Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenki irti on vähän sellanen biisi että: no joo 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu irti on biisi joka tappaa mua.

En ees oo ihan varma mistä se kertoo noin niinku kokonaisuudessaan mut se ei edes haittaa ahahahahahahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
1) kuuntelen ihan liikaa musiikkia (ja sama on jatkunu vittu vuostolkulla ihan oikeasti)
2) sukellan liian syvälle aivan kaikkeen, kukaan ei voi ymmärtää tämmöstä meininkiä mikä mul on päällä koko ajan (ja tämäkin on ollut siis varmaan koko mun elämäni joten ei uus juttu edes oo)

Tarviin happee 😭

Mut mä en vieläkään tiedä mistä on kyse
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis joka IKINEN PÄIVÄ oon vaa sillee basically i'm choking koska joku asia osuu liian syvälle sieluun. JOKA IKINEN PÄIVÄ. multiple times actually. Mikäs sen mukavampaa. Mutta hsp juttuja se on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku kuuntelen jotain random biisiä ja oon sillee I'M CHOKING

tai katon jotai maisemaa ja oon silleen i'm choking yes actually
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yks biisi joka on nyt koko ajan soinu mun päässä on se vitun tik tik tik ja VAAN SE YKS VITUN KOHTA SIINÄ

"if you don't know what the fucks going on like me"

Niin sekin biisi jotenkin osuu liian syvälle vaikka kuulostaa oudolta et okei that's not even beautiful or anything mutku oikeesti. Siis koko joulun se on soinu päässä ja sanomattakin selvää että samaistun siihen enemmän ku mihinkään xD siis tohon lainiin vaa.

Niin outoa että tollanenki random biisi voi aiheuttaa niin suuria reaktioita mmmh jooh okei normaalia tämäkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu etten melkein pysty kuuntelee sitä ku vedän siit liian isoi fiiliksii jne taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuli vaa mieleen ku aina jos katon jotai vidii joka on LIIKAA mulle niin pystyn pausettaa sen hetkeks ja kirkuu vähän jne mutta elämää ei pysty pausettaa joudun koko ajan olee tässä kaaoksessa ja juoksen tääl ympäri kämppää sillee ei vittuuuuu ei

Siis ku äsken kuuntelin ugly boy ja suurin piirtein JUOKSIN hakee juomista ku lähes kuolin ja kuristuin ja tuli ihan tolkuton jano yhtäkkiä ja paniikit iski päälle

Yllättäen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No näinhän se on ja tänään pitäs muka sosiaalistua vielä?????

Ei kyllä tää riitti mulle. Meen jonneki pakoon oikeesti ja sanon että tunnen itseni sairaaksi ja nukun sen aikaa. Sounds good.

Nyt ei oo todellakaan aika sosiaalisuudelle ku teen muutenki kuolemaa psykoosieni kanssa kiitos vain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainii vittu se meme minkä näin instassa

"Kun anoppi ilmoittaa tulevansa joulunpyhiksi kylään" ja sit kuva jossa piirretään kynällä toista viivaa covid testiin 🙄🙄🙄✌️ voisin tehdä just ton tempun actually

*Cough cough* mul on korona 😌 en voi sosiaalistua 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja tässä ei siis oo kyse mistään sellasesta että inhoaisin ketään vaan nyt vaan oikeasti ei ole tällä hetkellä aika sosiaalisuudelle xDDDDDDDDD ei vaan ole

Näkyyhän se jo tästä

(...."näkyyhän se jo tästä.. Mihin täs on suunta.. Alas päin voimakkaasti" 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis oikeesti ketä vittua ninja muistuttaa alkaa ny vittu hämmentää ku en ymmärrä kuka siit tulee mielee


Oikeest vittu en poistu huoneestani tänään enää sanokaa niille ihmisille että oon kuumeessa ja koronasss ja teen suurinpiirtein kuolemaa joten pakko nukkua heihei

