Se kuvastaa naapurin possun sielun maisemaa, totta kaiMiksi tuo näyttää meetvurstilta?
Masterpiece!katso liitettä 4929
Nykytaidetta siitä, lehtileikeruno vähän uudella tavalla. Tehdään nyt sekin selväksi että tämä on kunnianosoituksellista v*ttuilua.
Oon toikatso liitettä 4924katso liitettä 4925
Skeletorin kunniaksi piirsin kissan. Ihmisen piirtäminen ois ollu liian haastavaa. Ja joo, piirsin nuo yöllä.
(Jälkimmäinen vain todisteena siitä, että osaan piirtää hienonkin kissan)
Oikeastaan, @Skeletor tuu kattoon :D
Huutista!katso liitettä 4929
Nykytaidetta siitä, lehtileikeruno vähän uudella tavalla. Tehdään nyt sekin selväksi että tämä on kunnianosoituksellista v*ttuilua.
Snif snif..Valitettavasti jäi itseltä taiteilematta, mutta osasyy oli paremmat tekijät..snif snif..
Ainoa tehty Skeletor-kuva, joten luonnollisesti käytän sitä.. ei ollut kilpailua..Snif snif..
MUTTA apua sun profiilikuva O:
Tämän keskustelun idea on antaa jokaisen loistaa. Jotenka annapa mennä vaan.No voisi kai tässä vielä.. mutta pelkään että piirrän jotain sarjakuvamaista ja kun Kilsa runoili ihan hauskasti ja helmi löysi sisäisen kauneuteni niin olen vaan teennäinen ja pömpöösi runkku, jos piirrän itse..
Häpeän itseäni! Tai siis pelkään sitä, ettei kukaan enää arvostaisi minua..Tämän keskustelun idea on antaa jokaisen loistaa. Jotenka annapa mennä vaan.
Tämä on turvallinen tila eikä kukaan tuomitse sinua taiteellisten kykyjesi ja/tai ilmaisun perusteellaHäpeän itseäni! Tai siis pelkään sitä, ettei kukaan enää arvostaisi minua..
Snif snif..Tämä on turvallinen tila eikä kukaan tuomitse sinua taiteellisten kykyjesi ja/tai ilmaisun perusteella
Mie ainaki arvostan! Taiteilemaan vaan!Häpeän itseäni! Tai siis pelkään sitä, ettei kukaan enää arvostaisi minua..
Minullakin on muuten yks mutta unohdin laittaa:DAinoa tehty Skeletor-kuva, joten luonnollisesti käytän sitä.. ei ollut kilpailua..
Ihanaa kyllä, että mielikuvasi minusta on pullea ja pörröinen kissa kun olen sellainen ja äiti-kissani Tahvo Kissa-kissa oli..
Vaadin kuvia!Minullakin on muuten yks mutta unohdin laittaa:D
TÖISTÄ?! MENE TÖIHIMM,,,,MINUN,, eikun hetki..Huih!
Kunhan tulen töistä kotiin ja jaksan ja muistan niin saat!
Muistuta minua....
Now pics. Regards, Us Cats.Mmmitäh...eih mur
HSS HSS