Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin nyt on vissiin joku 9h sentään nukuttu thank god ja näin unta tietysti:
- eunkwang
- hui
- yuto

Oli taas jotain niin vitun ihanaa että hajoon saatana 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en kestä enää tätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut se uni oli niin täydellinen vaikka ei nyt ihan samaa tasoa ku ne muutamat hui-unet mut kumminkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti saan vittu hermoromahduksen.... :D yritän parhaani mut ei saatana eihän tätä kestä vittu kukaan.

- ensinnäkin törkeen kova ikävä yhtäkkiä niinku siis normaalia pahempi ikävä kwangii, idk it feels weird man it's so deep and all
- mut ei siinä mitään, sen nyt vielä kestäis jos pelkästään se olis ongelmana mutta kun sen lisäks: oon siivonnu täs ja oikeesti en kestä sitä miten kaikki on ihan sekasin ja pölystä ja kaikkee ja siis oikeesti kuolen...... Enkä jaksa vittu siivota enempää (siis oikeestihan en siivonnu paljookaan mut vähän) ja must tuntuu et hajoon tismalleen nyt. Must tuntuu et mul on oikeesti jotain puhtauspakko-oireita vaikka yleensä mua ei oo niin hirveesti sekasorto häirinnyt (lol olenhan infp) mutta nyt jotenkin varsinkin viime aikoina tuntunu et oikeesti tuun hulluks näiden siisteyspakko-oireiden kanssa. Niinku kaikki pitäs olla niin saatanan tiptop ja oikeesti ei vittu hajoon tasan nyt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niinku ihan kunnon ocd:t taas tulilla. Ei mul yleensä näin paha oo mut ihan nyt viime aikoina (siis paljon ennen joulunaikaa jo) on oikeesti alkanu pahentuu nää. Idk varmaa just jostai kesäst. Ja sit tasasin väliajoin oon vaa sillee ei vittuuuuu kuolen ku en jaksa siivota mut en kestä tätä sotkuu ja emt vittu. Siis kaikki vaan ahistaa niin paljon ku tuntuu et kaiken pitäs olla täydellistä. Ei helvetti siis tää on se pahin ahdistuksen aiheuttaja täl hetkel minkä takii tuntuu et voisin vajota maahan samantien ja KUOLLA :D ihan järkyttävä ahdistus. Ja ei, se ei johdu tosiaan joulusta ainakaan pelkästään. Hh oikeesti en voi hengittää tän ahistuksen kans. Ku haluisin et tääl ois edes vähän puhtaampaa mut ku oon niin sekasin, uupunu ja keskittymiskyvytön ollu jo niin kauan että hädin tuskin jaksan siivota yhtään mitään. Teen parhaani mut en oikeesti enää tiedä. Ja sit mul on vieläpä kaikkii epäloogisii ahistuksii puhtaudesta mitkä ei KAI niiku make sense at ALL. Pelkään suurinpiirtein ite edes koskee mihinkään koska mua ahistaa että tyyliin jostai mun käsist tms tarttuu likaa johonkin ja sit oon sillee aaaaaa ei kaiken pitää olla puhdasta. Jaahas vittu :D vihaan tätä. Tosin mua autto ku katoin yhen vidin nii ehkä yritän nyt vaa ajatella sitä ja koittaa miettii just kaikkee mitä sillä hetkellä ajattelin. Kosk se oikeesti autto tai idk.



Ja en tiiä kaikki muuki on ihan saatanan syvältä ja oikeesti haluun vaa vittu huutaa. En jaksa tätä. Lmaooooooooo.





