Ruoka Terveellisiä väli- ja aamupaloja

Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Miulla on meneillään painonpudotusprojekti. Tarkotuksena ei siis todellakaan oo vetää mitään kitudieettiä, vaan aion pitää järjen päässä ja sallia kuitenkin sopivissa määrin myös herkkuja itelleni, enkä ala laskemaan mitään kaloreita. Panostan ruuan laatuun ja syömisväleihin, liikun enemmän yms. perus muutoksia. Tulikin sit mieleen, että oisko teillä ehdottaa jotain hyviä ja terveellisiä väli- /aamupaloja? Saa myös ehdottaa herkkuja, jotka ei oo kovin epäterveellisiä.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Join aamupalaksi proteiinipiirtelön silloin kun itse laihdutin. Pirtelöön saatoin sekoittaa pikakahvia ja puhdasta kaakaojauhetta. Toimi muuten aika hyvin ja ihmettelen miksi en enää tee niin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä yritän töissä keksiä snäcksejä mun potilaille joiden pitää laihtua. Mietin tekeväni sokerittomia banaani flapjackeja (kaurapatukka) niitä voi tehdä myös taatelista mutta itse en tykkää taatelista ja maksaa paljon. Myös ajattelin kokeilla peanutbutter energiapalloja. Googlen kautta löytyy hyviä reseptejä, mutta mulla aika rajallinen budjetti.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Miulla on meneillään painonpudotusprojekti. Tarkotuksena ei siis todellakaan oo vetää mitään kitudieettiä, vaan aion pitää järjen päässä ja sallia kuitenkin sopivissa määrin myös herkkuja itelleni, enkä ala laskemaan mitään kaloreita. Panostan ruuan laatuun ja syömisväleihin, liikun enemmän yms. perus muutoksia. Tulikin sit mieleen, että oisko teillä ehdottaa jotain hyviä ja terveellisiä väli- /aamupaloja? Saa myös ehdottaa herkkuja, jotka ei oo kovin epäterveellisiä.
Salaatteja kannattaa tietty syödä. Jos on kova nälkä nii laittaa vaan lisää salaattia kulhoon
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En nyt tiiä kuinka terveellisiä mutta ite vedän näitä :
- Paistettu/keitetty kananmuna & salaatti
- Banaani jugurttia & mysliä
- Leipää & tomaatia, kurkkua, salaatin viipaleita yms.
- Smoothie esim. mansikoista ja luonnon jugurtista yms.
 
Ylös Pohja