Kosmetiikka Suositelkaa luottotuotteitanne

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
itellä on tosi herkkä iho, joten pitää valikoida hyvin mutta on mulla joitakin suosikkeja. hiustenpesuun tykkään käyttää four reasons no nothing tuotteita, ne on tosi hyviä ja ainakin mun hiuspohjalle sopii ja plussaa on se et ne ei sisällä eläinperäisiä ainesosia eli on täysin vegaanisia. ja pidän labellon ja blistexin huulivoiteista! :)
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Suosikki kasvojenpesuaine on ehdottomasti tämä, plussana on halpa, vegaaninen ja tuoksuu aivan taivaalliselle!
Sitten kai sen alapuolella (?) on huippu huulirasva. Kesällä suojaa auringon uv-säteilyltä ja talvella tosi tehokas rohtuneille huulille.
Käsirasvat vaihtelee vielä tällä hetkellä melko paljon, ku en oo löytäny sitä aivan parasta mun käsille. :/

Ja hei, kantsii lukee Karkkipäivä-blogia, siellä on kaikkia tosi kivoja vinkkejä ja tuote-esittelyitä. :)
Screenshot_20210208_180742_com.android.chrome.jpg
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Itse voisin suositella Paul Mitchellin Super Skinny Serumia. Kertaostoksena kallis, mutta on hyvin riittoisaa ja on silottanut mukavasti ainakin mun hapsottavia ja pörröisiä hiuksia. Jättää myös kivan tuoksun hiuksiin.
1612965562914.png

Neutrogenan Norwegian Formula -käsirasva pelasti mun talvipakkasilla halkeilevat rystyset.
1612965978326.png

Käytin just loppuun Misshan Super Aqua Ice Tear kasvojen kosteusvoiteen, joka oli ekaa kertaa kokeilussa ja josta kyllä tykkäsin. Riittoisaa ja sopi mun kuivalle ja herkästi ärsyyntyvälle iholle.
1612966402500.png
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Itselläni on aikas kuiva iho, joten lotraan Dermosilin "Sensitive Body Lotionia" päivittäin joka paikkaan varpaista olkapäihin. Käsiin, jos on oikein kuivat, laitan vähän Tummelin punasta ja Lumenen hajusteetonta vartalovoidetta ja sit sekotan ne yhteen; tulee muuten pehmeet kädet! Pelkkä Tummeli yksikseen on niin kamalan paksua, että se ei muuten imeytys koskaan, ainakaan mun kärsivällisyydellä :'D

Sit suihkussa shampoolla ei oo väliä, ku mulla on niin lyhyt tukka, mutta sit iholle hellästi hoitavaa Lacto Linen tuoksutonta pesunestettä.

Naamaan saatan joskus laittaa dermosilin jotain kasvorasvoja, jos on esim. saunan jälkeen kuiva iho
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Yleensä käytän tätä hoitoaineena:


Mutta jos haluun vähän ”hienostella” niin sit käytän tätä:


Sit shamppoona käytän tätä:


Kulmat teen tällä:


Concealer:


Kuorinta:


Sit yöllä käytän tällästä:


Ja ton edellisen kanssa käytän aamuin illoin sellasta vähän palasaippuan näköstä puhdistusgeeliä. En löytäny sitä mistään.

Nää kaikki tuotteet on sellasia mitä ostan aina uudestaan ja uudestaan.
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
50
Reaktioarvo
41
oon iso blistexin huulivoiteiden fani se triple butters on tosi hyvä päiväks ja sit yön ajaks tykkään laittaa paksun kerroksen sitä tuubissa olevaa lip relief creamii
shampoo ja hoitoaine mul on täl hetkel sitä garnierin alo vera juttuu, mut ainut huono juttu siinä on et siin on käytetty sls:sää ja ite en tykkäis käyttää sitä vaik en nyt oo tarkkaan tutkinutkaan sen vaikutuksii
sit no mun lempparimeikkituotteita on lumenen nordic chic eyebrow fixing gel (väritön) se pitää kulmat tosi hyvin paikoillaa mut ei kuitenkaa tee niist sellasi kivikovii ja sojottavii
ja sit tykkään too facedin better than sex ripsarista oon testannu kaikkii mahdollisii saman tyylisii mut mikää ei oo toiminu yhtä hyvin mut jos halu halvempaa versioo ni sanoisin et se lorealin lash paradise olis paras
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Flow Cosmetics sheavoi. Toimii koko kehoon ja hyvä myös pakkasella ku ei sisällä vettä. Yks harvoista ihotuotteista jolle en oo allerginen
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla ei oikein ole luotto tuotteita. Huulirasva on aina kyllä burts vee ja olen ollut tyytyväinen.

