Oikeesti saan vittu hermoromahduksen.... :D yritän parhaani mut ei saatana eihän tätä kestä vittu kukaan.
- ensinnäkin törkeen kova ikävä yhtäkkiä niinku siis normaalia pahempi ikävä kwangii, idk it feels weird man it's so deep and all
- mut ei siinä mitään, sen nyt vielä kestäis jos pelkästään se olis ongelmana mutta kun sen lisäks: oon siivonnu täs ja oikeesti en kestä sitä miten kaikki on ihan sekasin ja pölystä ja kaikkee ja siis oikeesti kuolen...... Enkä jaksa vittu siivota enempää (siis oikeestihan en siivonnu paljookaan mut vähän) ja must tuntuu et hajoon tismalleen nyt. Must tuntuu et mul on oikeesti jotain puhtauspakko-oireita vaikka yleensä mua ei oo niin hirveesti sekasorto häirinnyt (lol olenhan infp) mutta nyt jotenkin varsinkin viime aikoina tuntunu et oikeesti tuun hulluks näiden siisteyspakko-oireiden kanssa. Niinku kaikki pitäs olla niin saatanan tiptop ja oikeesti ei vittu hajoon tasan nyt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niinku ihan kunnon ocd:t taas tulilla. Ei mul yleensä näin paha oo mut ihan nyt viime aikoina (siis paljon ennen joulunaikaa jo) on oikeesti alkanu pahentuu nää. Idk varmaa just jostai kesäst. Ja sit tasasin väliajoin oon vaa sillee ei vittuuuuu kuolen ku en jaksa siivota mut en kestä tätä sotkuu ja emt vittu. Siis kaikki vaan ahistaa niin paljon ku tuntuu et kaiken pitäs olla täydellistä. Ei helvetti siis tää on se pahin ahdistuksen aiheuttaja täl hetkel minkä takii tuntuu et voisin vajota maahan samantien ja KUOLLA :D ihan järkyttävä ahdistus. Ja ei, se ei johdu tosiaan joulusta ainakaan pelkästään. Hh oikeesti en voi hengittää tän ahistuksen kans. Ku haluisin et tääl ois edes vähän puhtaampaa mut ku oon niin sekasin, uupunu ja keskittymiskyvytön ollu jo niin kauan että hädin tuskin jaksan siivota yhtään mitään. Teen parhaani mut en oikeesti enää tiedä. Ja sit mul on vieläpä kaikkii epäloogisii ahistuksii puhtaudesta mitkä ei KAI niiku make sense at ALL. Pelkään suurinpiirtein ite edes koskee mihinkään koska mua ahistaa että tyyliin jostai mun käsist tms tarttuu likaa johonkin ja sit oon sillee aaaaaa ei kaiken pitää olla puhdasta. Jaahas vittu :D vihaan tätä. Tosin mua autto ku katoin yhen vidin nii ehkä yritän nyt vaa ajatella sitä ja koittaa miettii just kaikkee mitä sillä hetkellä ajattelin. Kosk se oikeesti autto tai idk.
Ja en tiiä kaikki muuki on ihan saatanan syvältä ja oikeesti haluun vaa vittu huutaa. En jaksa tätä. Lmaooooooooo.
Tosiaan ei johdu joulusta pelkästään mutta osittain sekin, miks siihen pitää liittyy niin paljon stressiä.. niinku just siivoominen........ Vitun nice. Vittu mun pakko-oireet huutaa kuin sireenit tällä hetkellä......... Täys sos panic mode päällä :D iha niiku täs ois joku suurikin ongelma oikeesti menossa.............. Helvetti, onko kaiken muka pakko olla niin puhdasta? Ei tarvi 😭😭😭😭😭😭