Äh vanhojenpari ongelma

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olin siis miettiny et voisin kysyä yhtä tyyppiä joka oli yläasteella mun luokalla mun pariksi ja tästä erehdyin sanomaan ääneen kaverille ja se sano ethän on se ainut vaihtoehto ja en tiedä ku ei mullakaan kavereita ole joilta voisin kysyä ni oon vähä että ähh.
Kuulemma "sulattelee" ja "vastaa tämän illan aikana" voinko kysyä sitä pariksi.
Siis ku ei se ole mitenkään varattu hänelle ja ny pelkään et ja ehtii saada parin tässä kun tuo kaverini "sulattelee"
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mä en tiiä mitä teen oli tässä kerenny laittaa jo sen tyypin kaverille viestiä et onko sillö sen snäppiä ja onko sillä jo paria mut äh nyt vaikuttaa vaikuttaa oon hirvee kusipää ku ähh
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ja olin jo viimeviikolla aikonut sitä kysyä mut en kysyny ku luulin et on vielä liian aikasta ähh ois pitäny vaan sillon...
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
kaveri sulatelkoot itsensä jäästä, menoksi vaan! myöhemmin kaduttaa jos nyt et tartu tilaisuuteen.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Ei sinun kaverisi määrää, mitä saat tehdä. Sen kun kysyt heti.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
nojep, jos sillä ei paria löydy niin ei millään! komee kuviointi siihen lappuun ja seinälle niin eiköhän jonoksi asti ilmesty vapaaehtoisia
No kyllä uh.
En kyllä edes tiedä haluanko tanssia. Kai mä kadun jos en tanssi?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
uskon että varmasti kaduttaa, omassa koulussa ei tansseja pidetä ja se surettaa…
Etkö oo yläasteella? Ysien tanssi turhaa paskaa huono kopio vanhoista. Et jää paitsi. Enkä jääny minäkään kun tuli korona. En ois tanssinut vaikka ne ois järjestettykkin.


Mutta meitsillä on nyt pari!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Etkö oo yläasteella? Ysien tanssi turhaa paskaa huono kopio vanhoista. Et jää paitsi. Enkä jääny minäkään kun tuli korona. En ois tanssinut vaikka ne ois järjestettykkin.


Mutta meitsillä on nyt pari!
oho olen nyt ihan omista jutuistani ulkona jo, yläasteella kyllä olen :D haluaisin tanssia ne sillä en luultavasti lukioon taida mennä…

onnea! eikun vaan seuraava vaihde päälle ja koko juhlasali ojennukseen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
oho olen nyt ihan omista jutuistani ulkona jo, yläasteella kyllä olen :D haluaisin tanssia ne sillä en luultavasti lukioon taida mennä…

onnea! eikun vaan seuraava vaihde päälle ja koko juhlasali ojennukseen
Aa no siinä tapauksessa se voi olla vähän ikävää. Aina voi tanssia lukiokaverin kanssa?
Ja joo kiitos mut oon liian sitoutumuskammoinen jopa tähän:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
vielä jos sellaisen löytäisi 😜
hyvin se menee!
Ehkä sieltä joku söpöliini tai kiva kamunen ilmestyy:D
Ja joo toivotaan "ahistaa" vähäsen lol se välillä ymmärtää esim mun jutut liian kirjaimellisesti ja sit joudun selittelemään ja on muutenkin hyvä kaikessa ja sillee ni vähän mietin et haluunko tanssia sen kanssa ees ja sillee.
Ja sit pelkään et ihmiset tuomitsee mut mun valinnoista ha lol
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ehkä sieltä joku söpöliini tai kiva kamunen ilmestyy:D
Ja joo toivotaan "ahistaa" vähäsen lol se välillä ymmärtää esim mun jutut liian kirjaimellisesti ja sit joudun selittelemään ja on muutenkin hyvä kaikessa ja sillee ni vähän mietin et haluunko tanssia sen kanssa ees ja sillee.
Ja sit pelkään et ihmiset tuomitsee mut mun valinnoista ha lol
kerran täällä vaan eletään! tuomitsijoille no no ja vastoinkäymiset voitoksi
 
Ylös Pohja