Politiikka Vittu mä vihaan tätä maailmaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
itelläki oikeestaan on tarve miellyttää, mutten sitä kuitenkaan halua. miulla on ollu aina aika myrskynen suhde isäni kans, ja kyllä pienenä monesti syyllistin itteeni niissä tilanteissa, kun iskä vaikka karju jostain mitättömästä asiasta tai muuten aiheutti turvattoman olon. voin ihan suoraan sanoa että vihaan miun isää, koska ne vanhat traumat vaikuttaa minuun paljonki edelleen. siellä lapsuudessa ollu tunne etten kelpaa isälleni heijastuu myös nykyhetkeen, ja se tarve miellyttää muita ja sen kautta olla hyväksytty on vahva.
Aa D: mä en usko että tää mun tilanne johtuu mun vanhemmista, en oikee ees tiiä mistä. Tavallaan ku aattelee ni aika outoo että oon näin herkkä ja nii no, kiusaamistaha mul tietty koulus oli mut en tiiä sitte
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Tämä "omiminen" toimii tosiaan aina vain yhteen suuntaan.. Enää ei näköjään ole itsemääräämisoikeutta edes omista hiuksista. Tulee mieleen Chisun letti-kohu. Ymmärrän jos tyyppi selkeästi tekee sen pilkatakseen jotain, mutta yleensä ihminen valitsee tyylikseen jotain, joka miellyttää.
 
Ylös Pohja