irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,781
Olen huomannutolen on mulla tunteita vielä
Olen huomannutolen on mulla tunteita vielä
hyvä että joku huomaaOlen huomannut
en minäkään... :Dkyllä kyllä en oo yhtään mustis
:Den minäkään... :D
KurnauskurnausHalihali
tässähän on kohta tapot tulilla :Oen minäkään... :D
mahdollisesti...tässähän on kohta tapot tulilla :O
Ounou...mahdollisesti...
semmosta se ontässähän on kohta tapot tulilla :O
on tässä vähän enemmänNälkäpelidraamaa😱
Tässä on kylläkin kaksinkertainen kolmiodraama.Nälkäpelidraamaa😱
Kyllä kuolema ratkaiseeTässä on kylläkin kaksinkertainen kolmiodraama.
ei ihan mulla on tunteet siltiKyllä kuolema ratkaisee
Mihin sä oikein edes olet ihastunut minussa vittuilevassa oudossa joka ei osaa olla hymyilemättä koskaan eikä osaa hymyilla luonnollisesti ja ei osaa taiteilla ja on huono urheilussa ja karkottaa kaikki kaverit kahdessa viikossa vittuun eikä todennäköisesti näe vapaa ajalla yhtään kaveria enää ikinä kun niitä ei oleei ihan mulla on tunteet silti
jääkööt se salaisuudeksiMihin sä oikein edes olet ihastunut minussa vittuilevassa oudossa joka ei osaa olla hymyilemättä koskaan eikä osaa hymyilla luonnollisesti ja ei osaa taiteilla ja on huono urheilussa ja karkottaa kaikki kaverit kahdessa viikossa vittuun eikä todennäköisesti näe vapaa ajalla yhtään kaveria enää ikinä kun niitä ei ole
Lisäksi irwikissa on rasittava koska ei osaa tehdä päätöksiä ja sitten vain vaivaa kaikkia muita niilläMihin sä oikein edes olet ihastunut minussa vittuilevassa oudossa joka ei osaa olla hymyilemättä koskaan eikä osaa hymyilla luonnollisesti ja ei osaa taiteilla ja on huono urheilussa ja karkottaa kaikki kaverit kahdessa viikossa vittuun eikä todennäköisesti näe vapaa ajalla yhtään kaveria enää ikinä kun niitä ei ole
Ei ihan oikeasti haluan tietääjääkööt se salaisuudeksi
sussa vaan on jotain ihastun tosi herkästiEi ihan oikeasti haluan tietää
etkä oo rasittavaLisäksi irwikissa on rasittava koska ei osaa tehdä päätöksiä ja sitten vain vaivaa kaikkia muita niillä
Ihastuneena on sokea kaikille ihmisen huonoille ja "huonoille" puolille.Mihin sä oikein edes olet ihastunut minussa vittuilevassa oudossa joka ei osaa olla hymyilemättä koskaan eikä osaa hymyilla luonnollisesti ja ei osaa taiteilla ja on huono urheilussa ja karkottaa kaikki kaverit kahdessa viikossa vittuun eikä todennäköisesti näe vapaa ajalla yhtään kaveria enää ikinä kun niitä ei ole
voi suaMihin sä oikein edes olet ihastunut minussa vittuilevassa oudossa joka ei osaa olla hymyilemättä koskaan eikä osaa hymyilla luonnollisesti ja ei osaa taiteilla ja on huono urheilussa ja karkottaa kaikki kaverit kahdessa viikossa vittuun eikä todennäköisesti näe vapaa ajalla yhtään kaveria enää ikinä kun niitä ei ole
Se kai se sit selittääkinihastun tosi herkästi
Ihastuispa:DIhastuneena on sokea kaikille ihmisen huonoille ja "huonoille" puolille.
mutta oot silti kivaSe kai se sit selittääkin
minäIhastuispa:D
emmäIhastuneena on sokea kaikille ihmisen huonoille ja "huonoille" puolille.
etkö tosiaan?
en luonne on tärkeinetkö tosiaan?