Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kaikki kolme on mun elämäni miehet

+ Taeil....

..........................vittu.

Timppa ei, eunhyuk ei 😭😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pidän siitä kun kuuntelen odftw ja vittuuu EMPPU 😭😂✌️

mitäs vittua

Mutta ei siitä sen enempää

Voit olla vaikka hiljaa 😭 embs.

En tiiä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mut anyways

Kauhee melankolinen fiilis ku katoin vaa tät kuvaa äske:

(Taas)
Ja mietin unta jonka näin..... Noista kahdesta, kyllä. En muista kunnolla mutta muistan ainakin sen että hui tyyliin halas mua siinä tms ja sano jtn tähän tyyliin "i wish i could miss you like you miss me" so basically he felt bad for me cause he wasnt in love with me the way i'm in love with him XDDDD huutikset. But that hug was the best ugh i felt that. I FELT THAT. Ei vittu

Muutenkin oli vaan niin vitun ihana uni. I'm die.

EN VOI OIKEASTI USKOA KUINKA RAKASTAN NOITA KAHTA


TÄÄ ON IHAN KOHTUUTONTA:DDDDDDDDD



ja muutenki pyörii pääs joku 2018 i think loppuvuosi?? Joten tuntuu ihan sairaan oudolta ajatella sitä nyt ku ei silloin ollu basically tietookaan noista kummastakaan...... Ihan SAIRASTA 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 my poor heart really i-

Sillo aattelin koko ajan: Jens 😭😭😭😭😭

Voi Jens 😭😭💔

I'm SUFFERING

Siis muistan KIRKKAASTI kuinka katoin sillon siit ikkunast ulos ja varmaa aattelin jenssii tai sit jotai toista en tiiä. Mut varmasti en ajatellut: timppaa, huita tai eunkwangia 😭 tää on niin epätodellista.

Hei mitä nyt oikeesti 😭😭😭😭😭

Nii siis Timppa tuli mielee täst yhest biisist joten D:

No jaa.

Siis ajatella, sillon ei ollu edes villua vielä. Ei tietoakaan siitä 😭 miks joudun KOKO AJAN ja aivan jatkuvasti tämmösiin myrskyihin... Siis monta kertaa vuodessa, joka ikinen vuosi. Aina jotain tämmöstä.

En kestä että on olemassa ihmisiä jotka ihastuu silleen yhteen ja sit muutaman vuoden päästä vasta toiseen

Sit mä oon sillee "muutama" per vuosi

Tänäkin vuonna ollu uusia hyuka hui yuto taeil eunhyuk..... Eunkwang mutta periaatteessa ei oo uusi mutta periaatteessa on :D



Ei vittu 2018 tuo mieleen kans L ja L..... Vittu. Ei se L 😭 viiitttu. Kaks L henkilöä mutta ei se L joka liittyy kwangiin BRUH WHAT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
BRUH WHAT

missä on kaikki mun muistot toisesta l:stä. Eiks mul oo ees soittolistaa sille? Muistiota? Kuvia ehkä ainakin on 😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I need to look at pics of l


I need to look at pics of villu and think about how i didn't know back then that id be SCREWED after a few months because of kwang

Niin siis alkuvuosi 2020 nii muutama kuukaus siitä eteenpäin ja tapahtu jotain sairasta ja creepyä 🌚

En vaan voi uskoa et tää todella tapahtui lmao

LMAO

sairaampaa ei ookaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XDDDDD

ensin aivan järkyttävät hyperventiloinnit ja tunnelataukset tästä:

Ja sit ihan hirveet masennustilat ja melankoliat kun vittu en ees tiiä. Silmät vaa kastuu lols.


HAH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut MIKS

no one can understand what it feels like

Mä luulin et olin sekasin joskus kymmenen vuotta sit mut NYT mä vasta sekasin oonkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No vittu tää on iha perseestä

Siis ois oikeesti luullu et tää eunkwang keissi ois vaa jääny siihen mut EI ku ihan sattumalta vaan se sit kävikin toteen ja vieläkin silleen et se on love of my life

Sattumaa varmasti kaikki

Tietenkin

Mut miks SILTI en vaan voi unohtaa TÄTÄ:

saatanan sankarit noi molemmat kyllä. Älkää vittu hyökätkö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hommat lähti täysin käsistä MUTTA

KINO 😭😭😭😭😭💔

ahaa eli tällä hetkellä ajattelen ainakin:
Kino
Eunkwang
Hui
Yuto
Changsub

Eli mitä VITTUA

Ei vittu DON'T EVER FALL INTO THAT TRAP THAT'S CALLED CUBE ENTERTAINMENT

it's a TRAP
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin. Mä aina toivon ja toivon vaan vuosi vuoden jälkeen että oispa mulla vaan yks kerrallaan. Yksi ihminen. Kerrallaan. Ei enempää. Mä aina toivon sitä mut IKINÄ se ei oo niin. Paitsi hetken aikaa ehkä. Niinpä niin.