Tosiaan ei johdu joulusta pelkästään mutta osittain sekin, miks siihen pitää liittyy niin paljon stressiä.. niinku just siivoominen........ Vitun nice. Vittu mun pakko-oireet huutaa kuin sireenit tällä hetkellä......... Täys sos panic mode päällä :D iha niiku täs ois joku suurikin ongelma oikeesti menossa.............. Helvetti, onko kaiken muka pakko olla niin puhdasta? Ei tarvi 😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu, pitää pystyy elämään normaalisti eikä koko ajan ajatella sitä et onks kaikki nyt tarpeeks puhdasta etc. Ai saatanaaaaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Saan elää normaalisti eikä mun tarvi siivota tai miettiä puhtautta koko ajan. Ei se haittaa. Saan elää normaalisti. Ei tarvi miettiä. Eikä pelätä mitään. Kaikki on ihan hyvin. Oon yrittänyt parhaani. En oo tehny mitään väärin. Ei muillakaan kaikki oo niin puhdasta. On paljon muitakin ihmisii joilla on ihan yhtä sotkusta himassa kun mulla. Ei se haittaa. Mun ei tarvi jaksaa siivota paljoa. Mun ei tarvi ns. suoriutuu täydellisesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja joo honestly taas tämäkin on yksi syy miks se ERÄS biisi tavallaan osuu mutta tietysti main reason sille on varmaan se että kuuntelin sitä sillon. Looooolllllllll. Mut joo on niin monta syytä miks se on tärkeinnnnnnn. Mut emmä tiiä se kyl osu ensikuulemalla jo. Olin sillee ei vittu miten tää koskettaa mua näin. Ah en kestä sitä biisiä. Kai se on kuunneltava kohta sekin biisi jos se vaikka auttais tähän tolkuttoman pahaan ahdistukseen :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No mitäs

Naurattaa kun:
Yuto: 24 (kuten minä itsekin)
Hui: 29
Eunkwang: 32
Eunhyuk: 36
.....
Timppa: 59 :DDD

Vittu bye jotenki noihin muihin verrattuna tää vaa naurattaa aina xDDD

Siis oikeesti se on saman ikänen ku mun faija. Itse asiassa ei ihan, mun faija on 60. :) XD honestly i can't with this.

Mut en vaan ymmärrä miten vieläkin voin rakastaa timppaa niin paljon, varsinkin nyt joulu tekee sen että mietin sitä joulua 2020. Tai no siis 29.12. se alko mut nii. En voi ikinä päästä yli mut en voi ikinä päästä yli eunkwangista vaikka seisoisin päälläni. Siin on ainakin kaks joista en IKINÄ tuu olee yli. Ikinä. Mutta kyllähän noi muutaki vähän siltä näyttää että ei tässä yli päästä..




Vittu.


Bro whatever.

Miks pitää vieläpä soida stay tää on niin naurettavaa kun mietin timppaa nyt niin saatanasti. Ja vittu. Eunhyukii.. eunkwangii.. vittu.

Lmao i hate eunhyuk he does this to me every time
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

PLEASE SHUT THE FUCK UP I LOVE THIS MAN


HE'S THE CUTEST

HE'S THE HOTTEST

i don't CARE i don't CARE about anything okay he's just the cutest I'M DONE AND IF I COULD HAVE ANYONE I WOULD STILL LOVE HIM THE MOST i would i WOULD


even tho some of these people are so horrible too so idk let me live
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

STOP I LOVE YOU 😭😭😭😭😭😭😭😭mut


You know whats weird

Lmao pistettiin teksti-tv päälle ja siin luki päivämääränä 1.10.20 😭 ei sentään 26.10.20 mut SILTI

WHY

En tiiä miks se on niin mut joo kiitos tästäKIN XD srsly fiilis oli taas sellanen mitä vittua taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut joo i fucking love that fucking man like no way i'm gonna survive this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
.....................
Ja mitä nyt taas



Never getting over. Absolutely never getting over.

Söpöin.

+ Pitkästä aikaa katoin tän 🙄🙄🙄🙄✌️:
Niin.... Ja siis..... Ööm... No 😭

Niiku nooooooo that ain't it

God nooooooooo

Ei enää tätä 😭😭😭✌️ vittu.

Tässähän on melkein jo menty vuosi huiton kanssa lmaooo bruh okay.

And why do i make up scenarios because honestly i made up a scenario where i was huis girlfriend and then like thought about how it would go if i told him i'm in love with eunkwang too XDDDD lmaooooooooooo se ois ihan........ Ei saatana kualen.

Muutenki oon vaa ny miettiny viime kesää ja en vieläkään voi ymmärtää miks ne kaikki tapahtu siin peräkkäin. Hui, yuto, eunkwang. Tai sillee niiku kesken Pahimpien huito psykoosien niin yhtäkkiä joku eunkwang vaa sneakkaa sielt niiku MIKÄ HÄTÄNÄ OIKEESTI

that's not normal

Ja tietenkin ajattelin myös: eunhyukii sillon

Ei vittu mikä keissi. Niin ja ajattelinhan mä taeiliikin. Kesäkuus ainaki. Kauheet kriisit siitä kuinka oon niin totaalisen rakastunut siihen ettei mitään järkee.

