Syvälliset Vihaan uskovaisia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Joo ja oli ihan kamalaa katsottavaa se video. D: En oikein osaa muuta siihen sanoa. Onneks sille tehtiin vastavideo, jossa asiat käännettiin toisinpäin.
Viitsitkö linkata ku en oikeen muista sitä vaikka voi olla että näinkin sen joskus? D: muistelisin kyllä et joku vastavideo olisi ollu
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mulla oli lukioaikana kaveri, joka oli hyvin uskonnollinen, sillä ei kyllä ollut mitään ongelmaa homojen kanssa (pikkusiskonsa tosin oli oikein kunnolla homovihamielinen) mutta abortinvastustaja se oli. Hänestä tuli valitettavasti kätilö. Toivottavasti se ei syyllistä abortin tekeviä naisia työssään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Mulla oli lukioaikana kaveri, joka oli hyvin uskonnollinen, sillä ei kyllä ollut mitään ongelmaa homojen kanssa (pikkusiskonsa tosin oli oikein kunnolla homovihamielinen) mutta abortinvastustaja se oli. Hänestä tuli valitettavasti kätilö. Toivottavasti se ei syyllistä abortin tekeviä naisia työssään.
Jep toivottavasti ei. Mä luulen että abortin tekeminen on suurimmalle osalle ihan tarpeeks rankkaa ilman syyllistämistäkin
 
Ylös Pohja