Minä en vittu täältä ulos tule en helvetissä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA KUOLEN


vieläkin tää biisi osuu niin paljon


I have DEFINITELY been in love kuten kaikki voi tästä keskustelusta nähdä

Mut silti toi on yks samaistuttavimmista biiseistä mulle

Yllättäen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XDDDD biisin nimi on never been in love ja se on mulle samaistuttavim biisi

No johan nyt on

I'm in love all the time every day every year all my life

But thats my comfort song and it's FACTS ONLY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Never been in a RELATIONSHIP tho

Not even once

Nope not even once

For sure THATS FACTS ONLY

mut niiku

Ehkä mä sit kuitenki oon arospec

Paitsi että en kyllä

En tiiä toi biisi jotenkin speaks to me in a way that can't be put into words

Niiku oikeesti bye

Tärkein kappale nyyh

Mut sitä en tiiä oonko arospec vai en koska ei noista ota selvää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Wtf lmao muutaman testin mukaan oisin Alloromantic ja Acorsexual

En nyt ihan saanu selvää et mikä toi Acorsexual on mut.... Ilmeisesti sillain et koet sexual attraction (yes i do) and you also want to act on it (yes i kinda do) but at the same time you feel strong aversion to acting on it (yes i definitely do). Joten, acorsexual it is :D

Mut alloromantic..... Et mä en muka olis millään tavoin aromanttinen vaan ihan vaan alloromantic? Nah, idk. No ei, i guess that's true. Ei mulle löydy aro specilt mitää sopivaa labelii. I must Be Alloromantic then.


I just don't know if alloromantics are usually like me but sure, sure, this is... Perfect. As yall can see i'm completely normal 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En kyllä yhtään tunne itteeni normaaliks mut vittu. Joo ihan sama i think i could just die. XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pliis mä en haluu yhtään mitään

Mä en haluu olla ees hereillä vittu voisinpa vaan nukkua mua väsyttää niin paljon aaa kuolen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol perus itsevihat aina tulilla

"Yhyy oon niin epänormaali paska" lmao mood

Täytyy myöntää että kun kävin kävelyllä aiemmin niin oikeasti koko sen lenkin ajan (ja se oli varmaan joku tunnin mittanen jopa) mä olin AIVAN psykooseissa. Välil itkin ja välil vaa katoin ympärilleni ja mietin et miks kaikki on niin sekavaa ja hädin tuskin tiesin missä oon. Kyllä mä nyt oikeasti tiesin missä oon mut jotenki vaa katoin maisemii ja jumitin ihan helvetisti. Siis se oli oikeesti ihan sairasta ja sit rupesin miettii yhen biisin takii no siis kesää 2020 ja Nikitaa ja tajusin että ei sekään kyllä mitään normaalia ollu ku olin nii kuses siihen sillon. Siis ei muuten mitään mut murhaajiin rakastuminen tolla tavalla ei kyl voi olla normaalia XDDDDDDD emt. Se oli niiku oikeesti vitun random moment ku jäin miettii sitä siel kävelyl ja tajusin et oon oikeesti aivan sekasin ku seinäkello koko ihminen. Ei vittu siis ei voi käydä tasapainosille ihmisille tolla tavalla et rakastuu actually murhaajaan silleen että vittu järki lähtee about. Mut siis.... Tasapainossahan mä en oo varmaan koskaan elämässäni ollutkaan, edes pienenä. Joten.

Nyt sentään pieni upgreidaus lol nikitasta eunkwangiin

On sentään maailman turvallisin ihminen se XD that angel 😭

Tosin tekis nyt kyl mieli kuunnella nikitan listaa koska muistaakseni siellä on kuitenkin hyviä biisejä niin saatanasti 😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tulee vaan mieleen:
Go tik tik tik tik tik like me
If you don't know what the fucks going on like me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti kuka noist kolmest on söpöin en vaan voi koskaan tietää

Eunkwang


Vai hui vai yuto



En voi koskaan tietää vaikka aina sanonkin että eunkwang on mun elämäni rakkaus mut en mä 😭😭😭😭 siis se ON mun elämäni mies joo mut entäs noi kaks mä kuolen

Mä en oikeesti tiiä

Ah kuolen noniin vittu
 
Ylös Pohja