Taide Taideryhmä!!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Joo kyllä tottakai!
Ihan aiheesta lähtenyt inspiraatiokim riittää, ei tarvitse suoranaisesti aihetta näkyä.
Ja tää keskustelu kuolee kun kukaan ei jaa tänne mitään eli laittakaa vaikka myöhemminkin niitä!
Mainiota!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tänään tai huomenna olisi tarkoitus tehdä lehtileikeruno(ja) keväästä. Juu, sanoin tossa aiemmin ettei niitä oikein pysty tekemään tiettyyn aiheeseen mutta löysin erään tavaratalon kevätmainoslehden ja päätin kumota oman väitteeni. Saa nähdä mitä tulee.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
1651683323021233225565617192248.jpg
Tässä taas vähän keväisempänä tekemäni äitienpäivä kortti.

Sammakossa ja tässä oon käyttänyt vesi tai peitevärejä mitä lieneekään. Sellaiset mitä aina koulussa oli, kuusi väriä: valkoinen, musta keltainen, vihreä, sininen punainen. Laatua laatua mutta kun ei muuta ole:D

Pahoittelut etten muistanut aihetta julkaista, teen sen nyt.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Ja lisää vanhoja töitä. Tämän piti olla viikolle lempikappaleesta.
Kyseessä on Apulannan Reunalla joka kuuluu yksiin lemppareihini.
En ihan saanut kuvattua tuohon sitä liikettä mitä siinä kappaleessa näen mutta jaa 16516844977749050571059026115381.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kirjoitin "runon" joka ei liity mitenkään kaupunkiin. Paitsi jos lähtee vetämään jotain todella kaukaa haettuja yhteyksiä kaupunkien sosiaalisuudesta. Haluaisin tehdä comebackin runotililleni instagramissa, olen julkaissut viimeksi vajaa vuosi sitten. Yritän tässä nyt lämmitellä ja jaan tämän tänne. Saa laittaa mielipiteitä!

Joskus mietin että miksi
Miksi olen tällainen
Miksi en saa sanaa suustani
Miksi jäädyn
Miksi pelkään
Miksi en osaa muodostaa lauseita
Miksi en tuota ymmärrettäviä äänteitä
Miksi en sano mitä haluan
Kun kuitenkin ajattelen
Ajattelen paljon
Ajattelen liikaa
Ajattelen koko ajan
Ajattelen jokaista asiaa maailmassa
Ajattelen sinuakin
Ajattelen tuhatta ajatusta yhtä aikaa
Ajattelen sitä kuinka paljon ajattelen
Se vain on niin ehkä
Ehkä siksi
Ehkä minun ei kuulu puhua
Ehkä minä olen sellainen
Ehkä minua ei olekaan luotu puhumaan
Ehkä minun on tarkoitus kirjoittaa
Ehkä sanani ovat luotuja mustaksi valkoiselle
Ehkä aistin sen
Siksi hyväksyn sen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Hitusen kuolleenpuoleinen tämä ryhmä, uutta aihetta ei ole tullut pariin viikkoon? Itse ainakin haluaisin jatkaa.
Joo, sama. En oo ennen osallistunut näihin, mut aattelin et nyt vois ainakin omaks ilokseen yrittää tehä jotain, mut sit ei tullutkaan enää uutta aihetta. D:
Syvät pahoittelut, anteeksi
On ollut tässä vähän vaikeaa ja jaksaminen nollissa...

Voisin kenties laittaa koko loppu listan kerralla niin ei tarvitsisi aina muistaa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Syvät pahoittelut, anteeksi
On ollut tässä vähän vaikeaa ja jaksaminen nollissa...

Voisin kenties laittaa koko loppu listan kerralla niin ei tarvitsisi aina muistaa
Otan osaa vaikeuksiisi, mutta jospa nyt olisi aiheena kaikkien rakastama, iki-ihana Skeletor..
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Syvät pahoittelut, anteeksi
On ollut tässä vähän vaikeaa ja jaksaminen nollissa...

Voisin kenties laittaa koko loppu listan kerralla niin ei tarvitsisi aina muistaa
Ymmärrän erittäin hyvin tämän. Ehdottomasti pidät tätä oman jaksamisesi mukaan, älä ota siitäkin vielä painetta. <3

Varmaan ihan hyvä idea laittaa kerralla kaikki, ei tarvitse joka viikko muistaa.
 
Ylös Pohja