Koska nytkin ois PALJON helpompaa jos ois edes PELKÄSTÄÄN kwang. Niinku vaa yks. Seki on jo paha mut olis sentään vaan yks eikä sen enempää.

Mut ei. Tietysti se on liikaa pyydetty.





:D



Vittu.

Haluun viiltää ranteet auki.

Koska niiku esim Kino niin oikeesti tähän asti se on ollu KOKO AJAN sellanen aikas pieni liekki mut nyt...... Jotenki roihahti ihan yhtäkkiä isommin. En osannu odottaa tätä. Siis silleen et yhtäkkiä tunsin vaa paljon enemmän sitä kohtaan ku mitä yleensä. En tajuu. Ei vittu :DDDDDDDDDDDD noh, se siitä.

Aina. Aina vaan vittu.

Jooh oon oikeest aik in love with kino. En ymmärrä.


Meinasin et kuuntelisin nf - hate myself.. koska sopii teemaan ja sillee. Ja se biisi auttaa mua todella paljon. Mut sit nyt kuuntelenkin whatever niin se on positiivisempi mut jännä miten ne molemmat auttaa mua. Lol. Hate myself: vitun negatiivinen biisi jne mut auttaa silti ihan vitusti mua. Whatever: enemmänkin positiivinen ja just vapauttava ofc ja sekin auttaa aikas paljon mua.




Kuuntelin kans dance like nobodys watching ja se on kyl oikeesti ihan kuin mulle tehty 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aaaaaaa

but i still kinda wanna listen to hate myself

But i also love whatever damn i love this song 😭😭

(Vitun Oasis)

Pfffffffffttttttt

MIKS OIKEEST AJATTELEN KINOO NYT NIIN PALJON


lopettakaa siis mikä tää koko vuosi on... -22 ei helvetti mitkä setit....... Niiku hui yuto kino basically jinhokin eunkwang changsub ja sit kaikki muut kuten taeil eunhyuk ja silleennnnnnnnn

Lmaoooooooooooo

HAHAHA just sekunti sit ajattelin et "i'm never gonna get over eunkwang" ja sit samalla sekunnilla alko soimaan over you xD tai siis ehk kaks sekuntii sen ajatuksen jälkeen

Noniin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En pysty olla ajattelematta eunkwangii mut en pysty olla ajattelematta kinoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lmao:

AI VITTU

huikin siellä tais vilahtaa

VITUN HUI

mutta siis

K calm down 😭😭😭😭😭😭😭😭✌️

Kosk niiku muuten tuijotin kinoo koko ajan mut heti kun eunkwang ilmesty niin en enää nähny kinoo XDDDDDDDDD sillee whos kino i don't know i only know eunkwang

Agh i love kwangie so much
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lmaoo why am i like this

Laitoin oikeesti eunkwangin aloitusnäytön taustakuvaks ja huin lukitusnäytön taustakuvaks...... Wtf XD on kyllä niin alas vajottu noiden kahden kanssa jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu tekee mieli viiniä nyt kun oon täs jouluna litkiny sitä joka saatanan päivä

(Mutta en oo ollu kännissä paitsi vähän meinas huimata mut ei paljoo)

Iha oikeesti se on niin hyvää D: ja siis rosé viiniä meinaan 😌🍷 slurp
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lols i'm laughing

Tää on vanha haastattelu varmaa jostai vuodelt -13 mut silti:
"I like a girl who is really girly. Have you ever watched Bondage that Han Hyojoo acted as a main female character? I like that kind of girl. A girl who is really girly…feminine. And also has to have a beautiful mind."


Me asf: *googles "how to be feminine"*


DDD: lmao tho 😭

No i really didn't google how to be feminine lol

But yea also i'm kinda sad. It's funny but still kinda makes me a bit sad and insecure (tosin oon muutenkin insecure)

Hmmm

Tosin en vieläkään ihan tiedä koska mun mielestä oon aika masculine mut sit taas toisaalta fem

Mul on pitkät hiukset at least. Mut en tiiä. En tiiä yhtää.

Mut ihan sama. Also i don't care. Even if i'll meet him someday.... I'm not gonna care about what some guy thinks of me 😭😭😭😭 if he thinks i'm ugly asf i won't care bc i don't even need him ✌️😌 (that's what i keep telling myself 😌😌😌)
 
Ylös Pohja