Musiikki Teidän 2021 kuunnelluimmat artistit ja biisit

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tuliko yllätyksiä vai osasitteko odottaa kyseisiä biisejä ja artisteja. Itelle tuli yllätyksenä vaan se, että olin kuunnellu Balboaa melkeen 1 200 kertaa, mutta muuten oli aika arvattavissa.

Jostain syystä tykkään kattoo muiden listoja näistä. :D
Screenshot_20211201-183205.png
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
uuu blind channel! mie rakastan niiltä "sharks love blood", "enemy for me", "wolfpack", "snake" & "timebomb", vaikka super moni biisi on heiltä aivan ihania D:! mutta noi on varmaan miun ne ihan lemppari biisit niiltä!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
miulla ei oo spotifyta, niin tuota en pysty nähä, mutta...oon tän vuoden aikana kuunnellu super paljon blind channelii sekä ylipäänsä electro swing musaa :D muusta musasta ei oo sen suurempia muistikuvia, mutta...noh, oon kuunnellu vähän kaikkee :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Sain pelkästään sen 100 kappaleen listan näkyviin, sovellus pitäisi ilmeisesti päivittää että voisi katsoa genrejä ym. statistiikkaa. Mulla on Play kauppa jotenkin hassusti rikki, joten menee varmaan hetki ennen kuin saan päivitettyä.

Mutta listan kärjessä on kolme biisiä The Strokesilta (yllätys yllätys), Little Dark Age ja tämä biisi The Policelta:

Tuo on aika lyhyt ja rasittavan tarttuva, joten kuuntelukertoja kertyy helposti :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
qHg3b53sxO.png
hyvin k-pop-painotteista D: sillee hassua, ku madison beer ja (g)i-dle kuuluu k/da ni ei toi periaatteessa pidä paikkaansa 🤣 7 rings oli viime vuonnaki kuunnelluin biisi, mut siit kyl yllätyin et oon kuunnellu "mistä minä tiedän" noin paljon 👀 tai no tiesin et oon, mut en ajatellu et se ois kolmas.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
uuu blind channel! mie rakastan niiltä "sharks love blood", "enemy for me", "wolfpack", "snake" & "timebomb", vaikka super moni biisi on heiltä aivan ihania D:! mutta noi on varmaan miun ne ihan lemppari biisit niiltä!
Niin on! Oikeestaan kaikki niiden biisit tosi hyviä. :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
katso liitettä 3896
hyvin k-pop-painotteista D: sillee hassua, ku madison beer ja (g)i-dle kuuluu k/da ni ei toi periaatteessa pidä paikkaansa 🤣 7 rings oli viime vuonnaki kuunnelluin biisi, mut siit kyl yllätyin et oon kuunnellu "mistä minä tiedän" noin paljon 👀 tai no tiesin et oon, mut en ajatellu et se ois kolmas.
"mistä minä tiedän" tais olla viime vuonna yks mun kuunnelluimmista biiseistä. Tänä vuonna on tullu kuunneltua vähemmän Antti Tuiskua, mutta toi on kyllä edelleen mun lempi biisi siltä. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tosiaan täytyy sanoa että ehkä hieman yllätti mutta sitten kuitenkaan ei. Mietin kyllä että onko tosiaan fuckin perfect noin kovassa kuuntelussa ja siittä nyt huvituin varsinkin suuresti että don't matter oli kuunnelluin biisi.
Screenshot_20211203-012828.png
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
49k minuuttia, "mutten niin hirveästi kuuntele musiikkia Spotify kautta" joo o. Sekin ois sellanen 34 päivää suoraa toistoa.
No kun tuntuu, että kuuntelen paljon enemmän vaikka juutuupista, kun niitä biisejä/artisteja ei usein löydy Spotifystä, joita haluan kuunnella...toisaalta kuuntelen aina kaikki podcastit sieltä..
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
En käytä Spotifya, mutta voin aika hyvällä varmuudella luetella muutaman (ei missään järjestyksessä kuitenkaan), eniten tänä vuonna kuuntelemani esiintyjän:
Blackpink, Dreamcatcher, Nightwish, Within Temptation, Beast in Black, AURORA, Infected Mushroom ja tietenkin Blind Channel!
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Ai onko sulla siis ollut jotain ongelmia sen premium version kanssa?
Ei vaan mulla ei ole premiumia ja se tässä onkin ongelmana, koska Spotify ei ole kovin kaksinen ilman sitä. Kaikkia kappaleita ei voi kuunnella, mainokset, skippausrajat yms. Mulle tulee tosi usein mainoksia, että saisin premiumin kokeiluun 3 kuukaudeksi, mutta siihenkin pitäisi laittaa maksutiedot, joten ei kiitos. Taidan tyytyä Youtubeen :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ei vaan mulla ei ole premiumia ja se tässä onkin ongelmana, koska Spotify ei ole kovin kaksinen ilman sitä. Kaikkia kappaleita ei voi kuunnella, mainokset, skippausrajat yms. Mulle tulee tosi usein mainoksia, että saisin premiumin kokeiluun 3 kuukaudeksi, mutta siihenkin pitäisi laittaa maksutiedot, joten ei kiitos. Taidan tyytyä Youtubeen :D
Joo, silloin kun ei ollu premiumia, niin oli kyllä tuskaa kuunnella spotifysta musiikkia. Ja premiumkaan ei oo mikään erityisen halpa, mutta toistaseks mun vanhemmat maksaa sen, innolla odotan sitä, kun täytyy alkaa ite maksaan siitä D:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Ei vaan mulla ei ole premiumia ja se tässä onkin ongelmana, koska Spotify ei ole kovin kaksinen ilman sitä. Kaikkia kappaleita ei voi kuunnella, mainokset, skippausrajat yms. Mulle tulee tosi usein mainoksia, että saisin premiumin kokeiluun 3 kuukaudeksi, mutta siihenkin pitäisi laittaa maksutiedot, joten ei kiitos. Taidan tyytyä Youtubeen :D
Mulla on tässä sulle yks kikka miten käyttää spotify.ta ilmaiseksi ilman mainoksia. Jos käyttää tietokonetta niin asentaa chromen laajennuksista uBlock origin ja käyttää selaimessa Spotify Web Player niin ei tule mainoksia.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
katso liitettä 3902

Oon niin vanhanaikanen että kuuntelen musiikkia levyiltä paljon enemmän kuin spotifysta xD
Lisään tähän vielä sen, että ilmeisesti spotify luokittelee genreihin vaan osan musiikista, ja kaikki suomalainen rock, punk, proge jne. on vaan suomirokkia. Oon siis kuunnellu suomalaisista lähinnä Ganesia, Wiguja ja sekalaista punkkia. Aika vähän sellaista mikä yleensä tulee mieleen sanasta "suomirock" (lukuunottamatta satunnaisia biisejä esim. Muskalta ja Baddingiltä). Eli oon lievästi sanottuna yllättynyt xD
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Ite en spotify:ta käytä niin en tarkkoja lukuja tiedä, mutta voin youtube historiaa vilkaisemalla ja muistelemalla sanoa että tänä vuonna kuunnelluimmat biisit lienee ainakin:
Cab Calloway - Ghost of smokey Joe
Squirrel nut zippers - It ain't you
Fred Astaire - Putting' on the ritz
Rasputina - Olde headboard
Ray Noble & Al Bowlly - Top hat
White Zombie - I'm your boogieman
Turmion kätilöt - Pakanamaan kartta

Siitä en tiedä että mitkä oli kuunnelluimmat bändit ja artistit, kun kuuntelen aika tasaväkisesti kaikkea.
 
Ylös Pohja