auringonkukkapuu
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 727
Kolme viikkoa sitten mätsäsin yhden tyypin kanssa. Ollaan siitä asti juteltu päivittäin ja ollaan tavattu jo kolmesti. Viimeksi eilen :-)
Tsihihi.
Tsihihi.
Joo tää on itelläki eka kerta tinderin kanssa kun onnistaa näin hyvinOho. Ei ole mulla napannut samalla lailla.
Eikä, tosi harmi että tunteet eivät kohdanneet! Kiva kuitenkin, että välit pysyivät hyvinä siitä huolimatta.Päivitys: hän tuli takaisin tänne muutama viikko sitten. Oli oikein kivaa siihen asti, kunnes viime viikolla kerroin mun tunteista sille. Ei tuntenutkaan ihan samoin mua kohtaan, joten oon nyt ihan sydän palasina.
Kyllä me vielä varmaan hengaillaan jne mut en vaan tiedä koska. Eilen keskusteltiin aiheesta ja ihan hyvät välit meillä kaikesta huolimatta on.
tuo on varmasti todella ikävää ja oon super pahoillani sun puolesta D:! oot kuitenkin super rohkee kun kerroit tunteista ja nyt ainakin tiiät mitä hän tuntee sua kohtaan, niin ei tarvii arvuutella. ja onneks hän anto pakit asiallisesti ja ootte pysyneet hyvissä väleissä, monesti nimittäin tulee luettua kaikesta draamasta ja siitä miten pakit on annettu todella törkeilläkin tavoilla.. sure niin paljon kun siltä tuntuu ja sit päästä surusta irti kun on sen aika, kaikki tunteet on sallittuja. ja jos tuntuu että tulvii mieleen vaikka mitä sekavia ajatuksia, niin suosittelen että kokeilet kirjottaa niitä vihkoon ellet jo tee niin. muutenkin kannattaa suunnata ajatukset kaikkeen kivaan mitä tykkäät tehdä. tsemppiä sinne♡Päivitys: hän tuli takaisin tänne muutama viikko sitten. Oli oikein kivaa siihen asti, kunnes viime viikolla kerroin mun tunteista sille. Ei tuntenutkaan ihan samoin mua kohtaan, joten oon nyt ihan sydän palasina.
Kyllä me vielä varmaan hengaillaan jne mut en vaan tiedä koska. Eilen keskusteltiin aiheesta ja ihan hyvät välit meillä kaikesta huolimatta on.