Nojoo vittu :D where are all my comfort songs now i need my comfort songs

(And that means die antwoord ngl)

Päässä jopa soi babys on fire PLUS housefiresin i'll give thanks joten???????? Mitä xDDDDDDDD musiikkimaku on: laaja


Niin ja ofc Cerberus kans ihan armottomasti soi pääs
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oispa joku tarpeeks sekava biisi joka kuvastais mun tilannetta. Love drug on aika lailla sellanen mutta ei kuitenkaan tarpeeks. Se kuvaa hyvin mutta.... Ei kuitenkaan tarpeeks accurate.

Sitä paitsi tarviin biisin jossa kuvataan TÄMMÖSTÄ sekavaa tilannetta missä kuolaat ainakin viiden miehen perään mut jokainen niistä on VAKAVA keissi. En henkilökohtaisesti tiedä yhtään semmosta biisiä koska jos on sellai biisi jossa kuolataan useampaa ihmistä niin sit se kyl yleensä on sellasta "i just wanna have one night stands and then never see you again i don't even love you i just wanna have sex with yall" etc. Ja mä oon kaikist noist vaa sillee ÖÖ LOML????? 😳😫 kukaan ei voi samaistuu snif snif

Huhuhu miks oon näin outo. Miten voi olla näin syvästi rakastunut viiteen mieheen AT LEAST... Mistä on vittu kyse.

Ei saatanaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No joo mut siis täytyy sanoa että oon yllättynyt näistä käänteistä mitä mun elämässä onkaan tapahtunut...... Kuka ois uskonu... Kuka ois vittu ikinä voinu kuvitellakaan... Niinku ihan tämmöstä......... En halua edes tietää tulevaisuudesta kun tää on jo näin sekavaa.

Edelleenkin voisin melkein vaikka maksaa siitä jos saisin nytten käydä mun vanhal koulul kävelemäs niit käytävii ja saisin olla ihan rauhassa ja saada psykoottisia kohtauksia siel ja nähä kuinka koko mun elämä menee siin silmien edessä. Se on trippi. Ei tarvi alkoholia kun voi seota muutenkin jo. Anteeks ny vaa mut en vaa oikee osaa yhdistää mun menneisyyttä nykyhetkeen tuntuu silt et oikeesti hajoon

Muutenki ku käytii sukuloimas mummun luona nii katoin niit maisemii (lapsuudes kuitenkin paljon viettäny aikaa siel vaik maisemat onki vähän muuttunu) sillee "älkää HYÖKÄTKÖ" olin oikeest iha nervous lmao xd teki mieli vaa sulkee silmät ja olla sillee i don't see nothing

En vaa pysty yhdistää asioit it doesnt feel real

Mut tietty se tuntuu erilaiselt kosk oon käyny siel muutenki jatkuvasti mut jos kävisin mun vanhal koulul mis en oo ollu sisäl varmaa vittu sataa vuotee ni kuolisin actually.

Tää on vaa psykoosia ei siinä sen kummempaa vittu.

Also en ois oikeesti uskonu ikinä et must tulee tämmönen miten voi olla

Saan ihan kauheen mental breakdownin tässä näin nytten joten ei auta kun kuunnella musiikkia iguess tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kdkdbfbfkdldnfkfl ihan ku se jotain auttais lmao varmaa vaa heittää lisää bensaa liekkeihin jos kuuntelen yhtään mitään vähänkään tärkeitä biisuja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ovat siis nostalgisia biisejä niin alko hieman mietityttää vaan keissit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
ÄLÄ SIITÄ HUOLI
NÄINHÄN TÄÄLLÄ KÄY
AURINKOKIN PAISTAA
VAIKKEI SITÄ NÄY

TUULI AJAN MITTAAN
PILVET VALJASTAA
IKUISUUTEEN KARKAAVAT TÄHDET PALJASTAA

muistaakseni se oli noin about
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HAHAHAHAHAHA

kukaan ei voi tietää edes miten psykoosia on kuunnella noita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mikä yllätys että taas juha torviseen liittyvät asiat saa lievään shokkiin

Vannon etten enää ole rakastunut siihen vannon vannon ja vannon vielä kerran
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tästä kaikesta jotenki tulee vaa mielee tää (koska oon kokenut liikaa):

Mä oon eläny kauan
Tai ehken niin kauan mutta usein

🙄✌️ Ei. No god please no.
 
Ylös Pohja