Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
SONGS TRAUMATIZE ME

WHAT THE FUUUUCCCKKK D::


no 😭😭😭😭😭😭

I REALLY really really really really really really really really really really really love dahyun

Really

I really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really love eunkwang

So so so so so so so muchhhhhhhjjjjjhhhhh

Eunkwang cutest boy 😭😔💔

My heart 😭😭😭😭😭😭😭

I'm heartbroken

I love my eunkwang 😌

I love my dahyun 😭

I love my hui 😭

I love my yuto 😔

I love my hyukjae 🥺

I love my tzuyu 😫

I........ D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Dahyun cutest girl 😭

Eunkwang cutest boy 😭

I'm ded 😭

Ohhhhhggfghghhjjhhk

I wanna sleep but i'm too fucking enamoured

Eunkwangie

My eunkwangie 😭💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE

And I can tell
When you get nervous
You think being yourself means being unworthy


Ja yleensäkin toi kyseinen kappale. Ei, ei ei ei ei ei nyt. Nyt ei pysty tällä hetkellä. Voi vittu. Joudun koht menee ulos käsittelee tunteita. 😩😩😩😩

Voi hitto ei pysty

Hitto ei todellakaan pysty

Ei

Ja muutenkin siis katoin yhen vanhan beatcomin (jonka oon nähny jo aiemminkin) niin oon ihan.... Vitusti in my feels....... Niiku about kuolen.............. Mut ei ees pelkästään eunkwang vaa katoin block b kontenttia hieman niin taeil ihan yhtä paha tai ainakin lähes yhtä paha ku eunkwang... Niiku ei.... Ei missään nimessä vittu kykene tämmöseen ei


Ja kaikista maailman biiseistä just tämä nytten piti vaihtuu. Voi kiitossssssssssss 😭✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis en edes kuunnellu tätä biisiä vielä syksyl -20 i think niin miks täst sit tulee mukamas mieleen se. Ei jeesus. Aloin kuuntelee tätä varmaaan vast syksyl -21 mut ok. No oli miten oli mutta nostalgista silti. Mitä tästäkin taas pitäisi ajatella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä mistään pitäisi ajatella

Mitä elämästä pitäisi ajatella

Mitä MUN elämästä pitäisi ajatella

Ja nimenomaan siitä kuinka asiat kehittyy

Vittu

I hate
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se fakta kuinka sinänsä mun elämässä ei tapahdu mitään (ainakin muut ei nää sitä) mutta oikeesti tapahtuu ihan vitusti

Niiku vaikka en oo tehny mitää sinänsä merkittävää nytten niinkun esimerkiks opiskellu tai mitää (miks se olis nii merkittävää tosin lol)

Niin siitä huolimatta koko mun elämä on kääntynyt vittu ylösalaisin ja jo -21 jopa tuntuu silt niiku se ois ollu kymmenen vuotta sitten koska kaikki on muuttunu niin paljon..... Varmaa koska eunkwang. Ja hui? Jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Anyway en kestä tätä oloo ihan pakko mennä ulos koht. Kuolen muuten. :D kiitti vaaaa vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä helvettiä:D

Heaven on biisi jota oon kuunnellut kesästä asti kwangin listalta ja nyt YHTÄKKIÄ vaan löydän tän:

:DDDDDDD aina mulle käy jotain tämmösiä...... Vittu järkytyin. Tai niiku onha se järkyttävää kuulla sen laulavan samaa biisiä jota oot vaa kuunnellu kesäst asti ja miettiny aina sitä. Se on oikee ultimate eunkwang biisu enkä tiiä miks mutta se vaan... Jotenki. Onhan tämmöset nyt järkyttäviä aina :DDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Että senki se on sitte vetäny noniin. 😭😭✌️

Vai tämmöstä.

Mut kans selasin sen listaa tosiaan sieltä ihan alusta nyt tähän öö.. marraskuuhun asti koska luulen et en oo joulukuus ees laittanut sinne mitään biisui. Niin kyllä huomas kuinka aika on menny ja kuinka vitun kauan se on ollu. Ei morjens. Ja se on edelleenki melkee niiku se ois tapahtunut ihan äsken. Where the hell is my own head even.

No siis oikeesti siin vaiheessa ku päästii marraskuun kohalle siin listalla nii ou mai fakin gaad xD it just feels so weird en ees tiiä nowadays kuka ite oon

Ja LOPETA oikeesti kosk siis.. no tää nyt ei liity ehkä eunkwangiin suoraan mutta psykoosit silti: niin kuuntelin täs yks päivä good morning south africa ihan siis läpikotaisin (ellen sit joitain kohtia skipannu idk en mun mielest kyl) ja siis viiiiiittttthuuuu no joo. En tiiä mut ennen sitäkin kyl jo love is oli jääny pahasti mun sieluun kiinni niinku that song. En tiiä miks mut siit jotenki vaa tuli tärkee biisi.... Kyseenalainen musiikkimaku vol 1000..... Oikeasti miten kyseenalainen voi musiikkimaku olla,,,,,,,,,, siitä puheen ollen mulla soi päässä tällä hetkellä girl i want 2 eat u joten kyseenalaista kyseenalaista....................

