Tahtoisin hämähäkin

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
ymmärrän D: mutta hämähäkit on pelottavia D:: eikö käärme olisi parempi D:
Mä oon vähän siedättyny hämähäkkeihin ja ötököihin ku oon joutunu niiden kanssa asumaan D:
Meillä on 19 käärmettä :DDDD kaikki tosin virallisesti kumppanin mutta en varsinaisesti kaipaile omaa enää tuon määrän lisäksi D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
miten teillä on tilaa pitää niin monta D:
Terraariot hyllyyn päällekkäin, ei mene paljoa lattiapinta-alaa D: ja poikaset menee aika pitkään pienemmissä laatikoissa. Sinänsä tää asunto on vähän liian pieni ku tuo muutti isosta asunnosta tähän pieneen just ennenku tavattiin ja mä toin sit tullessani vielä kissan ja koiran D: jossain kohtaa muutetaan varmasti isompaan, helpointa ois tietysti karsia eläimiä vähemmäksi mutta se ei oikeen onnistu kasvatushommissa D:
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Terraariot hyllyyn päällekkäin, ei mene paljoa lattiapinta-alaa D: ja poikaset menee aika pitkään pienemmissä laatikoissa. Sinänsä tää asunto on vähän liian pieni ku tuo muutti isosta asunnosta tähän pieneen just ennenku tavattiin ja mä toin sit tullessani vielä kissan ja koiran D: jossain kohtaa muutetaan varmasti isompaan, helpointa ois tietysti karsia eläimiä vähemmäksi mutta se ei oikeen onnistu kasvatushommissa D:
vau, kunnon eläintarha siellä D: nyt kyllä kiinnostaa miltä näyttää terraariohylly täynnä käärmeitä D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
vau, kunnon eläintarha siellä D: nyt kyllä kiinnostaa miltä näyttää terraariohylly täynnä käärmeitä D:
En kehtaa kuvata toisen juttuja mutta käytännössä yksi seinä on terraarioita D: sitten keittiössä vauvaterra ja muualla kämpässä yksittäisiä. Ovat siis onneksi pieniä käärmeitä niin ei tarvii hirveän kokosia asumuksia D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
En kehtaa kuvata toisen juttuja mutta käytännössä yksi seinä on terraarioita D: sitten keittiössä vauvaterra ja muualla kämpässä yksittäisiä. Ovat siis onneksi pieniä käärmeitä niin ei tarvii hirveän kokosia asumuksia D:
Mä en tiedä olisinko kauhuissani vai mielenkiinnolla katsomassa tätä seinää:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Koiria, kissa, gekkoja, hämähäkki, talvikko, sammakko, kotilo ja torakka jos en nyt unohda ketään D:
Tai no mulla lähinnä tuo koira ja kissa, loput tuli mukana ku muutin tänne
Mikä on talvikko? Vai hetkinen onko se joku hamsteri/tms jyrsijä?
Minkä rotusia kisuleita ja koissuja?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Mikä on talvikko? Vai hetkinen onko se joku hamsteri/tms jyrsijä?
Minkä rotusia kisuleita ja koissuja?
Joo kääpiöhamsteri. Mun kissa on sfinxi ja koira on whippet, toisella on bullmastiffi ja sekarotunen D:

Nyt on muuten semmoset tunnistetiedot että jos kukaan tuttu eksyy lukemaan niin tunnistaa kyllä :'D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Joo kääpiöhamsteri. Mun kissa on sfinxi ja koira on whippet, toisella on bullmastiffi ja sekarotunen D:

Nyt on muuten semmoset tunnistetiedot että jos kukaan tuttu eksyy lukemaan niin tunnistaa kyllä :'D
Oho okei Kato tiesin mä näköjää jotain:D
Ja tota itseasiassa totta joo nyt on kyllö aika bustausvaara:D
Mutta hei mä en ainakaan tunnista jos lohduttaa:D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Oho okei Kato tiesin mä näköjää jotain:D
Ja tota itseasiassa totta joo nyt on kyllö aika bustausvaara:D
Mutta hei mä en ainakaan tunnista jos lohduttaa:D
En jaksa uskoa että löytyy tuttuja ku mulla on pienet piirit ja toisen tuttavat tuskin täällä pyörii :D
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
pls saan koko ajan ilmotuksen irwikissan lauantaisesta viestistä tässä keskustelussa vaikka olen laittanut älä seuraa ja merkinnyt tuon viestin miljoona kertaa luetuksi ja klikannut sitä, se vainoaa minua :cry: sori off topic
 
Liittynyt
20.9.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
38
Mä joskus nuorempana mietin hämähäkin hankkimista lemmikiksi, iso osa kavereista kyllä sanoi, ettei tule enää sen jälkeen meille.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Mä joskus nuorempana mietin hämähäkin hankkimista lemmikiksi, iso osa kavereista kyllä sanoi, ettei tule enää sen jälkeen meille.
Mua hirvitti sillon ku toinen toi hämähäkkinsä kotiin mutta nyt haluaisin jo oman. Tarantulan kanssa en silti suostuis asumaan ja luonnossa eläviä hämähäkkejä pelkään jos ne eksyy sisälle, ristiriitaista.
 
Ylös Pohja