Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiedä mitä ajatella siit biisist koska (ihan vaan biisinä) se samalla kinda slaps mut samalla ei se nyt niin hyvä oo :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yes but back to the actual topic: i really want to screaaaaammmmmmmmm

Oh yuto 😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺



Nah i'm fine

"Fine"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I'm seriouussssssssssssssssssss wtf

But also REALLY i miss those times when i didn't know shit about any da controversies and like... Emmä sillo ees tienny mitää mistää ja se ois voinu pysyyki niin.... Esim 2020 ku kuuntelin niit ni en edes sillon tienny mitää vaikka toiki biisi tuli jo 2019. That was... A good time. It's kinda weird koska niil biiseil on ihan niinku personal meaning mulle (koska nimenomaan 2020 ja se kaikki???) Ja nyt se on vähän random koska kaikki nää controversy yms asiat ei niiku millään taval ees kuulu siihen :D siihen mitä se henkilökohtaisesti mulle merkkaa. Muistuttaa vaa nii vahvasti siitä ajasta voi jestas niiku jo ennen viime kesää honestly aina ku näin ugly boyn kannen mun soittolistoilla nii olin sillee HAH THAT TIME XD tai niiku basically. Idk i was confused jopa silloin kun mietin sitä aikaa. Mut niiku u know what i mean, sillä ei oo niiku mitää tekemistä sen kanssa et mitä ne ihmiset mahdollisesti noin niinku henkilöinä on. I never even knew much about them anyway cause i never cared. But you bet ugly boy was an important song to me even back then. I mean kinda. :D nyyh i still remember that. It was a good time. Krhm. "Good" time.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Honestly puhun vaa die antwoordist ku puhun syksyst 2020 mut ihan ku sillo ei ois ollu muitaki biisei jotka nyt muistuttaa mua siitä.... No siis niiden ilmeisimpien lisäks esim. Tää:


Niiku holy smokes doesnt it remind me of autumn 2020 PLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh my lord and good gracious nyt oikeesti

GOOD HEAVENS

XDDDDDD

Ajatella että syksyllä 2020 ei tosiaa ollu viel ees huita.... Ei niiku tietookaa..... (Ei sillä etten ois kuullu shinest ainaki pient pätkää siihe mennes mut se nyt ei oo yhtää mitää basically)

Siis mite se on ees mahdollista et on ollu aika ku en oo tienny huita

Viiittu. Päässä pyörii ehkä vähän :D

Ei vittu.

Lisää biisejä jotka muistuttaa mua syksystä 2020:

Oooooo i hate it

It just gets more and more unreal
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
For real.

Mun täytyy olla näin:
Muistan et oisin kuunnellu tota sillon kun olin kävelemäs kotiin yks päivä ja aattelin et a on varmaa mun elämäni rakkaus. Niinku vahvin rakkaus? Muistan aivan täysin kuinka kuuntelin just tota biisuu sillon ja se oli kyl intense hetki sekin.

Hear you me:
Muistuttaa jostai syystä aina a:sta. Ihan vaa kai siks ku sillon tuli kuunneltuu sitä biisiä paljon. Huoh (ainiin, saatoin nähdä unta a:sta myös nytten.. muistin just)

With arms wide open:
Joo sitä tuli kuunneltua se on todella vahvasti linkittyny siihen aikaan ihan siis ahdistaa kuinka se tuntuu syvällä sielussa

Ughh

Ja

Sleeping in my car:
vei mut aivan täysin sinne takasin niin että muistin jopa tyyliin täysin random yksityiskohtia tai jotenki olin niiku IHAN siin hetkessä sillon yks päivä i think se oli ehkä jopa ennen kun tätä eunkwang juttua edes tapahtu sillon.

sun forever:
no tää on iänikuinen syksy 2020 biisi ei vittu tulee kans mielee se aika ku dave keissi alko eli... Marraskuu 2020? No en oo kyl iha varma kuuntelinko sitä edes aikasemmin ku marraskuussa idk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Apua tää on niin henkilökohtasta ei vittu

Mun sieluni syvimmät tuntemukset täällä kaikkien nähtävillä

Henkilökohtaisimmat muistot

Oh gosh :D

Mutta että tämmöstä se on sitte
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
ALSO kuuntelin dol ja sen yhen biisin kohalla kyllä täytyy myöntää että VITTU tuntu ihan silt et ei vittu... Täs oikeesti tajuu sen et se kaikki tapahtu OIKEESTI........ et tää ei oo mikää juttu minkä oon keksiny jälkeenpäin vaa se kaikki oikeesti tapahtui. Siis se oli totta, oikeaa elämää..... Mua oikeesti creeppaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okay bros im


I'm going to GIVE UP


i don't wanna think i don't wanna hear i don't wanna know i dont wanna see 🙈🙉 DON'T TELL ME.

