Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I don't even need him ✌️✌️😭

(I do)

Mut en mä sille tuu kelpaa koskaan vaikka tavattaiski

Tai sit kelpaan koska jos sil on tietty type niin kai niit poikkeuksiakin siihe voi olla joskus 🤔😌


I still feel ugly asf mut ei tän takii vaa muutenki lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I still feel ugly asf mut ei tän takii vaa muutenki
Mitä vittua jos MONIKIN jätkä ja muija on ollu sitä mieltä että oon KAUNIS niin kai se sillon on oltava niin että oon kaunis sit ainakin niiden mielestä. Niin miks VITUSSA oon yhä silleen "i'm ugly asf" geezzzzzz sentää

Niiku it's literally not possible that everyone in this world would think i'm ugly. Really. Some do think i'm beautiful. So what the fuck is up with this insecurity??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niiku oikeesti

Jos kelpaisin näköjään monellekin niin miks itken että yhyy oon niin ruma kaikki pitää mua kuitenkin rumana

PLEASE 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En oo ruma D: (olenpas lol)

Okei mut niiku

Ei oo kyse siit etten ois koskaa kelvannut kellekään vaa oon ite vaa ollu aina sillee:
"is this as friends"
"Sorry i can't make it"
"*Lakkaa vastaamasta viesteihin*"
"Mä kinda tykkään yhest toisesta"
"Sorry no i'm just so in love with him that i can't be with anyone else"


LMAOOOO sometimes i feel bad about that but idk there's a problem in my brain as u can see
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"mää pidän susta kans mut kaverina"

Suora lainaus yhest mun viestist yhelle XDDDDDD aina jtn tämmöstä en kestä itteeni XDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lololololol mitä tää jatkuva herkkyys on taas kastuu silmät mut vaan vähän xDD

Every day oml
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
?????


Tour? The WHAT 😭

tosin varmaankin tour joka EI pysähdy Suomeen xD
Kukas tänne nyt tulis paitsi block b vissiin pari kertaa joskus oli LMAOO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huhhuuuuh kun miettii

Idk

I can't go to France lmao theres that one concert but i can't hmhm

Mut ei se mitään.

I will be fine anyway

On kyl random fiilis nyt jotenkin ugh

Mietin äsken sitä kuinka epätodennäköistä tää olis muuten mutta sit kun miettii sitä mitä aikoinaan tapahtui niin SUDDENLY IT DOESNT FEEL SO IMPOSSIBLE ANYMORE 😳😳😳😳 honestly

And that's why i cried again XD because i thought about that lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yes it's creepy

Yes it's scary

Yes it's weird

Yes it's beautiful but really weird

Strange

Love is strange

Life is strange


Claircognizance is strange
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"When 16-year-old Kelly Preston walked out of the theater after watching Grease, she looked at a poster of her future husband John Travolta and said, "I'm going to marry that man.""

BRUH 😫🧐 You did what 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 the same thing kinda happened to me i mean.. similar 😭😭😭 wtf i'm losing my mind bro. Tai siis en tiiä ajattelinko silloin suoraan et i'm going to marry that man mut siis joo siihen suuntaan kyl, sillon. I mean i didn't decide it and i kinda didn't even want it at that time but i felt like that's how its gonna go. Byeeeeeeee 💀

Vittu oikeesti xd



"According to her former classmates, Kate Middleton had a poster of Prince William on her bedroom wall several years before they met."


HAHAHAHAHA XD pffft i don't have a poster of eunkwang but he's my phone wallpaper

Bruh


"7. When Marjorie Bridges arrived late to a Steve Harvey comedy show, the comedian paused his set, looked at her, and said, "Oh, I’m sorry. I don’t know who this is, but I’m gonna marry her.""


HAHAHAHAHAHAHAHA king xD 👑

Srsly i xDDDD ok sure
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol i feel like a piece of shit for loving someone who doesnt know me:)))) that's the most pathetic thing i can think of lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

what can i ever do

Help pienet kriisit tulilla

Abua

No mutta ei tässä mitään

Fuck I'm so curious about the future like bruh miten tässä oikeesti käy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Meanwhile im dying because THIS:

JOOH NOH en usko että tää on nyt ihan hyväksyttävää tämmönen 😭😭😭😭😭😭😭 at least it's not good for me help DON'T TRY TO MAKE ME THINK OF THINGS

nope he's not sexy. Definitely not 😭😭😭😭😭 i am okay 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Whatever mate lets just pretend i didn't see that