Enkä tarkota ees pelkästään tätä mut kaikki on ollu kyllä psykoosia muutenki viimeset ..... 5 kuukautta. Tai oikeestaan viimeset 6 kuukautta ainakin. Mutta psykoosimmaks on vaan menny loppuvuodesta koska oikeesti: mitä.

Silleen kinda.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No ei tässä nyt kyllä mitään voi, on kuunneltava die antwoord/maxnormal.tv

Voisihan sitä jotain muutakin sinänsä mutta kun personally these are too important to me idk why

Mutta sen vaan haluaisin tietää miksi the way of the dassie ei lähde päästä vaikka tekisit mitä.... Se vaan soi... Ja soi... Ja soi päässä aivan loputtomasti :D hetkeks jo taukosi mutta nyt taas..

Se on kyllä oikeen korvamatojen korvamato ei saatana ja on vieläpä niin ÄRSYTTÄVÄ kappale:D hyvä helvetti nyt sentään

Idk that song is cursed or something it creeps me out of course
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tietenkin olis voinu pysyy tämäkin sillä asteella et oisin kuunnellu vaa ugly boy ja enter the ninja ja banana brain niinku sillon vanhoina hyvinä aikoina. En kai mä ny sillon mitään muuta vielä kuunnellu. Mut ei ei. Oli pakko sukeltaa syvemmälle..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No really what are you doing:
Seriously bish what 😭


Olin just valittamassa siitä kuinka oon niin rakastunu datzuun ja kuinka i feel fucking heartbroken because of that mut sit kun toi vitun sankari saa mut unohtaa jotenki hetkeks kaikki muut.. tehokkaasti. Mut sit kuitenkin.... Ei se kokonaan pysty saamaan mua unohtaa.. ilmeisesti. Vittu.

Mut joo. Obviously eunkwang.... Mut datzu. Mut tae. Mut huito xD eeei vittu ny. I HONESTLY feel like i'm fucking fucked. Like seriously. I'm fucked. I'm completely fucked.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis nää ihmiset voi oikeest mennä vittuun enpä jaksa katella yhdenkään lärviä enää tässä vaiheessa xDD

no really why does he look so small again in that vid im completely fucked

And what the fuck these two in this vid:

What up hui on vaa wooseokille sillee mees ny vittuu siitä XD uwu i'm hating huito ✌️😩

Bish also i fucking hate being queer because every fucking hecking time i fucking hate thinking about girls like everything about that sucks 100 fucking % like everything about loving girls is shitty and i hate everything about it and most importantly it is pointless, it's POINTLESS

noice
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HUITO WHY SO SEXY and also what are those smiles? What the FUCK are those smiles


EVERYTHING IS POINTLESS

cause i said it's pointless to fall in love with girls but it's just as pointless to fall in love with huito ✌️

So, my whole life is.. pointless if were being completely honest
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Honestly i'm just gonna say huito and datzu etc en jaksa kirjottaa erikseen aina lmao ku aina puhun kummiski molemmista jatkuvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
And what the fuck because i might like even Sakura now????? I was like k she looks good 😔 i mean so cute but idk man i'm just-

Yea maybe girls just get to me too easily (nojoo ei jätkät sitte, vittu, haistakaa home........ 😂 En enää leiki teiän kans suljen puhelimen ja vittu xd)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut mul on vaa oikeesti ongelma sen kanssa ku en nää logiikkaa tässä.. en oikeesti nää logiikkaa siinä että vietät tolkuttoman monta vuotta elämästäs haihatellen sellasten perään joista ei koskaan tule mitään. Missä on logiikka? Edelleen, jos yks sadasta edes onnistuu niin en näe kyllä järjen hiventäkään. En näe järjen hiventä edes siinä että miksi olla edes vaikkapa bi koska se mahollisuus siihen että voit olla kenenkään tytön kanssa on 0,00000001 prossaa kun jo mahis siihen että voit olla kenenkään pojan kanssa on ehk 0,1 prossaa :D eli pienet on mahollisuudet kehenkään koskaan tässä elämässä. Mutta kaikkihan tietysti menee ihan okei ja lopulta kaikki on okei ja ei varmasti tuu piinaamaan mua tää kaikki koko loppuelämäni, ei.. tietenkään.. totta kai tuun olee täysin yli... Totta kai vittu :)))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En varmasti Kato viel 10 vuoden pääst taen kuvii ja oo sillee "rakastan"

