Että senki se on sitte vetäny noniin. 😭😭✌️
Vai tämmöstä.
Mut kans selasin sen listaa tosiaan sieltä ihan alusta nyt tähän öö.. marraskuuhun asti koska luulen et en oo joulukuus ees laittanut sinne mitään biisui. Niin kyllä huomas kuinka aika on menny ja kuinka vitun kauan se on ollu. Ei morjens. Ja se on edelleenki melkee niiku se ois tapahtunut ihan äsken. Where the hell is my own head even.
No siis oikeesti siin vaiheessa ku päästii marraskuun kohalle siin listalla nii ou mai fakin gaad xD it just feels so weird en ees tiiä nowadays kuka ite oon
Ja LOPETA oikeesti kosk siis.. no tää nyt ei liity ehkä eunkwangiin suoraan mutta psykoosit silti: niin kuuntelin täs yks päivä good morning south africa ihan siis läpikotaisin (ellen sit joitain kohtia skipannu idk en mun mielest kyl) ja siis viiiiiittttthuuuu no joo. En tiiä mut ennen sitäkin kyl jo love is oli jääny pahasti mun sieluun kiinni niinku that song. En tiiä miks mut siit jotenki vaa tuli tärkee biisi.... Kyseenalainen musiikkimaku vol 1000..... Oikeasti miten kyseenalainen voi musiikkimaku olla,,,,,,,,,, siitä puheen ollen mulla soi päässä tällä hetkellä girl i want 2 eat u joten kyseenalaista kyseenalaista....................
Enkä tarkota ees pelkästään tätä mut kaikki on ollu kyllä psykoosia muutenki viimeset ..... 5 kuukautta. Tai oikeestaan viimeset 6 kuukautta ainakin. Mutta psykoosimmaks on vaan menny loppuvuodesta koska oikeesti: mitä.
Silleen kinda.