Pidän siitä kun kuuntelen odftw ja vittuuu EMPPU 😭😂✌️
mitäs vittua
Mutta ei siitä sen enempää
Voit olla vaikka hiljaa 😭 embs.
En tiiä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mut anyways
Kauhee melankolinen fiilis ku katoin vaa tät kuvaa äske:
Jun 3, 2020 - TMI news 💕 with #HUI #PENTAGON #EUNKWANG #BTOB
pin.it
(Taas)
Ja mietin unta jonka näin..... Noista kahdesta, kyllä. En muista kunnolla mutta muistan ainakin sen että hui tyyliin halas mua siinä tms ja sano jtn tähän tyyliin "i wish i could miss you like you miss me" so basically he felt bad for me cause he wasnt in love with me the way i'm in love with him XDDDD huutikset. But that hug was the best ugh i felt that. I FELT THAT. Ei vittu
Muutenkin oli vaan niin vitun ihana uni. I'm die.
EN VOI OIKEASTI USKOA KUINKA RAKASTAN NOITA KAHTA
TÄÄ ON IHAN KOHTUUTONTA:DDDDDDDDD
ja muutenki pyörii pääs joku 2018 i think loppuvuosi?? Joten tuntuu ihan sairaan oudolta ajatella sitä nyt ku ei silloin ollu basically tietookaan noista kummastakaan...... Ihan SAIRASTA 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 my poor heart really i-
Sillo aattelin koko ajan: Jens 😭😭😭😭😭
Voi Jens 😭😭💔
I'm SUFFERING
Siis muistan KIRKKAASTI kuinka katoin sillon siit ikkunast ulos ja varmaa aattelin jenssii tai sit jotai toista en tiiä. Mut varmasti en ajatellut: timppaa, huita tai eunkwangia 😭 tää on niin epätodellista.
Hei mitä nyt oikeesti 😭😭😭😭😭
Nii siis Timppa tuli mielee täst yhest biisist joten D:
No jaa.
Siis ajatella, sillon ei ollu edes villua vielä. Ei tietoakaan siitä 😭 miks joudun KOKO AJAN ja aivan jatkuvasti tämmösiin myrskyihin... Siis monta kertaa vuodessa, joka ikinen vuosi. Aina jotain tämmöstä.
En kestä että on olemassa ihmisiä jotka ihastuu silleen yhteen ja sit muutaman vuoden päästä vasta toiseen
Sit mä oon sillee "muutama" per vuosi
Tänäkin vuonna ollu uusia hyuka hui yuto taeil eunhyuk..... Eunkwang mutta periaatteessa ei oo uusi mutta periaatteessa on :D
Ei vittu 2018 tuo mieleen kans L ja L..... Vittu. Ei se L 😭 viiitttu. Kaks L henkilöä mutta ei se L joka liittyy kwangiin BRUH WHAT