Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yeah okay SURE 😭😭😭

i can't stop wondering what our kids would look like
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aaaaaaaaa

Honey

Waaaaaaaaaaaah 😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huuuuuuhh

Jumantsuikka oikeesti

I am confusion 😭

Taas tuntuu etten oo ikinä ollu näin confused mut ei oo kyl totta ku just aamulla olin i think :D .... Joten......

Every day i'm confused
Every day i cry
But every day i laugh

Mikä hiiiiiton mielialahäiriö mulla on jossa tunteet menee laidasta laitaan 🤭 ensin sairaan surullinen ja itkettää ja vihanen, sit jäätävä confusion ja ehk jopa euforiaakin, sit taas sellast perus mielialaa jonkun aikaa, sit taas confusion ja euforiaa ja keskittymisongelmaa ja pientä ahistusta ja sit taas huutis mut edelleen confusion:D hehehe. Infp: i'm really good at feels. 😌😌


Lol

Kuuntelen if we love again ja feels tulee siitäkin. Music gives me intense feels tho mutta ei siihen edes musiikkiakaan kyllä tarvita välttämättä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut

Timppa <333333

Ooook my mental health is... Good.. kuten ihastuksista näkee... Mental health on hyvällä tasolla ...........

Aaaaa nii confusion olo oikeest

Kivaa ku eunkwang on mieles mut sit emt u suddenly think about a because that time,,,,,,

Ikinä pääse eroon siitä ajasta xd 2020 vainoo ikuisesti hehheh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta mietin

Ei viiiiittu

I CAN'T listen to any sexual songs because they leave me confused??????????????????????? :DDFFDFF i'm CONFUSED RIGHT NOW

because eunkwang? No? Yes? Wheres my own head even?

i really don't understand

Yea really i

My brain functions differently
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Agh. Honestly. Mitä enemmän aikaa kuluu ni tavallaan.. sitä pelottavammalta lokakuu 2020 tuntuu. Nyt ku en taas ollu miettinyt sitä niin paljon niin äsken ku ohimennen muistelin sitä nii se tuntu jotenki viel pelottavammalt ja pysäyttävämmält ku mitä se yleensä tuntuu.. tai en tiiä. Mut jotenki ihan siis.... Pelottavaa. Sinänsä kaunistakin mutta pelottavaa. Oikeesti :D ei todellakaan tunnu sattumalta se.

Alkaa siitäkin olee jo vittu aikaa. Oikeest yli 2 vuotta?? En taida koskaan päästä tosta ihmisestä eroon.. it's creeping me out really cause like... That's the first memory i remember, of seeing his name, ever. and then i was just like oh okay i feel like this gon be my man. Mut olin nähnyt sen jo aikasemmin mut sillon ei ollu mitää. Et periaatteessa se lokakuu 2020 oli se alkupiste tälle kaikelle. Ja loppuuko se koskaan? Koska mä en honestly taida olla yli siitä ikinä :D ja jos oonkin niin tuskin koskaan lopullisesti. Muutenki tuntuu vaa tän asian takia silt et se ei oo sama asia ku kaikki muut, et ei sitä oo tarkotettu sellaseks josta ei tuu koskaan suhdetta. Ja mä ajattelen näin ainoastaan siks mitä sillon tapahtu ja milt se kaikki tuntu. Ja tuntuu. Vois kuvitella just sen takii et siit tulis jonai päivänä suhde, mut...... Miks mä en osaa kuvitella realistisesti silti et se tapahtuis? Vaikka kuinka mun intuitio niin sanookin.... Niin silti mun pää ei vaa voi käsittää että se vois tapahtua niin ja et miten se edes tapahtuis koska se tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mahdottomalta oikeesti.

Siis tää oikeesti hämmentää mua koska mulle ei oo käyny ikinä mitää muuta tämmöstä. En muista et oisin ikinä kenestäkään toisesta saanu tollasta tunnetta tolleen viel niiku etukäteen periaatteessa. Timpastahan oli se et tunsin et tuun kyl rakastuu siihen ku pelkästään näin sen nimen siin tai se, mut en muista et oisin siit tuntenu tolla tavalla että tullaa seurustelee. En ainakaan muista. Lol. Mun intuitio vaan sanoo et that shit is valid but it's creeping me the hell out..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eeeeei saaaatana

Päässä soi niinku endlessly vaa: na michigo sipeo.. 🎶 siitä asti kun heräsin............

Ja ne UNET????? pahempii kuin yleensä xDDDDD

okei mä siis for real näin unta missä oli ainakin: eunkwang, hui, yuto, taeil, Timppa ja hyunsik. Wait for it.... It was weird xd

