Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
En. Vain. Pääse. Yli. Siitä. Miten. Täydellinen biisi tämä on:

I kid you not.

Edelleen kuunnellessani tuota hämmennyn siitä kuinka täydellinen kappale voi olla lmao.

Kun en edes tiedä onko kyseessä lyriikat vai melodia vai molemmat vai miksi se on niin täydellinen. Ehkä se vain kuvaa niin täysin sitä kuinka en voi päästä yli koskaan kenestäkään. Mutta varsinkin tuo vika kohta ("why can't i sleep at night/and why don't the moon look right" jne.) Aina shokeeraa täydellisyydellään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
MYÖS:

JOS TÄMÄ EI OLE MOOD NIIN MIKÄ ON:

Somewhere over the rainbow way up high
In the land that I heard of once, once in a lullaby
Somewhere over the rainbow skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true
Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops that's where you'll find me
Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops that's where you'll find me
Somewhere over the rainbow skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true
If happy little blue birds fly above the rainbow
Why, oh why, can't I

Niiku actually my mood atm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
No vittu. Miks mä aina jauhan niin paljon ihastuksiin liittyvistä asioista must tuntuu että oon ihan vitun outo. Meinaan siis kun mulla oli puhelinaika taas tossa niin en oikeesti kestä että mitä kaikki vittu aattelee must. Siis mulle tää on niin perus etten ees tajuu sitä et tää on muille erikoista. Okei en jauhanu tällä kertaa niin paljon enkä joka kerta muutenkaan, mut ... Tuntuu että silti liikaa. Mä en ymmärrä miksen voi vaa pitää turpaani kiinni niinku ne niin sanotut normaalit ihmiset.

Mutta vitut mä en edes halua olla normaali. Kuka vittu muka haluais mate i don't know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
No vittu. Miks mä aina jauhan niin paljon ihastuksiin liittyvistä asioista must tuntuu että oon ihan vitun outo. Meinaan siis kun mulla oli puhelinaika taas tossa niin en oikeesti kestä että mitä kaikki vittu aattelee must. Siis mulle tää on niin perus etten ees tajuu sitä et tää on muille erikoista. Okei en jauhanu tällä kertaa niin paljon enkä joka kerta muutenkaan, mut ... Tuntuu että silti liikaa. Mä en ymmärrä miksen voi vaa pitää turpaani kiinni niinku ne niin sanotut normaalit ihmiset.

Mutta vitut mä en edes halua olla normaali. Kuka vittu muka haluais mate i don't know
Niin siis en mä oikeesti edes maininnut kun ehk pari kertaa (melko ohimennen sitä paitsi) jotain asiaan liittyvää, en edes selittänyt siitä kuinka itken melkein joka päivä ja kaikkee et pidin ne kyl tosi pintaraapasuina sinänsä i think. I mean oisin voinu selittää ummet ja lammet jos oltas oikeesti menty syvälle siihen et mikä homma mutta sen sijaan sanoin vaa jotai pientä kuten että oon kirjotellu nyt enemmän ku aiemmin lyriikkaa jne koska ihastusjutut on pahempana ku aiemmin. Tai siis että en mä oikeasti selittänyt edes paljon mistään, muutaman kerran vaan mainitsin että joo ihastusjutut sitä ja tätä.

Mut kai mä sit vaan oon niin häpeissäni et jo tollanen pienikin tuntuu liialta koska oon tottunu siihen etten ikinä kelpaa omana ittenäni 😌 eli että oon aina liian outo vaikka selittäisin vaan vähän mutta se erilaisuuden tunne on siltikin liian voimakas.

Lol mut edelleenki kuka vittu haluaa olla normaali....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Toki siin voi olla sekin että kun selitän tänne niin paljon ni tulee se fiilis et enkö voi olla hetkeekään hiljaa näistä asioista. Niiku oikeest kirjotan ihan tosi paljo nykyään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä saatanaa taas.....

Okei jooo.... I have never been this low.

Anteeks mitä on tapahtunut viime aikoina kosk vieläkin välil saan sellasia shokkikohtauksia et jäädyn vaa jos oon vaik kävelemäs jonneki, nii sit periaatteessa vaan pysähdyn tai hidastan kävelyy ja oon sillee ".... Mitä vittua tapahtu" 😭 oon vieläkin ihan shokissa ja siis lähinnä noista kolmesta päätyypistä lmao. Oon oikeest ihan kujalla vielki.

