Treffit tulossa

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Jos vaan sellaiset olisi. :') Mutta kannattaa varmaan miettiä sen mukaan minne meette ja mitä teette yms.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Minne ootte menossa?

En oo ikinä ollu treffeillä :D varmaan laittaisin oman tyyliset mutta vähän tavallista siistimmät vaatteet. Ja tietty puhtaat ja vaikka silitetyt :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Onpa kiva kuulla! Toivottavasti teille tulee mukavat treffit!
Mun mielestä sellaset vaatteet jossa itsestä tuntuu mukavalta ja samalla myös siisti ulkoasu. Riippuu paljon siitä mitä ootte menossa tekemään.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Ite laitoin niille ainoille, joilla oon ikinä käynyt, ihan tavalliset ulkoiluun sopivat vaatteet. Sen jälkeen ollaankin oikeastaan seurusteltu, kohta pari vuotta.
Kannattaa varmaan olla sellaiset vaatteet, jotka tuntuu itestä mukavilta ja hyviltä :)
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Jouduin ostaan uuden takin kun sille naiselle ei kelvannut verkkatakki. :biggrin:
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
En ole mikään maailman kaunein mutta ei ole se nainenkaan, niin toivon että se ajattelisi pintaa syvemmälle ja näkisi sen mitä todella se toinen on eikä vain tee valinta ulkoisen näkemyksen perusteella. :smile:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Jouduin ostaan uuden takin kun sille naiselle ei kelvannut verkkatakki. :biggrin:
No mitäs ihmettä D: Sinuna pysyisin heti alusta lähtien tuollasista ihimisistä kaukana. Mitä vikaa verkkatakissa on jos ette nyt mihinkää hirveen hienoon ravintolaan oo menossa syömään tai vastaavaa?
Tietysti riippuu että ootteko kuin kauan ollu tekemisissä mut... toivottavasti toi ulkonäkökriittisyys ei oo jatkuvaa.
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Mä suosittelisin laittamaan jotkut sellaiset vaatteet, jotka on ehjät ja puhtaat. Olisi myös kannattavaa, jos vaatteet ovat sellaiset, joissa viihdyt, ettei koko treffit vaikka kulu siihen, että kärvistelet hankaavien tai kutittavien vaatteiden kanssa. Ole myös oma itsesi ja anna oman tyylisi näkyä jo heti alkuunsa, jotta tiedät onko hän sopiva tyyppi sulle
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mulla oli ehkä musta napatoppi ja farkkushortsit koska se tais olla mun viime kesän coolein asukokonaisuus omasta mielestäni.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Ai niin, nämä treffit meni päin persettä näin jälkeenpäin ajateltuna, näin paljon vaivaa treffeihin ostin uusia vaatteita, annoin sille naiselle kukkia ja suklaata, käytiin pitsalla ja kahvilla, mutta hän sanoi ettei tuntenut minkäänlaista kipinää, viestissä kyllä vannoin rakastavansa minua, itse en olisi jättänyt häntä, sanoin hänelle ettei kannattaisi luovuttaa heti ekalla kerralla kun kumpaakin voi jännittää tapaaminen, mutta ei niin ei.:cry:
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ai niin, nämä treffit meni päin persettä näin jälkeenpäin ajateltuna, näin paljon vaivaa treffeihin ostin uusia vaatteita, annoin sille naiselle kukkia ja suklaata, käytiin pitsalla ja kahvilla, mutta hän sanoi ettei tuntenut minkäänlaista kipinää, viestissä kyllä vannoin rakastavansa minua, itse en olisi jättänyt häntä, sanoin hänelle ettei kannattaisi luovuttaa heti ekalla kerralla kun kumpaakin voi jännittää tapaaminen, mutta ei niin ei.:cry:
Voi harmi D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ai niin, nämä treffit meni päin persettä näin jälkeenpäin ajateltuna, näin paljon vaivaa treffeihin ostin uusia vaatteita, annoin sille naiselle kukkia ja suklaata, käytiin pitsalla ja kahvilla, mutta hän sanoi ettei tuntenut minkäänlaista kipinää, viestissä kyllä vannoin rakastavansa minua, itse en olisi jättänyt häntä, sanoin hänelle ettei kannattaisi luovuttaa heti ekalla kerralla kun kumpaakin voi jännittää tapaaminen, mutta ei niin ei.:cry:
Voi ei. :( Ehkä ton takii just vähän riski ekoilla treffeillä maksaa hirveesti ja tehä uusia hankintoja, mutta takkia voit ainakin käyttää myöhemminkin ja ainakin sait syödä hyvin ja mukavaa seuraa. Toki eihän se paljoa siinä tilanteessa ilahduta, kun on joutunut pettymään. :/

Ja eihän sille mitään voi, jos ei tulekaan tunteita ja tavallaan ihan hyvä, että sanoi suoraan, mutta olishan se hyvä mennä useammillekin treffeille ennen kuin luovuttaa. Monethan ajattelee, että oikean kanssa pitää syntyä kipinä jo ensi treffeillä, mutta ei se välttämättä mene niin ja just sekin, että molempia saattaa siinä vaiheessa vielä jännittää. Mutta eihän sille mitään voi, jos toinen ei halua jatkaa. Toivon, että löydät jonkun ihanamman.<3 (Ja varmasti löydätkin!)
 
Ylös Pohja