Hiusten hoitoon käytän enemmän ajatusta ja käytössä ollut Noughty hoitoaine ja tehohoito (to The rescue ja wave hello sarjat) niissä on hinta-laatu suhde kohollaan ja toimii curly girlsissä hyvin. Tosin niidenkin hinta on noussut. Silti aika edullinen kun vertaa moniin CG tuotteisiin jotka pulittaa jopa 20 pullosta hoitoainetta. Shampoota käytän harvoin ja silloin kun käytän niin mulla on lääke shampoo herkälle iholle . Hius geeli mulla on cantu ja toisinaan ostan myös cantun hoitoainetta.

Ihonhoidon kanssa olen aika uuvatti ja laiska. Mutta herkkäihoisena joudun hankkimaan vahaa kosteutusvoiteen sijasta sillä kosteusvoide kirvelee niin että itkettää. Mulla on ollut käytössä apteekin kun sain ison paketin kokeiluun ja oli hyvä. Nyt kuitenkin huomasin että saa halvalla samalla vaikuttavalla aineella kun ostaa vauvoille suunnatun, joten kokeilen sitä seuraavaksi
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Lissää!

Tykkään käyttää tätä XZ:n hoitovoidetta hiuksiin jätettävänä hoitoaineena:
1615300897039.png
Tästä Lactolinen pesuvoiteesta oon tykännyt kasvojen puhdistusaineena:
1615301147007.png
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Vedänpäs pikku listauksen mun "halpa ja hyvä" -vakkarituotteista:

- Lidlin kasvojenpesugeeli, -vaahto ja kasvorasvat (se ihme granaattiomenan tuoksuinen varsinkin)
- Lidlin kulmakynä! Paras!
- Essencen tuotteet: etenkin vedenpitävä eyeliner ja ripsarit sekä instaperfect-meikkivoide
- Makeup Revolutionin luomiväripaletit: kaikki on olleet tosi hyviä, "flawless matte" -paletti on päivittäisessä käytössä

En sit osaa sanoa toimiiko nää herkkäihoisille, mun iho ei reagoi mitenkään vaikka sen pesisi bensalla ja teräsharjalla
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Pudistusaineena vetyperoksidia, miinuksena vain kamala kirvely joka aiheuttaa silmien vuotamista, plussana paljon tehokkaampaa kuin normaalit puhdistusaineet.

Aloe vera geeli, auttaa tulehduksiin ja saa kasvojen ihon tuntumaan hyvinvoivalle.

Ruusukasvovesi, saa ihon "hehkumaan" ja virkistää kivasti.

Illodin kasvovetenä, kirvelee sairaasti mutta ihan tehokkaan oloinen.

Ihon kuorintaan: aloe vera geeliä ja kahvinporoja, pitäisi auttaa mustapäihin. Ja toinen kahvinporoja ja oliiviöljyä. Sotkevat kamalasti mutta kasvot tuntuu raikkaammilta joten vaivan arvoista.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Pudistusaineena vetyperoksidia, miinuksena vain kamala kirvely joka aiheuttaa silmien vuotamista, plussana paljon tehokkaampaa kuin normaalit puhdistusaineet.

