Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Ja vittu elämäääääh
No sitten äiti alkaa kitiseen "ko pittää harrastaa liikuntaa" bslacdlwlqMiksi sitten pelaat, jos et tykkää? Ei kukaan voi pakottaa jatkamaan.
Ratsastus on liikuntaa.No sitten äiti alkaa kitiseen "ko pittää harrastaa liikuntaa" bslacdlwlq
Kerta viikossa on kuulemma liian vähän :DdRatsastus on liikuntaa.
Lopeta sähly ja ala kävelemään 10km päivässä :DKerta viikossa on kuulemma liian vähän :Dd
Niin se on. Lajeja kuitenkin maailma pullollaan ja myös yksin/ilman ohjausta harrastettavia.Kerta viikossa on kuulemma liian vähän :Dd
Nojoo mutta mulla lopahtaa innostus aika nopeaan jos yksin harrastan :DNiin se on. Lajeja kuitenkin maailma pullollaan ja myös yksin/ilman ohjausta harrastettavia.
Omasta mielestäni sähly oli kivaa, harmi vaan en oo 15 vuoteen löytänyt joukkuetta jonka treeneihin pystyis kulkemaan suht helposti. :/
Etsi jonku muun lajin.Nojoo mutta mulla lopahtaa innostus aika nopeaan jos yksin harrastan :D
No ei täällä ees voi harrastaa mittään 😂😂Etsi jonku muun lajin.
Mä oon aina saanu valita mitä harrastan mut se rajoitus on ollu et aina pitää olla vähintään yksi liikuntaharrastus. Toki joku ratsastus oli ollu meille varmaan liian kallis mut muuten.
Alat vaan googlailemaan mitä sieltä löytyy missä asut
Voihan sählyä? Mitä sähläät..?No ei täällä ees voi harrastaa mittään 😂😂
Ootko googlannu,No ei täällä ees voi harrastaa mittään 😂😂
Nosiis ei paljon tarvi googlailla ko ei tässä lähellä oo mittään. Paitsi joku partioOotko googlannu,
Ja sähly.Nosiis ei paljon tarvi googlailla ko ei tässä lähellä oo mittään. Paitsi joku partio
Partio on eliitti harrastusNosiis ei paljon tarvi googlailla ko ei tässä lähellä oo mittään. Paitsi joku partio
Miten? Itse olen aina osoittanut halveksuntani partiolaisia kohtaan roskaamalla metsiä niiden leirien jälkeen.Partio on eliitti harrastus
Miksi sinä niin olet tehnyt? Mikä sulla on partiolaisia vastaan?Miten? Itse olen aina osoittanut halveksuntani partiolaisia kohtaan roskaamalla metsiä niiden leirien jälkeen.
Tämän viestin takia kävin potkimassa kaikki keräysastiat kumoon.Miksi sinä niin olet tehnyt? Mikä sulla on partiolaisia vastaan?
Miksi?Tämän viestin takia kävin potkimassa kaikki keräysastiat kumoon.
Kyllä joku vanhus ne sieltä kerää.Miksi?
Niin mutta miksi teit niin?Kyllä joku vanhus ne sieltä kerää.
Koska..FUCK ASS SATAN ja taas vedetään!Niin mutta miksi teit niin?
?Koska..FUCK ASS SATAN ja taas vedetään!
Se saakin. Kaikkea voi kokeilla mihin vaan on vähänkään mielenkiintoa. Jos se innostus lopahtaa niin se lopahtaa, mutta mitään ei kannata pakottaa.Nojoo mutta mulla lopahtaa innostus aika nopeaan jos yksin harrastan :D