Niiku Honestly don't show me my future like that what the hell was that really???? Jos se nyt oli totta. Niinku don't fucking scare me like that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Bro what

Muuten huvittaa (tää on puhtaasti vaa for the laughs):
Theresa caputo: our destiny in life is set in stone
Matt fraser: we still have free will but there are certain things that were MEANT to do and certain people were meant to meet but life sometimes gets in the way
Minä: aha, no sit se on just niin



Niin että mitenkä oli.

Also matt fraser: and sometimes our soulmate can die before we even get to meet them

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

So is it set in stone or nah? Depends who you ask...




This just leaves me with more questions......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitähän esim Matt sanois mun eunkwang-kokemuksesta

Lolololololllllll i don't even know if that was actually psychic shit

I don't even know if psychic shit is actually real

I don't even-

I don't even know if i'm real myself XDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh gosh

But hui

I also listened to lonely by 2ne1 and i gotta say it reminds me of that time when i was crying SO MUCH cause of hui... Because i listened to that song then.... And god i felt kinda like dying.... Oh man how do i still love hui... Bye 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No mikä homma nyt taas

Okei oon tullu siihen tulokseen että kuuntelen noin niinku yleisesti ottaen liikaa musiikkia :D kuinka paljon ongelmia voi musiikki aiheuttaa... No mutta. Kuiteski.

Ja muutenki miks rakastun ain LÄHINNÄ muusikoihin tai jtn kosk niiku timppakin on myös muusikko joten mietin vaa et onks tää joku vitun kriteeri nyt melkeinpä 🤦🏻‍♀️ voi morjens. Jjjooohhhhhh nää vitun tyypit.

Kummiski

Tää:
Dahyun (ja tzuyukin) nii söpö voitko vittu rauhottuu vähä 😩😩 ei saatana

Tää:
Pfffft eunhyuk voitko kans vittu rauhottuu vähä 😩

Rauhottukaa nyt KAIKKI

siit puheen ollen kuulen täl hetkel eunkwangin äänen korvissani ku kuuntelen by your side joten voitko säki RAUHOTTUU NY VÄHÄ

KIITÄN 🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahahaha totta kai seuraavana tulee don't leave XDDDD Block beetä tässähän taas kaivattiinkinn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jättäkää minut rauhaan


🤷🤷🤷🤷🤷🤷✋✋✋✋✋

kuuntelin myös shine ja voi morjens 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️


okei

Don't leave saattaa jopa officially olla mun favorite block b song 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 noice now fuck off 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


emotions

Emotions everywhere
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti eunhyuk you can't hurt me again like this

Over and over and over and over

That's so rude lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis onks todellaki niin et eunhyuk case alkoi vasta huhtikuussa 22. Kyllä mun mielestä. Mut miks tuntuu et seki ois ollu. Niiku esim IKUISUUDEN tai jotain vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hehehe

Huoh minä 24/7: "fuck normality normality is insanity 🎶😔✌️"

Facts only

No joo en ihmettele yhtään miks da biisit vetää mua puoleensa DDDDDDDD::::

No se on semmosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiiä mikä mul on hätänä mut sit ku katon oikeest noita ihmisiä joihin oon rakastunut nii oon vaa sillee eeeeeeei viiiiittuuuuuuu

I hateeeeee myseeeeeelffff yes i do
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu mitään tämmösiä saatana (toisin sanoen ei julkkiksia vittu)

En mä saatana ikinä osaa kehenkään muuhun rakastuakaan enkä vittu haluukaan. Saatana

Ei hitto kuuntelen banana brain ja tuntuu kyllä että tää biisi on jättäny muhun vahvan jäljen ja niiku tarkotan et sillon syksyl 2020 tho. Hhhhhhhhhh.

Owwwww edelleen vaa liian vitu hyvä biisi.
 
Ylös Pohja