Suhteet Tinderöintiä part miljoona

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ihana hyvän mielen keskustelu. Lämmittää kylmää sydäntäni.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oi ihanaa kuulla! Ite oon suunnittelemassa yhden mätsin kanssa treffejä.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Päivitys: ei olla nyt pitkään aikaan nähty, kun hän on kotikotona tuntien ajomatkan päässä. Vähän meinaa ikävä iskeä, mutta ensi viikolla se tulee takaisin tänne D:
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Ei ole vielä tullut takaisin sieltä kotikotoa :( jutellaan kyllä päivittäin edelleen ja eilen taisi olla vähän flirttiä mukana *oop*
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Päivitys: hän tuli takaisin tänne muutama viikko sitten. Oli oikein kivaa siihen asti, kunnes viime viikolla kerroin mun tunteista sille. Ei tuntenutkaan ihan samoin mua kohtaan, joten oon nyt ihan sydän palasina.

Kyllä me vielä varmaan hengaillaan jne mut en vaan tiedä koska. Eilen keskusteltiin aiheesta ja ihan hyvät välit meillä kaikesta huolimatta on.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Päivitys: hän tuli takaisin tänne muutama viikko sitten. Oli oikein kivaa siihen asti, kunnes viime viikolla kerroin mun tunteista sille. Ei tuntenutkaan ihan samoin mua kohtaan, joten oon nyt ihan sydän palasina.

Kyllä me vielä varmaan hengaillaan jne mut en vaan tiedä koska. Eilen keskusteltiin aiheesta ja ihan hyvät välit meillä kaikesta huolimatta on.
Eikä, tosi harmi että tunteet eivät kohdanneet! Kiva kuitenkin, että välit pysyivät hyvinä siitä huolimatta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,976
Reaktioarvo
8,475
Vai käyty "nukkumassa". Itse olisin ollut jo pano_hommissa!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Päivitys: hän tuli takaisin tänne muutama viikko sitten. Oli oikein kivaa siihen asti, kunnes viime viikolla kerroin mun tunteista sille. Ei tuntenutkaan ihan samoin mua kohtaan, joten oon nyt ihan sydän palasina.

Kyllä me vielä varmaan hengaillaan jne mut en vaan tiedä koska. Eilen keskusteltiin aiheesta ja ihan hyvät välit meillä kaikesta huolimatta on.
tuo on varmasti todella ikävää ja oon super pahoillani sun puolesta D:! oot kuitenkin super rohkee kun kerroit tunteista ja nyt ainakin tiiät mitä hän tuntee sua kohtaan, niin ei tarvii arvuutella. ja onneks hän anto pakit asiallisesti ja ootte pysyneet hyvissä väleissä, monesti nimittäin tulee luettua kaikesta draamasta ja siitä miten pakit on annettu todella törkeilläkin tavoilla.. sure niin paljon kun siltä tuntuu ja sit päästä surusta irti kun on sen aika, kaikki tunteet on sallittuja. ja jos tuntuu että tulvii mieleen vaikka mitä sekavia ajatuksia, niin suosittelen että kokeilet kirjottaa niitä vihkoon ellet jo tee niin. muutenkin kannattaa suunnata ajatukset kaikkeen kivaan mitä tykkäät tehdä. tsemppiä sinne♡
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Lol tästäkin keskustelusta on yli vuosi jo. No, ajattelin huvikseni päivittää tinder-tilanteen.

Tutustuin kuukausi edellä mainitun äijän pakkien jälkeen yhteen toiseen tyyppiin. Alettiin juttelemaan, soiteltiin ja nähtiinkin lopulta suht paljon. Juttu alkoi luistaa, mutta muutama kuukausi myöhemmin sain pakit. Eipä siinä, jatkettiin yhä juttelua ja soiteltiin välillä.

Eipä aikaakaan kun hän jälleen tuli mun luokse. Yksi asia johti toiseen ja herättiinkin aamulla saman peiton alta. Tän meidän ”hairahduksen” ei pitänyt tarkoittaa mitään, mutta heh, se tarkoittikin vähän enemmän. PAITSI, että sain tältä taas ehkä kuukauden jälkeen toiset pakit. Mitä helvettiä, te kysytte.

No, jatkettiin silti juttelua, soittelua ja näkemistä ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Paitsi että petipuuhia ei tällä aikavälillä tapahtunut. Kunnes… menin hänen luokseen katsomaan leffaa ja nyt, tutustumisesta vuosi myöhemmin ollaan menty vähän ’kolmas kerta toden sanoo’- tyylillä.

Eli ainakin tällä hetkellä olen ollut tinderistä tämän kokonaisen vuoden pois ja kiehnännyt ihanan vaaleahiuksisen miehen kanssa joka myös tykkää musta kuulemma todella paljon. Omat vaikeutemmehan meillä on ollut ja ollaan keskusteltu asioista mitkä ovat vaikuttaneet aijempiin miehen puolelta tulleisiin pakkeihin. Mutta kaikki nää asiat on vain vahvistanut meitä ja meidän suhdetta. En todellakaan ota tätä juttua itsestäänselvyytenä, jos asiat olisi menneet toisin, niin meitä ei ehkä olisi.

<3
 
Ylös Pohja