosi helppoa myös bustata tekstien perusteella mutta en usko että niin käy.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Käytän joo mut yleensä kyllä käännyn niin ettei mun näyttöä oo niin helppo nähdä. Teen niin kyllä aina tein mitä vaan puhelimellani
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
En usko että kukaan käy täällä tai että ketään kiinnostaa niin paljoa että ottaisi selvää missä käyn. Mut olisi tosi helppoa myös bustata tekstien perusteella mutta en usko että niin käy.
Ei ollut varasija, mutta juuri eilen kävin Hotelli Habbon Nuorten Turku loungessa, jossa joku tunnisti minkä paikkakunnan asiasta puhuin vaikka se olisi voinut olla mistä tahansa Suomen kaupungista. :D Mutta tuskin kukaan tunnistaisi henkilöä tekstin takana.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Välillä koulussa kyllä. Mutta yleensä pyrin olemaan seinää vasten ja niin, ettei vieressä ole ketään. Tunnistan tuon pelon että joku näkee mun profiilin tai mitä kirjoitan. Vaikka mut tunnistaisi sekunneissa muutenkin jos täällä ruutuja olisi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Juu koulussa oppitunneilla:D
Ite asiassa nyt oottelen pianotunnin alakua julkisella paikalla konservatoriolla lol
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
Ei ollut varasija, mutta juuri eilen kävin Hotelli Habbon Nuorten Turku loungessa, jossa joku tunnisti minkä paikkakunnan asiasta puhuin vaikka se olisi voinut olla mistä tahansa Suomen kaupungista. :D Mutta tuskin kukaan tunnistaisi henkilöä tekstin takana.
Awww käyks ihmiset vielä habossa :D
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Awww käyks ihmiset vielä habossa :D
Käy siellä vielä joku. Tuo Nuorten Turku toiminta ihan virallista toimintaa torstaisin johon ne kyllä ehkä kaipailee uusia kävijöitä. Eli siellä on oikeasti paikalla kaksi palkkansa saavaa henkilöä joiden kanssa voi keskustella.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Kerran näin bussin ikkunasta jonkun s-tilin numerokoodin. Ei ehkä tajunnut heijastusta. :D

----
Selaan varasijaa julkisella paikalla, mutta vain siten ettei kukaan näe.
Hah joskus näin tyypin jotku pankkitunnukset tai koodit tai jotku ko istuin sen vieressä eikä se tajunnu piilottaa sitä :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä en yleensä käytä, mutta viime aikoina oon kuitenkin muutaman kerran uskaltautunut käyttämään. Busissa tai missään missä voi olla tuttuja en kuitenkaan todellakaan käyttäis. Bussissa on ahistavaa just toi heijastus ja se, jos joku onnistuukin näkemään vaikka penkkejen välistä mitä teen. D:
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Välillä koulussa kyllä. Mutta yleensä pyrin olemaan seinää vasten ja niin, ettei vieressä ole ketään. Tunnistan tuon pelon että joku näkee mun profiilin tai mitä kirjoitan. Vaikka mut tunnistaisi sekunneissa muutenkin jos täällä ruutuja olisi.
Siis tuttuja :D Havaitsin kirjoitusvihreen (/tämä oli tarkoituksellinen) vasta nyt.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No joo :D
Tosin mulla on näytönkirkkaus aina hirveen pienellä et ei kukaan muutenkaan nää mitään :D Ja tuskin kettää nii kauhiasti kiinnostaa mun tekemiset lol
No siis niin on mullaki paitsi ulkona, jos on kirkasta, mutta jotenki silti ahdistaa ja aina joku voi ihan huomaamattaan vilkaista sinne puhelimen näytölle vaikkei alunperin niin kiinnostaiskaan. D:
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Joskus, jos vaikka istun seinää vasten tai olen muuten niin ettei kukaan näe. Kauhean salaista toimintaa tämä Varasijan käyttö...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Mietin tätä, että miksi oikeasti salata jotain Varasijaa? Kuka tästä sivustosta tietää, tosin kuin Demistä? Sen selaamisen salailun jotenkuten ymmärtää, mutten salaillut ikinä. Jos salaatte Varasijaa niin varmaan kaikkea muutakin selaatte salassa?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Mietin tätä, että miksi oikeasti salata jotain Varasijaa? Kuka tästä sivustosta tietää, tosin kuin Demistä? Sen selaamisen salailun jotenkuten ymmärtää, mutten salaillut ikinä. Jos salaatte Varasijaa niin varmaan kaikkea muutakin selaatte salassa?
No jos selaan instaa niin sen pidän piilossa ko näkyy vaan heppavideoita :D snäppi ja tiktok on mulle ihan sama.
 
Ylös Pohja