tuhatsanaa
astronautti
- Reaktioarvo
- 116
*minä lukee tämän viestin paluumatkalla kirjastosta pänttäämästä*Tähän aikaan vuodesta ei taida olla paljoa nörttejä pänttäämässä.
*minä lukee tämän viestin paluumatkalla kirjastosta pänttäämästä*Tähän aikaan vuodesta ei taida olla paljoa nörttejä pänttäämässä.
en tiiä tykkääkö ne jotka yrittää rauhassa opiskella että tullaan sinne, mut tuli mullekkin mieleen kirjasto.
Joo mutta ei kirjastoon voi silti mennä mölyämään ja möykkäämään.Tähän aikaan vuodesta ei taida olla paljoa nörttejä pänttäämässä.
sitte se ei ainakaan toimiJoo mutta ei kirjastoon voi silti mennä mölyämään ja möykkäämään.
Onko se edes aukikaan kovin myöhään lauantaina?
Edit: googlasin ja kuopion pääkirjasto on ilmeisesti klo 16 asti auki
Noh totasitte se ei ainakaan toimi
minnassa tais olla joku sohva ehkäHyvä tässä yrittää miettiä hyviä kokoontumispaikkoja eikä mitään tule mieleen. Pääseehän sitä vaikka Sokokselle tai Apajaan sateensuojaan, mutta riippuu ihan siitä, mitä porukka haluaa.
Siellähän on se yläkerta aika tyhjä jopa.minnassa tais olla joku sohva ehkä
ei mihinkään ihmistungokseen nii joku vähemmän suosittu ku sokos
No totta, siellähän niitä aina istuskelee ja räkii.Näin minäkin muistelen, en halua Apajaan näyttämään ongelmanuorelta.
siis tavattaisko kuitenkin puistossa vai?Minna kuulostaa kyllä hyvältä paikalta! Miten ois se? Varmaan meen anyways sinne aluksi hengaa ku tunti pittää hengata ennen miittiä.
Siis ihan hätävarapaikkana tarkoitinkin :Dsiis tavattaisko kuitenkin puistossa vai?
Ku snelmannin puisto on ihan siinä lähellä niin siksi se vois olla kans hyvä vara varamiittipaikka.Siis ihan hätävarapaikkana tarkoitinkin :D
Mut johonkin ostarille itse menen ennen sitä kuluttaan aikaa, en tiedä meenks tonne.
aa no kannatan sitten kylläKu snelmannin puisto on ihan siinä lähellä niin siksi se vois olla kans hyvä vara varamiittipaikka.
Kuopion ostoskeskukset ovat kaikki siinä torilla: Sektori, entinen Anttila makkoovassa pilivenpiirtäjässä, Aapeli, H-talo, Minna ja Sokos. Ja Apaja torin alla. Monelta saavut Kuopioon?Siis ihan hätävarapaikkana tarkoitinkin :D
Mut johonkin ostarille itse menen ennen sitä kuluttaan aikaa, en tiedä meenks tonne.
14:07 junan pitäis olla siinä, toivottavasti vr on ajoissa.Kuopion ostoskeskukset ovat kaikki siinä torilla: Sektori, entinen Anttila makkoovassa pilivenpiirtäjässä, Aapeli, H-talo, Minna ja Sokos. Ja Apaja torin alla. Monelta saavut Kuopioon?
Vr=venaa rauhassaTänään tullut juna oli myöhässä. Eikä ilmastointia huutis.
Asioita voi tapahtua liian nopeasti lyhyessä ajassa… surullista ku just nyt tuli tää keuhkop*ska…miitin hyvinvointi on vaakalaudalla..
nii :( huono-onnistaAsioita voi tapahtua liian nopeasti lyhyessä ajassa… surullista ku just nyt tuli tää keuhkop*ska…
Ikäviä käänteitä :(nii :( huono-onnista
tunnelma kohillaan :'DIkäviä käänteitä :(
(Vähän hymyilyttää kun itkua kuuluu samaan aikaan telkusta ku kirjoitan tätä)
Mitä on tapahtunu?
Mitä hän tarkoitti tällä?
2 on kipeenä mukaanlukien minä. Sit sää on ihan paska niin sekin on aika lannistavaa tai noh, pieni hidaste oikeestaan… Chattihuoneessa on keskustelua aiheesta…Mitä on tapahtunu?
Aa joo en oikein käytä sitä ku se on mun mielestä vähän hankala ja sekava:D2 on kipeenä mukaanlukien minä. Sit sää on ihan paska niin sekin on aika lannistavaa tai noh, pieni hidaste oikeestaan… Chattihuoneessa on keskustelua aiheesta…
Mua ei oikein huvita tulla ku on tää yskä… ja univajetta vielä päälle… psyykkeen rajat paukkuu… äh, mua ärsyttää ihan hirveästi ku tää meni näin mut onneks junalippurahat saa takaisin…Aa joo en oikein käytä sitä ku se on mun mielestä vähän hankala ja sekava:D
Mut voi ei:(
Te siis ette annin kanssa tule?
oho toi kysymys irwille ei ollu tarkotus mennä hups