Honestly mä en tiedä mistä se uni johtu varsinkin kun en oo lukenut nyt mitään shippaus fanfictionii hetkeen :D
Mut kuitenkin. Näin se meni:
Hyunsik oli mitä ilmeisimmin rakastunut actually eunkwangiin (xd for reals.. can't blame the guy) mut sit se yritti olla jonku toise jätkän kaa mut ajatteli kummiski vaa kwangii 😂🤭 mitä vittuu. Niiku tyylillä he tried to have sex with another guy but kept thinking about eunkwang 🙄😆 hei, mä en oo vastuussa mun unista..... En tiiä mitä siel tapahtuu xd anyways like i said can't blame the guy... Mut niiku mitäs muuta tapahtuikaan. Of course i think i was also in love with eunkwang? But then? Idk jos kwangie oli actually jonku toisen tytön kaa yhdessä siinä?? (Leaving me and hyunsik heartbroken XDDD) koska niinku idk whatever happened there but he was so cute i think he had blonde hair in that dream D::::::::: pls. Like honestly i was drooling over him soooo muchhhhh. Mut sit yuto? Honestly en tiiä et olinko taas sen lähel niiku siin yhes unes vai kuolasinko sitäki vaa sillee etten actually saanu ees koskee. En muista täysin. Mut joo. Mut sit kans hui? Muistan että ajattelin siin sitä. Olin jossain.... En tiiä oisinko ollu tos meidän pihal ja sit niiku mietin huita ja olin vaa jotenki sillee et tyylii ei vittu mä tuun aina rakastaa sitä ja se kaikki oli jotenki nii...... Tai se tuntu silt etten vaa niiku voi kuvitellakaa rakastavani ketää toista (siis näiden tiettyjen tyyppien lisäks koska totta kai ny esim yuto mut nii). Ku en tiiä et olinko viel sellases tilantees et oisin ollu jonku toisen kaa mut sit kelasin etten pysty olee??? Ku mietin vaa huita niin paljon...... Ja siis varmastikin niitä muitaki mut nii. Niiku at least that happened mut mites sit taeil ja timppa liittykään asiaan? En tiiä saatto olla et neki oli vaa lähinnä mun ajatuksis siin unes vai tapahtuks niiden suhteen muka jotain ihmeellistä. Joka tapauksessa ku muistan et oisin vaa aatellu kaikkii näit tyyppei siin. Owwwww D: miks en pääse yli edes taeilist tää on ihan oikeesti kummallist kyl nyt. Mut jooh, sellai uni.

Mut eiks hui muka actually ollu mun kans siin? Ehkä vai aattelinko sitä pelkästään siinä. Idk D:

Kuiteski.... Karseeta. Oh wait. Did i basically have a fan account in Instagram xDD lopeta xDDDDD saatto olla nii et mul oli joku random fan account mikä oli ilmeisesti vaa kwangille huille ja yutolle omistettu räääääähhhhh ok nice

The holy trinity: kwanghuiyuto 🤦🏻‍♀️😌 huhuhuhu i love it.




MIKS te kaikki traumatisoitte mua näin????? Yes the holy trinity but also for example taeil? Stop please
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
It's the melo-verse-bbc life for me..... Multifandom trash..... For sure...

NO DON'T TALK TO ME NO NO NO NO did i also dream about something related to twice? OUT OF NOWHERE? hell no..... If i remember correctly... Ei vittu...... Yhtäkkiä muistin ei vittu ei vittu.... Juuh.... Siin tais olla dahyun..... Vittu se oli sulone oikeesti i FUCKING DIED 😭😭😭😭😭😭 ai vittu kiitti 😭😭😭😭😭😭😭✋ no no no no Honestly i think she was kinda maybe even touching me like idk hugging or some shit like that???? Noooo no no. No bitch when did i even think about dahyun!????????? Anyway. Tai sit se ei halannu mua mut kummiski se oli siin sillee käyttäyty kinda söpösti mua kohtaa. Voi vittu. No fuck what the-

I mean idk what happened but it was so perfect oml i was really like head over heels once again. No because she was so cute. No...... God no ....... En tiiä jos siin oli muitakin (tzuyu??????) Tai mitään mut nii. Ok hating this yhtäkkiä random sisäistetyt homofobiat tulilla. The SHAME suddenly and for what reason idk????? noice.

So its the melo-verse-bbc-once life for me.....

God damn honestly how

Kui ees VOI uneksia kerralla noin monesta ahahhah

For reals

- eunkwang
- hui
- yuto
-timppa
- taeil
- dahyun
- tzuyu? Ehkä
- hyunsik mut se ei ollu niiku mun suunnalt mitenkään romanttises mieles mut se vaa jostai syyst oli siin ja rakastunu kwangii xdddd lmao yes ok

Jaaa ei kai muita :D

Vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Why dahyun has to steal my heart? DON'T.


ALWAYS. DAMN IT ALWAYS EVERY DAMN TIME.

please DON'T. XD

Ihan sama vittu teiän kaa xd

It's the bisexual life for me ......

It's the melo-verse-bbc-once life for me 😩 and i don't like it.. bruh..

Actually myös elf.. kosk eunhyuk oli mun unissa sillon viimeks kans varastamas mun sydäntä.... Vaikka nyt ei ollukaan... Kiitos eunhyuk.... Vittu.

So it's the melo-verse-bbc-once-elf life for me 😭😭😭😭😭😭 WHY

I hate them all they are all destroying me

Is this weird 😌😌😌😌😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"hui........ Choke"
(Not really i just been frustrated and done with this)

"Yuto...... Choke"
(Not really i just been frustrated and done with this)

And when i say done.... I mean so done i could just scream and cry right now xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
And absolutely that is not from any song............. I'm sorry for using everything as a meme i really am trash so sorry for that but also i have to

And also i'm not actually hating my babies or really angry at them i'm just "hating" them, theres a difference

Yea it's frustration

When u fucking want to scream

But that's okay 🙂 they have hurt me so much cause they all stole my heart so yea ofc i'm like fuck yall but i don't actually hate them but like lowkey

Sure....... But mainly it's a joke

Id actually like to hear a song thats actually about THIS. Not some ninji and what not but like actually my situation. A song like that thats angry asf lmao but it would actually be something like THIS situation. But i guess no one makes music about how you hate your crush just because they stole your heart and didn't actually do anything wrong or anything to hurt you but you hate them cause they fucking stole your heart and made you suffer so i guess theres not a lot of songs about that

Ehhhhhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NO HONESTLY pls don't think i'm some kinda psycho wtf tajusin just kuinka oudolt tää kuulostaa. Eeei :D i'm just .... This is just trash really nothing serious
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenki oon kuunnellu the question nyt jonku verra ja i swear se vaa soi mun pääs jatkuvasti ei herrane aika
 
Ylös Pohja