Illodin kasvovetenä, kirvelee sairaasti mutta ihan tehokkaan oloinen.
Pakko kysyä näistä kahdesta, että miksi? D: Vai vitsailetko :D Kuulostavat meinaan aika tujulta tavaralta kasvojenhoitoon.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oi, mielelläni jaan vähän vinkkejäni! Aivan ihana keskustelu!<3 Itekki oon tosiaan miettinyt tota Fairya. Kuulostaa ihan sika kätevältä, ku shampoo ja hoitoaine on samassa purkissa! Ja Fairy kuulemma antaa kiiltävän lopputuloksen.

Tällä hetkellä käytän hiuksiini vain hunajaa. Herkullinen tuoksu, mutta tahmea lopputulos, eikä tuollainen kirkkaankeltainen väri oikein sovi yhteen ruskeiden hiuksieni kanssa. Sitä paitsi näin kesän alkaessa, kun kaikki ötökät ja hyönteiset tulee niin aika epäkäytännöllinen. On siis jo korkea aika vaihtaa tuohon korkealaatuiseen Fairyyn!

Itekkin käytin huuliin aiemmin Oivariinia, mutta muutama vuosi sitten vaihdoin Ingmariiniin, kun se on halvempaa, mutta silti toimii yhtä hyvin. Komppaan kyllä Mulkkua, ihanan pehmeä lopputulos. <3

Deudorantiksi oon itse henkilökohtaisesti kokenut toimivaksi kalanmaksaöljyn. Saattaa kuulostaa joidenkin mielestä vähän kummalliselta, mut on oikeesti tosi toimiva, eikä tuoksu ollenkaan enää pahalle, kun on tehnyt pari juttuu sille.

Ite aina tykkään kataa kalanmaksaöljyn semmoseen vanhaan deusoranttipurkkiin, jonka käytin loppuun ja sut vaan pakkaseen pariks kolmeks päiväks ja siellä se sitten muotoutuukin ja tuoksu saa semmosen ihanan raikkaan tuulahduksen, josta tulee mieleen lumienkelit ja katulamput lumisateisena yönä. :)

Pakkanen sit tosiaan jotenki imee sen kaiken inhottavan hajun siitä pois ja jäljelle jää oikeesti tosi raikas lopputulos. Pakkasesta otettuaan kannattaa kyl viel nopeesti huuhtasta suunnilleen huoneen lämpösellä vedellä niin levittyy sitten iholle paremmin. :)

Suosittelen oikeesti kaikkia testaamaan vaikka oliskin vähän ennakkoluulonen, kosk tää niksi oikeesti mullisti mun elämän ja saan oikeesti viikottain kuulla, kuinka hyvältä tuoksun ja pukkareissa tytöt aina kyselee, mitä dödöö käytän!

Mut siis ihmeen moni tääl on länsimaalasen hygienia-ajattelun aivopesemä. D: Luulis et useampi olis kuullut näistä uusista ja tehokkaista ratkaisuista. Aika huolestuttava, että yhteiskunta ja valtio on saaneet niin monet manibuloitua uskomaan perinteisiin hygieniatuotteisiin niin, että huijarihygienialistit rikastuu ja elintarviketeollisuus vois hävitä siinä rahaa. D:(ja nämä siis eivät ole ainoita asioita, mitä tässä nyt tapahtuu, mutta en nyt ala tekemään tästä isompaa kommenttia, kun on jo valmiiks tällänen järkäle)

Sit tosiaan meikkituotteina käytän oikeastaan vain Näkymätön-tuotesarjaa. Se on ihan uskomaton! Ei leviä, helppo ja nopea käyttää, pitkäkestoinen ja antaa luonnollisen lopputuloksen! Oikeestaan en oo ees ikinä kokeillutkaan muita tuotteita, kun oon todennut nää niin toimiviksi. <3

Kiva että kaikenlaiset suositukset kelpaa. :)

Okei, huomenna kyl vastaan ihan oikeestikkin tähän, mutta Demiin joskus aikoinaan, kun kysyttiin meikkituotesuosituksii niin kerroin mun käyttämistä näkymättömistä meikkituotteista niin oli ihan pakko ja sit viel @mulkku sai mut innostumaan ihan todenteolla. :D
 
Ylös Pohja