Ja kiva ku oltiin viime perjantaina kahen kaverin kaa sopinu et vietetään mun synttäreitä kolmisteen nyt tuleval la6ntaina noh vittu katotaanpa pääsenkö minnekkään ku vasta viikonloppuna alähti puhelin eilen siis just sen takia ku olin isoveljen huoneesta purkkaa käyny ottaa ja pyysin jo anteeks isoveljeltäeikä se suuttunu toisin ku äitiJoo mul on synttärit tulos tän viikon lauantaina ja sit on jouluki tulos niin äiti sit eilen kysy isoveljeltä et onks sil lahjatoiveita siis joululahja toiveita ja kuulin sen sen takia koska katoin ite alakerras telkkaria ja äiti on sit varmaan kysynu jo kaksosveljeltä jossain kohtaa aikasemmin mut ei sit multa oo kertaakana kysynu et mitä haluun joululahjaks et joo noh sit sanoin vaan wt eiks multa kysytä et mitä mä haluun joulu lahjals.niin sit isoveli jolta just kysyttiin joululahja toiveiya oli silleen et et taida saada joulu lahjoja ku et oo kunnolla ollu joo oon jääny tupakista kii ja oon käyny salaa veljen huonees purkkaa ottamas niin isovelo sot sano myös et taidan saada risuja
Samaterveyttä itselle ja koko perheelleni