Peruskoulu Tavallaan tykkään mun matikan opettajan opetustyylistä:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
->älä tajua mistään mitään
->värittele monisteita koko tunti ja saa max yks tehtävä tehtyä
-> hän 100% huomaa
-> ei sano mitään
-> mene kokeeseen lähes lukematta
-> saa kymppi
-> repeat
Niinkun MITEN?

Mut not good kun on kohta malukoe(vaikeempaa ekstra asia)
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
->älä tajua mistään mitään
->värittele monisteita koko tunti ja saa max yks tehtävä tehtyä
-> hän 100% huomaa
-> ei sano mitään
-> mene kokeeseen lähes lukematta
-> saa kymppi
-> repeat
Niinkun MITEN?

Mut not good kun on kohta malukoe(vaikeempaa ekstra asia)
Ootko yläkoulussa vai lukiossa? Opiskelen ite yliopistossa matikkaa ja oon huomannu, että opetuksesta hyötyy eniten kyselemällä
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
toi on vaa aivan järkyttävän huono opetustapa jos kukaan ei opi. toki jos vaan yks oppilas ei opi nii sillo ei oo ongelma todennäkösesti opetustavassa vaan kyseine opetustapa ei oo vaan jolleki oppilaalle se sopivin oppimistapa. mut tosiaa, kannattaa opetella opiskelemaa ne asiat läpi ees jollain tasolla ku tolla tavalla et ei yhtää opiskele ja opi mitään ei pitkälle pääse.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
toi on vaa aivan järkyttävän huono opetustapa jos kukaan ei opi. toki jos vaan yks oppilas ei opi nii sillo ei oo ongelma todennäkösesti opetustavassa vaan kyseine opetustapa ei oo vaan jolleki oppilaalle se sopivin oppimistapa. mut tosiaa, kannattaa opetella opiskelemaa ne asiat läpi ees jollain tasolla ku tolla tavalla et ei yhtää opiskele ja opi mitään ei pitkälle pääse.
Niin no siis mä en osaa kovin hyvin tunnilla(tai saa paljoo aikaseks(oon muuten joutunu joskus 3lk tukariin tän takia) mut perus ma kokeista tuli viimekskin 10
 
Ylös Pohja