I didn't even see that

Everythings fine

🙄

I'm not attracted to him, not in the slightest 🙄

God damn it

GOD DAMN IT i'm going crazy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
*thinking about sex with eunkwang*


But not much, just a passing thought

Not even thinking about anything really dirty, just lowkey sexy vibes 😭😭

Just like what it would be like to kiss him all over and touch that body and so on

Ei mitään siitä eteenpäin lmaoooo i swear i won't let myself think about that now

Since i can't fucking handle it bruh

No way 😭

😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬


Aaaaaaaaa

Okei taidan mennä käymään ulkona i need some exercising

Siis ihan muutenki koska oon kriiseilly muutenki ton ihmisen suhteen nyt ja tosiaan miettiny tulevaisuutta like i said etc joten nyt.... Exercising is the thing to do right now 😩 i mean going for a walk skskkkkskkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei hitto tää kesu on niin inappropriate niiku aaaaaaaaaaa i really should keep it ALL private like... Enkä tarkota ees pelkästään seksuaalisia asioita ja tunteita vaa mun pitäs pitää kaikki mun tunteet silleen private koska :///////// ei vittu 😭 aaaaaäa mutku en osaa olla kirjottamatta tähän kesuun vaikka samat voisin kirjottaa iha vaa omaan kännykkääni eikä kukaa muu niit näkis voi viddu

Mutta kun oon nii tottunu kirjottaa tänne kans

Huoh en tiiä. En tiiä onks tää väärin kirjottaa tänne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
What the hell hahahahahaha luin just mun niit keskusteluja v:n kanssa 😭😂 eiiiii hitto. Puhuttii siit paikast mis kävin sillo ja olin laittanu jtn "joo tääl mä oon tälki hetkel" aaaaaahhhhahaha ei hitto, iha normisti vaa mut nyt jos kävisin siellä ni vittu sekoisin päästäni 😭😭😭😭 en voi USKOA et tää eunkwang juttu oikeesti tapahtu. Siis se ois niin helposti voinu jäädä vaan siihen.

Oikeesti ihan epätodellista kaikkiiiiiii

Aaaaaa siis jos joskus viel meen sinne paikkaan... Oml...... Ja kerran olin jopa menossa ku mul ois ollu tapaaminen siellä mut sit siin tuli jotain ettei se toteutunukaa.

Kelaa kuinka Paljon pahempana mulla tulis siellä se fiilis et älkää vittu hyökätkö ku katon ympärilleni niis huoneis siel. Aa. Emmä KESTÄ miten mä oon voinu ajatella niin eunkwangista ja btob:st sillon. Miten. Ei tollanen pitäis olla mahdollista tuntuu niin uskomattomalta jotenkin.

Siis ihan oikeasti käsittämätöntä että oon silloin ollu niin varma siitä että siitä tulee mun mies. Eikä edes niin että oisin välttämättä halunnu, vaan mä vaan tunsin että niin tapahtuu. Jos toi ois tapahtunut nyt, kun oon ollu ihan desperate sen suhteen niin sit se vois ollakin silleen että juuh sä vaan toivot niin kovasti että se tapahtuis. Mut silloin? No way. Ihminen joka on täysin random mulle. Niin en mä nyt oo sillon voinu mitenkään olla delusional enhän. Ja tosiaan se kans kun en muista tollasta samanlaista tapahtumaa kenenkään muun kohdalla, ainoastaan tää eunkwang case. Ja se oli vaa nii vahva tunne. Se oli niin selvää että siit tulee mun mies mut hämmennyin koska en ymmärtänyt mistä voin muka saada tollasen tiedon. Ja sitten vaa aattelin et katotaan mitä tapahtuu, enkä koskaa ees googlannu sitä. Muistaakseni.

Emmä tiiä. Koko keissi on niin outo et tää ei vaan voi olla niin että oisin ollu väärässä. Tuntuu että se on ihan mahdotonta että olisin silloin ollu väärässä. Kyllä mä NIIIN varma siitä olin silloin. Ja miks oisin muuten ajatellut niin, miks mä oisin halunnu ku ois nyt luullu et oisin ajatellut noin sit ennemmin L:stä jos se ois ollu vaa joku mun oma haave tai joku. Silloinhan mä olin kai just samana päivänä rakastunu L:ään aivan vitun intensiivisesti. Niin miks oisin yhtäkkiä sit vaa halunnu et eiku sittenkin haluun et toi on mun mies tulevaisuudes. It doesnt make any sense??????????



