seurustelu

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Oon 17 enkä oo seurustellu ikinä. Oon nyt varsinkin tän kesän aikana tutustunu aika moneen poikaan pääasiassa siis vaa kaverina. Ongelma on siinä että jos oon kiinnostunut jostakin niin pelkään vähän sitä että joudun olemaan jonkun kanssa yhdessä. Ehkä suurin kynnys mulla on siinä et musta tuntuu et oon jotenkin viallinen enkä osaa olla. Pelkään että tuun olee yksin koko loppuelämäni, joka on todella lapsellisesti ajateltu, tajuan sen, mutta silti. Tuntuu myös että mulla ei olis aikaa sille mun mahdolliselle kumppanille kun haluaisin myös keskittyä opiskeluun lukiossa ja ahdistaa että se tyyppi ois sitten hirveän takertuva vaikka toisaalta sen kyllä tajuaa sitten paremmin kun tutustuu. Tää kuulosti aika oudolta mut tää asia on pyörinyt mun päässä jo jonkin aikaa ja tunnen itseni aika lapselliseksi ja ujoksi kun en ole vieläkään seurustellut.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Olen 23 enkä ole koskaan seurustellut, joten tiedän tunteen.

Mutta eihän siinä ole mitään pahaa, jos ei halua seurustella tai koe olevansa valmis siihen. Mielestäni se on vain fiksua, ettei ryhdy parisuhteeseen jos ei koe olevansa siihen halukas tai valmis, koska parisuhteessa oleminen sellaisessa mielentilassa tekisi vain hallaa sekä itselle, että sille kumppanille.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Olen 23 enkä ole koskaan seurustellut, joten tiedän tunteen.

Mutta eihän siinä ole mitään pahaa, jos ei halua seurustella tai koe olevansa valmis siihen. Mielestäni se on vain fiksua, ettei ryhdy parisuhteeseen jos ei koe olevansa siihen halukas tai valmis, koska parisuhteessa oleminen sellaisessa mielentilassa tekisi vain hallaa sekä itselle, että sille kumppanille.
niinpä. pari kertaa on tullut sellainen ihminen vastaan johon olen oikeasti ihastunut ja olisin halunnut seurustella sen kanssa mutta ”pelkäsin” liikaa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
niinpä. pari kertaa on tullut sellainen ihminen vastaan johon olen oikeasti ihastunut ja olisin halunnut seurustella sen kanssa mutta ”pelkäsin” liikaa.
Mä oon nyt tossa tilanteessa ja siihen päälle vielä epäilen tunteitani niin että entiedä jos en olekkaan oikeasti ihastunu vaan haluan vaan olla.
En vittu tiiä helvetti pelottaa ja en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Come on, ei sulla oo mitään hätää, ei oo mitään outoo olla sinkku vielä tuossa iässä. Mä oon 23 enkä oo seurustellu koskaan. Tunnen vähän häpeää siitä mutta yritän olla tuntematta, koska eihän se todellakaan pitäs olla mikään häpeällinen asia. Täysin normaalia.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
aika sama tilanne miullakin ja olen 16. ei tunnu hyvältä seurustella eikä miulla ikinä oikein synkkaa kenenkään pojan kans, oon vaan aina ollu sellanen D: ihastun myös todella harvoin, ja oonkin ollu varmaan kerran elämässäni ihastunu kunnolla. en jaksa pitää ihmissuhteita yllä ja vaikka jaksasinkin niin se tuntuu aina kauheen työläältä. miulla on myös rakkaudenpelkoa yhen aiemman huonon kokemuksen takia, joten pelkään että ihastun johonkin palavasti vielä jonain päivänä ja miun sydän särkyy kun hänestä paljastuu joku kamala kusipää. miusta on niinkun ajatuksen tasolla ihanaa miettiä että ois parisuhde, mutta sitten kun mietin teoriassa itteni suhteeseen niin joo ei todellakaan D:
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
No mä keskittyisin tossa tilanteessa sit vaan siihen lukioon ja muihin juttuihin, kyllä sitä vielä ehtii myöhemminkin seurustelemaan kun se kumppani kuitenkin sitä aikaa myös tarvii nii parempi keskittyä nyt omiin juttuihin ja sit ku on muut asiat vähä väistyny nii alkaa kattelee mahdollista kumppania
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mä oon nyt tossa tilanteessa ja siihen päälle vielä epäilen tunteitani niin että entiedä jos en olekkaan oikeasti ihastunu vaan haluan vaan olla.
En vittu tiiä helvetti pelottaa ja en tiiä
ihanaa et joku muukin on kokenut tällasta et en oo ainoo ku joskus tuntuu siltä :D
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
No mä keskittyisin tossa tilanteessa sit vaan siihen lukioon ja muihin juttuihin, kyllä sitä vielä ehtii myöhemminkin seurustelemaan kun se kumppani kuitenkin sitä aikaa myös tarvii nii parempi keskittyä nyt omiin juttuihin ja sit ku on muut asiat vähä väistyny nii alkaa kattelee mahdollista kumppania
Joo aattelin just näin.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
aika sama tilanne miullakin ja olen 16. ei tunnu hyvältä seurustella eikä miulla ikinä oikein synkkaa kenenkään pojan kans, oon vaan aina ollu sellanen D: ihastun myös todella harvoin, ja oonkin ollu varmaan kerran elämässäni ihastunu kunnolla. en jaksa pitää ihmissuhteita yllä ja vaikka jaksasinkin niin se tuntuu aina kauheen työläältä. miulla on myös rakkaudenpelkoa yhen aiemman huonon kokemuksen takia, joten pelkään että ihastun johonkin palavasti vielä jonain päivänä ja miun sydän särkyy kun hänestä paljastuu joku kamala kusipää. miusta on niinkun ajatuksen tasolla ihanaa miettiä että ois parisuhde, mutta sitten kun mietin teoriassa itteni suhteeseen niin joo ei todellakaan D:
Siis mulla on just tämä.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
lol ei tää oo kovin ihanaa kun pelkään kokoajan että jos vaan haluan ihastua/olla suhteessa ja vahingossa satutan häntä ja sitä en tosiaankaan halua tehdä
joo siis ei ollu tarkotus sanoo tollasella tavalla mut siis tarkotin vaa sitä et en oo yksin tän asian kanssa ni se saa olon vähän helpottuneemmaksi. sori kun muotoilin huonosti :D
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
En jotenkin nää syytä sille, että olis pakko seurustella jo teininä. Ei tässä kaupungissa oo ketään kiehtovaa ja mulla menee opiskeluun ihan liikaa aikaa, joten en viitsi vaivautua. Seurustelua hehkutetaan tosi paljon ja rakkaus tuntuu olevan tärkeintä elämässä, mut ainakin mulla on toistaseks muutakin tekemistä
 
Ylös Pohja