Toivokaa jotain aineetonta ittellenne joululahjaks

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Täältä poistettiin toivomukseni, eli taidan olla tuhmien listalla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Haluaisin olla joku toinen ihminen, syntyä uudelleen jonain toisena, muuta en keksi koska mun elämä on pilattu since forever eikä mikään muukaan tähän auta enää. Saahan sitä toivoa aina vaikka mitä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo mul on synttärit tulos tän viikon lauantaina ja sit on jouluki tulos niin äiti sit eilen kysy isoveljeltä et onks sil lahjatoiveita siis joululahja toiveita ja kuulin sen sen takia koska katoin ite alakerras telkkaria ja äiti on sit varmaan kysynu jo kaksosveljeltä jossain kohtaa aikasemmin mut ei sit multa oo kertaakana kysynu et mitä haluun joululahjaks et joo noh sit sanoin vaan wt eiks multa kysytä et mitä mä haluun joulu lahjals.niin sit isoveli jolta just kysyttiin joululahja toiveiya oli silleen et et taida saada joulu lahjoja ku et oo kunnolla ollu joo oon jääny tupakista kii ja oon käyny salaa veljen huonees purkkaa ottamas niin isovelo sot sano myös et taidan saada risuja
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo mul on synttärit tulos tän viikon lauantaina ja sit on jouluki tulos niin äiti sit eilen kysy isoveljeltä et onks sil lahjatoiveita siis joululahja toiveita ja kuulin sen sen takia koska katoin ite alakerras telkkaria ja äiti on sit varmaan kysynu jo kaksosveljeltä jossain kohtaa aikasemmin mut ei sit multa oo kertaakana kysynu et mitä haluun joululahjaks et joo noh sit sanoin vaan wt eiks multa kysytä et mitä mä haluun joulu lahjals.niin sit isoveli jolta just kysyttiin joululahja toiveiya oli silleen et et taida saada joulu lahjoja ku et oo kunnolla ollu joo oon jääny tupakista kii ja oon käyny salaa veljen huonees purkkaa ottamas niin isovelo sot sano myös et taidan saada risuja
Ja kiva ku oltiin viime perjantaina kahen kaverin kaa sopinu et vietetään mun synttäreitä kolmisteen nyt tuleval la6ntaina noh vittu katotaanpa pääsenkö minnekkään ku vasta viikonloppuna alähti puhelin eilen siis just sen takia ku olin isoveljen huoneesta purkkaa käyny ottaa ja pyysin jo anteeks isoveljeltäeikä se suuttunu toisin ku äiti
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Toivoisin pääseväni paremmin sisälle porukoihin, saavani kavereita, rohkeutta, ymmärrystä, vähemmän läksyjä(kuulostaa aika typerältä, mutta oikeesti niitä tuntuu olevan liikaa D:), että saisin nukuttua enemmän... No joo, siinä oli nyt aika monta, mutta jos nyt noi kaks ekaa olis ne tärkeimmät. D:
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Toivon että olisin järjestelmällisempi ja vähemmän laiska. Ei sitä kyllä etes auta toivoa kun itsehän sen voisin saavuttaa niin pitää kai joku uudenvuoden lupaus tehdä. Niin ja terveyttä perheelle sekä paremmat välit erääseen henkilöön.
 
Ylös Pohja