En varmasti ku en kato nytkään HIUKAN vuoden 2011 jälkeen sonnyy sillee "i'm fucking done" niiku ei vittu jaa iha sama sitte

Niiku en kato ryanii myöskään samal taval en........... Ja mikähän vuos se oli siis 2014 vai.. vai vieläkin aiemmin? Joka tapauksessa viimeistään 2014 ja muistan kun dark horse soi sillon koko ajan radios ja yhä edelleen kun kuulen sen biisin ni meen vittu shokkii siitä ajasta :]

Niin aivan varmasti katon viel 10 vuoden pääst taee sillee ":) my love" puhumattakaan mistään eunkwangista siitä ei edes vittu uskalla ajatellakaan siis hyppään varmaa sillalt täs joskus ku tarpeeks kauan tätä jatkuu (no siis siit ei kyl voi syyttää pelkästään eunkwangia vaan ihan kaikkia noista)

No joo en kyllä halua hypätä sillalta mutta pelkään että sekoon jossain vaiheessa jos itken ja itken vuostolkulla viel lisää noiden perään.

Ah vihaan elämää. Kuka ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eiku oikeesti mul on suuri henkilökohtainen ongelma sen kanssa miten vähän logiikkaa tässä on. Kun sä yrität suurennuslasin kanssa ettii jotain järkee elämästä ja niiku että vau it all makes sense now that i think about it.. niin ei. Ei löydy järkeä ei. Ei edes suurennuslasilla. 🧐


Niiku missä se järki on

Mood:
"You'll understand when you're older"
"I'm older and i understand absolutely nothing"





Voidaan jopa sanoa että ymmärsin jopa enemmän nuorempana. Mitä vanhemmaksi tuun sitä VÄHEMMÄN kaikki käy järkeen. Sitä VÄHEMMÄN logiikkaa missään on. Sitä VÄHEMMÄN mikään tuntuu enää edes hyvältä. Sitä VÄHEMMÄN tunnen edes turvallisuuden tunnetta enää.



Ei pelottanu sillon pienenä se että ajattelee tulevaisuutta ja miettii miten mun sydänsurujen kanssa käy. Ku sillon niistä sydänsuruista ei varsinaisesti ollu tietoakaan enkä edes tienny et mulle niitä tulis, enkä edes tienny oikeen että mitä ne on.

Nyt se aiheuttaa jokapäiväistä paniikkia lähestulkoon. Kun miettii että kuinka vitun rakastunu tuun olee esim taeiliin tai huihin viel vittu 50 veenä. Joka saatanan kerta ku katon huin lärvii ni mietin vaa soojinii ja sitä et palaakoha ne jossai vaiheessa yhteen taas (mikäli nyt sit oon oikein ymmärtänyt et nykyään ne ei oo yhdessä).

Ja anna olla kosk niiku vaikka nyt kävis niinkin että päätyisin eunkwangin kaa yhteen (mitä ei muuten TAPAHDU) niin sekään TUSKIN sammuttaa mun tunteita ja voin vaikka vannoa että itken huin perään loppuelämäni and that's whats really sad
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti tuun miettii koko loppuelämäni sitä unta missä halattiin ja suudeltii siin kääntiksel. Niiku jos mun pitäis kuvailla sitä miltä tuntuu olla puhtaasti onnellinen.. niin siinä unessa mä olin. Muistan vieläkin kuinka väkevää ja kirkasta ja voimakasta se onnellisuus oli. Tuntuu että olin ihan ylitsevuotavan onnellinen. Se miten vittu juoksin vaa sen luo.. näin sen siinä ja se hymyili mulle. Sit mietin sitä unta varmaan Ainakin kuus tuntia sulatellen ja en meinannut saada mitään tolkkua enää mistään.

Entäs se toinen uni? Sekin oli niin täydellinen. Nojata siihe siin ja sit kävellä sen kaa käsi kädes. Kävellä sisälle sinne johki rakennukseen ja olla sillee mis hui on meitsil on asiaa sille. Sit se vaa ilmestyy sielt like a fucking angel just when i fucking needed him lmao. Basically se oli vaa mun turva siin.

Nii ei paljoo vittu enää naurata :D oikeesti vaivun vittu psykoosiin.

Saan oikeest kylmii väreit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja muistan siinä 2.0 unessakin kuinka vaa ihan käytännössä samalla tavalla ku siinä alkuperäses unes ni vaa aloin itkee samantien ja vääntelehtii siinä

Raastavuuden tasoa ei voi sanoin kuvailla.
 
Ylös Pohja