Mut kui mä unohin sen asian niin tehokkaasti? Ois luullu et oisin kuitenkin vähän paremmin muistanu, se oli kummiski niin hämmentävä hetki. En kai sit vaa välittäny niin. Ja aattelin vaa et tulee mitä tulee.


(Osaisinpa nytkin aatella samalla tavalla ku sillon, vaa et "tulee mitä tulee" eikä olla niin stressaantunut kaikesta :D)



Kyllä mä ny kuitenkin oon aika vitun varma siitä että mä olin oikeessa silloin. Niin hullulta kun se kuulostaakin. Kosk jos sillon olin jo niin varma siitä eikä sillon ollu varsinaisesti tätä rakastumisen painolastia viel siin, mut olin SILTI silloin niin varma siitä.. niin sillon se must tarkottaa sitä et se kokemus oli valid. Koska ei mulla ollu syytä toivoo sitä niin kovasti, mut se tuntu silti ihan siltä niin kuin se kävis toteen. Ja ihmettelin vielä että miten muka, tämmöisellä välimatkalla? Joku random tyyppi? Jostai toiselta puolelta maailmaa? Mutta mä vaan tiesin et se on se.

Ja sitten unohin sen ja mietin vaa kaikkia muita, kunnes :D kunnes tää kaikki tapahtu.

Ei saatana. Tää on ihan selvä keissi

.... For sure....

Mut niiku... Jos sillon uskoin siihen niin paljon, niin miks nyt yhtäkkiä en enää uskois? Jos mä silloin tiesin sen totuudeks, niin miks mä nyt yhtäkkiä en enää tietäis. Self doubt kicked in, ofc, koska rakastuin siihen ja yhtäkkiä se alkaakin tuntuu silt et oon vaa delusional ku oon rakastunut siihen. Mut ei oo syytä epäillä koska jos mä silloin sen tiesin niin varmaks niin sit se on niin. Ei se nyt varmaan yhtäkkiä lakkaa olemasta totta vaikka rakastuinkin siihen yksipuolisesti (ainakin toistaseks). Kai se sitten hitto vie käy toteen. Oli se niin merkillistä silloin että ihan oikeesti, jos se ei käy toteen niin SYÖN HATTUNI. okei en ehkä mutta melkein voisin luvata XDDDDDDD



Sitä vaan en vieläkään ymmärrä että MITEN. ja MISSÄ JA MILLOIN. kuulostaa edelleen niin epätodennäköiseltä mutta vittu psychic setit jos kerran oli niin kai se on oltava totta.




Shokeeraa edelleen en tiedä mitä ajatella

Tulee olee hauskaa tai "hauskaa" nähä että miten tää tulevaisuus tästä muotoutuu




Mut jos TODELLAKIN käy niin että sitä ei koskaan tapahdu. Niin mua on kusetettu aivan huolella koska se oli niin varmaa. Silloin. Se oli vaa sellanen ok tiiän miten mun elämä tulee menemään



Voi saakeli tätä elämää



Ah en kestä


Kuka ois uskonu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah niin ja HUOM mul on ollu muitakin sellasii mis mun intuitio tai "intuitio" on sanonu et tullaan päätyy yhteen mut se on ollu sillon kun oon ollu jo ihastunut siihen ihmiseen. Mun mielestä noin aikaisessa vaiheessa ei siis oo tullu kenestäkään ja muutenki en oo koskaan ollu noin hämmentynyt niistä toisista eikä se mun mielestä ollu niin... Sellasta niiku joku ois kertonu sen mulle


Koska tuntuu et niis muis se oli silleen et ite vaa ajattelin niin, ja olin sillee MUL ON SELLANEN TUNNE.

mut eunkwangin kohdalla sillon oli sellanen tunne niinku "joku muu" ois ollu silleen "toi on se eikä ne sun ihastukset, halusit tai et". Vähän niinku mua ois "kehotettu tykkäämään siitä". Että tosta sun niinku pitäis tykätä eikä L:stä. L ei oo se. Vaan toi.

