What the hell hahahahahaha luin just mun niit keskusteluja v:n kanssa 😭😂 eiiiii hitto. Puhuttii siit paikast mis kävin sillo ja olin laittanu jtn "joo tääl mä oon tälki hetkel" aaaaaahhhhahaha ei hitto, iha normisti vaa mut nyt jos kävisin siellä ni vittu sekoisin päästäni 😭😭😭😭 en voi USKOA et tää eunkwang juttu oikeesti tapahtu. Siis se ois niin helposti voinu jäädä vaan siihen.
Oikeesti ihan epätodellista kaikkiiiiiii
Aaaaaa siis jos joskus viel meen sinne paikkaan... Oml...... Ja kerran olin jopa menossa ku mul ois ollu tapaaminen siellä mut sit siin tuli jotain ettei se toteutunukaa.
Kelaa kuinka Paljon pahempana mulla tulis siellä se fiilis et älkää vittu hyökätkö ku katon ympärilleni niis huoneis siel. Aa. Emmä KESTÄ miten mä oon voinu ajatella niin eunkwangista ja btob:st sillon. Miten. Ei tollanen pitäis olla mahdollista tuntuu niin uskomattomalta jotenkin.
Siis ihan oikeasti käsittämätöntä että oon silloin ollu niin varma siitä että siitä tulee mun mies. Eikä edes niin että oisin välttämättä halunnu, vaan mä vaan tunsin että niin tapahtuu. Jos toi ois tapahtunut nyt, kun oon ollu ihan desperate sen suhteen niin sit se vois ollakin silleen että juuh sä vaan toivot niin kovasti että se tapahtuis. Mut silloin? No way. Ihminen joka on täysin random mulle. Niin en mä nyt oo sillon voinu mitenkään olla delusional enhän. Ja tosiaan se kans kun en muista tollasta samanlaista tapahtumaa kenenkään muun kohdalla, ainoastaan tää eunkwang case. Ja se oli vaa nii vahva tunne. Se oli niin selvää että siit tulee mun mies mut hämmennyin koska en ymmärtänyt mistä voin muka saada tollasen tiedon. Ja sitten vaa aattelin et katotaan mitä tapahtuu, enkä koskaa ees googlannu sitä. Muistaakseni.
Emmä tiiä. Koko keissi on niin outo et tää ei vaan voi olla niin että oisin ollu väärässä. Tuntuu että se on ihan mahdotonta että olisin silloin ollu väärässä. Kyllä mä NIIIN varma siitä olin silloin. Ja miks oisin muuten ajatellut niin, miks mä oisin halunnu ku ois nyt luullu et oisin ajatellut noin sit ennemmin L:stä jos se ois ollu vaa joku mun oma haave tai joku. Silloinhan mä olin kai just samana päivänä rakastunu L:ään aivan vitun intensiivisesti. Niin miks oisin yhtäkkiä sit vaa halunnu et eiku sittenkin haluun et toi on mun mies tulevaisuudes. It doesnt make any sense??????????
Mut kui mä unohin sen asian niin tehokkaasti? Ois luullu et oisin kuitenkin vähän paremmin muistanu, se oli kummiski niin hämmentävä hetki. En kai sit vaa välittäny niin. Ja aattelin vaa et tulee mitä tulee.
(Osaisinpa nytkin aatella samalla tavalla ku sillon, vaa et "tulee mitä tulee" eikä olla niin stressaantunut kaikesta :D)
Kyllä mä ny kuitenkin oon aika vitun varma siitä että mä olin oikeessa silloin. Niin hullulta kun se kuulostaakin. Kosk jos sillon olin jo niin varma siitä eikä sillon ollu varsinaisesti tätä rakastumisen painolastia viel siin, mut olin SILTI silloin niin varma siitä.. niin sillon se must tarkottaa sitä et se kokemus oli valid. Koska ei mulla ollu syytä toivoo sitä niin kovasti, mut se tuntu silti ihan siltä niin kuin se kävis toteen. Ja ihmettelin vielä että miten muka, tämmöisellä välimatkalla? Joku random tyyppi? Jostai toiselta puolelta maailmaa? Mutta mä vaan tiesin et se on se.
Ja sitten unohin sen ja mietin vaa kaikkia muita, kunnes :D kunnes tää kaikki tapahtu.
Ei saatana. Tää on ihan selvä keissi
.... For sure....
Mut niiku... Jos sillon uskoin siihen niin paljon, niin miks nyt yhtäkkiä en enää uskois? Jos mä silloin tiesin sen totuudeks, niin miks mä nyt yhtäkkiä en enää tietäis. Self doubt kicked in, ofc, koska rakastuin siihen ja yhtäkkiä se alkaakin tuntuu silt et oon vaa delusional ku oon rakastunut siihen. Mut ei oo syytä epäillä koska jos mä silloin sen tiesin niin varmaks niin sit se on niin. Ei se nyt varmaan yhtäkkiä lakkaa olemasta totta vaikka rakastuinkin siihen yksipuolisesti (ainakin toistaseks). Kai se sitten hitto vie käy toteen. Oli se niin merkillistä silloin että ihan oikeesti, jos se ei käy toteen niin SYÖN HATTUNI. okei en ehkä mutta melkein voisin luvata XDDDDDDD
Sitä vaan en vieläkään ymmärrä että MITEN. ja MISSÄ JA MILLOIN. kuulostaa edelleen niin epätodennäköiseltä mutta vittu psychic setit jos kerran oli niin kai se on oltava totta.
Shokeeraa edelleen en tiedä mitä ajatella
Tulee olee hauskaa tai "hauskaa" nähä että miten tää tulevaisuus tästä muotoutuu
Mut jos TODELLAKIN käy niin että sitä ei koskaan tapahdu. Niin mua on kusetettu aivan huolella koska se oli niin varmaa. Silloin. Se oli vaa sellanen ok tiiän miten mun elämä tulee menemään
Voi saakeli tätä elämää
Ah en kestä
Kuka ois uskonu