Ystävänpäivä ideoita?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Heittäkää jotain koska haluan ilahduttaa luokkakavereitani tällä kertaa jollain muulla kuin kortilla. Ei mitään ruokaan liittyvää koska en pääse kauppaan.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Jään seuraamaan keskustelua, koska itsekin tein samallaisen, mutta kukaan ei vastannut siihen. D: Mutta sähän voit myös leipoa jotain, jos sulla on aineksia. Ja itse ainakin oon suunnitellut meneväni juttelemaan yksin istuville ruokassa(jos uskallan) ja tein kirjotin Post-it-lapuille semmosia mukavia viestejä, joita ajattelin liimailla ympäri koulua. Sit ajattelin et voisin ostaa karkkia ja ehkä antaa sitä sattumanvaraisesti muille, jos tulee jokin sopiva tilanne. Tein myös ystävänpäiväkortteja, joita voin antaa, jos tulee semmonen tilanne, et haluun antaa jollekkin kortin tai joku antaa mulle. Niin ja etin tältä nettisivulta inspiraatiota: https://toivoajatoimintaa.fi/random-acts-of-kindness-oppilaan-ohje-yllatyshyvyyteen/
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Aaa niin ja sit yleisesti vaan ajattelin olla kiva kaikille ja kehuu muita yms. :)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,043
Reaktioarvo
8,495
Ajattelin ostaa tonnettain kertakäyttöistä muovikrääsää, joka heitetään jo 15.2. roskiin kierrättämättä.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Plus voit antaa haleja tai ylävitosia tai jotain minkä nyt kukakin kokee hyväksi D: ja tiedän että sanoit ettei korttejakaan mutta sellaset söpöt minikortit olis kivat joihin kirjoittaisi vaikka yhen kehun vastaanottajalle D: lol
 
Ylös Pohja