Samaan tyyliin ku sillon ku itkin huin ja yuton perään nii en halunnut kuulla mistään että kumpikaan niistä ei oo se oikee sulle vaan se on joku muu. En halunnu ajatella ketään uutta, ketään toista, olin niin sekasin niistä. Niin samaan tyyliin silloin tuntu vähän silt et ku L ei oo se vaan tää random tyyppi ni tuli vähä sellanen.... Olo et en haluu periaatteessa kuulla jostain toisesta tyypist u know? Et se ei ookaan L. Luulen et se ois saattanu olla ns mieluisampi vaihtoehto. Nii olin aika lailla silleen et mitä hittoo toiko se muka on. Siis ei se pelkästään negatiivista ollu kai mut olinhan mä hämmentynyt. Kyllä se tavallaan tuntu positiiviseltakin ajatukselta. Mut pelottavalt myös? Kosk niin iso juttu. Ja yhtäkkiä ajatella vaa jotai täysin random tyyppii ja sillee et joo sä tuut seurustelee sen kaa. Niiku et ahaa okei....... Eipä yhtään kuulosta ahdistavalta.. varsinkaan kun en sillon ollu enkä vieläkään oo seurustellu kertaakaan. Niin kai mä nyt olin vähän sillein "seis nyt" :D ja varmasti pelkäsin myös sitä long distance relationship osuutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta sinänsä hitaasti tapahtuu asiat koska tosta on kaks vuotta.

Mutta toisaalta eihän kaks vuotta oo paljon mitään.

Kiinnostaa kyllä tietää että minä vuonna sitten päädytään yhteen (jos näin tosiaan käy).

-23? Ei kai niin nopee? -24? -25? Vai ei koskaan? :D huhhuh sanon vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis kuulostaahan se aivan uunolta sinänsä että on näin varma noin epätodennäköisestä asiasta :D niiku delusional.



Mut ilman sitä kokemusta mä tuskin olisin näin varma siitä. Se on se syy siihen, ei mikään muu.. D:



Mutta en tiedä kuinka psykoosilta tää sitten muiden korvaan kuulostaa mutta vannon et tää ei oo vaan rakastumisen aiheuttamaa vaan mä ihan oikeasti silloin jo olin täysin hämmentynyt siitä kokemuksesta. Olin niiku ihan puulla päähän lyöty ku kävelin himaan. Ja himassaki mietin viel et miten mun nyt oikeen pitäis toimia jos tää tarkottaa jotain D: ffs.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos oisin tienny ees millanen se on tai miltä se näyttää nii vois kuvitella et se ois voinu johtuu siit mut ku kirjaimellisesti ainoot asiat mitä tiesin siitä silloin:
- sen ääni jonka kuulin
- sen nimi
- se on korealainen
- se on julkkis ja jonkin sortin laulaja mutta kelasin että se on ehkä sooloartisti lol eikä mistään ryhmästä edes


Mitään muuta en tiennyt right? En tiennyt miltä se näyttää, en sen luonnetta, en sitä että se on btob:st. En mitään muuta.

Niin on se nyt aika hemmetin outoo yhtäkkiä vaan aatella tollasest täysin random tyypist et joo siit tulee mun mies. Niiku mitä vittua nyt taas?????? :D en minä vittu ymmärrä. En ymmärrä koko keissiä. :D




Mutta kiva kun sillon se ei kuitenkaan niin paljon häirinnyt paitsi ehkä siin alussa jonkin aikaa mut VITTU nyt häiritsee kyllähän niin saatanasti ja eikä ihme kun nyt ollaan jo rakastuttu siihen ja kaikki on ihan ajskdkdkejrkrlfflrll vittu hALOO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vai niin.


No jos siitä tulee mun mies niin ei kai sitten muuta kuin hiphei.

Ja jos siitä ei tuu mun miestä.... Niin ei kai sitten muuta kuin snif snif ja pyää mutta kyllä siitäkin yli päästään (juu varmasti).


Hahahahaha pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana eihän tollasta voi USKOA

joku täysin random suomalainen muija. Täält hevonkuusest. Juuh. Tietysti. Kaikista ihmisistä vittu minä??? Eeeeeei :D en usko. En usko ennen kun omin silmin nään ja sittenkään en vielä usko. :D

Ja vielä se kun oon niin ongelmainen tapaus ja niiku ehhh???? Miten mulle muka vois tapahtua jotain sellasta.. eeheeeeiiiiii :D kyllä mä selkeesti olin väärässä silloin. Vaikea ymmärtää mutta onhan sen oltava niin että olin väärässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja niiku seki tuntuu hassult et sillon heinäkuus se oli kummiski täysin uus ihminen mulle edelleen koska en yhä vieläkään tienny yhtään kuka se on. Et kaikki tää historia oli siin mut yhäkään en tienny siitä mitään. Sitten vasta alettiin tietää et kuka se actually on ja rakastuttiin niin saatanasti etc etc. Ja yhä vieläkin tässä ollaan.
 
Ylös Pohja