Mut koska mä en oo ikinä ollu näin low ainakaan kpop tyyppien takia niin alan olee aika varma et noi kolme on pahimmat kpop tyypit mitä mul on koskaan ollu. Jopa pahempia ku taeil, tai hobi. Olin mä niidenki takii tosi low mut ....... Tää on selkeästi isompaa 🙄

Joten.. meloverse life it is 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 törkeetä😭

Sanoisin et pentagon ja btob on sellasii molemmat että niiden kohalla pitäs olla sellainen varoitus että katso omalla vastuulla bc you might not make it out alive and it will ruin you forever. Niinku just sayin 🙄 honestly en tiiä mitään vastaavaa grouppia joka ois samalla tasolla ku nää kaks. Although bts ja block b on close. Mut nii. Harvat kuitenkaan ihan tämmöstä aiheuttaa mulle.

Siis oikeesti, tekis melkee mieli olla silleen et pysyn jatkossa mahdollisimman kaukana MISTÄÄN vastaavasta, en haluu enää lisää tämmösii. En oikeesti kestä enää uusia tämmösiä samanlaisia. Sitä haluis ainakin yrittää pysyy kaukana kaikesta vastaavasta, ehkä irl-tyypeistäki, tai niiku kaikesta. Ku tuntuu vaa etten enää koskaan halua rakastua kehenkään. En vaan voi :D

Mood:
Ja minä en enää milloinkaan aio rakastua kehenkään
jos tunteet herää sisälläin
Ne täytyy tappaa sillä
Rakkaus on murhaa

Jne :)) pLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti en enää tiiä

Ja siis u know sillon ku on jotain lievempiä ihastuksia esim twice ja vastaavat ni sitä luulee et ne on jo pahoja....... BOI. u did not know.

Oikeest niiku esim twice ja itzy ja tämmöset nii ...... Sitä luulee et ne on pahoi kunnes tapahtuu caseja kuten pentagon, btob, bts, block b jne. Lmao onko se sattumaa että tyttöryhmät on aina lievempii ja poikaryhmät pahempii. Ei todellakaan ole sattumaa, se nyt on niin selvä asia :D although im bisexual but please- 😂✋ you know it. Sure joku itzyn yuna nyt oli sillee "paha" mut ei oikeesti ees. Se on paha niin kauan kunnes tajuu että on paljon, paljon, paljon, vitusti, pahempiakin.

Lmao atm katon tota mun vieressä olevaa paperikasaa joka jäi sillon siitä kun rupesin kuvittelee vähän liikaa ja liian elävästi sitä et joskus eunkwang menee naimisiin jonku kaa ja saa lapsia. Honestly it was melodys fault lmao koska luin jotain niiden kommenttei siitä kuinka ne haluu et se löytää jonkun ja on onnellinen ja kaikkee ja sit for real näin mun tulevaisuuden mielessäni ja ei helvetti se oli niin järkyttävää. Siis itkin sillon ihan helvetisti enkä pystyny yhtää niiku hillitä sitä vaa melkee huutoitkin (taas) täällä ja siis se oli jotain niin jäätävää. Ja siks tossa on nyt tollanen kasa noit papereita :DDDDDDD niiku oikeesti olin ihan naama kyynelistä märkänä xdddd

Juuh vittu kuinka paljon voi rakastaa

Lmao kuuntelen i miss you ja tää on niin täydellinen biisi huohhhhhhhhh vittu. Rakastan ton ääntä. Vittu sun kaa eunkwangie.

I DON'T UNDERSTAND

I don't know what i'm doing

Oh hell nah... Miss you on myös hyvä biisi :D huutista btobin diskografia: missing you, miss you, i miss you xDDDDD Voi vittu 😂😂😂✋

Voiks toi mies olla hiljaa välillä en kestä sen ääntä 😭😭😭😭😭😭😭 rakastan niin paljon 💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Ei helvetti niiku oikeesti musta tuntuu että..... Mä en tienny mustasukkasuudesta MITÄÄN ennen huita, yutoa ja eunkwangii. En oo ikinä tuntenu tämmöstä paniikkia siitä että joudun kattomaan vaa sivusta ku ne löytää jonku. Siis en oo muita kohtaa tuntenu näin pahaa paniikkia siitä. Tai semmost totaalista musertumista. Tuntuu et oikeest elämä on ohi :D en edes liiottele. Tää on aivan järkyttävää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Thats it, kaikki mun elämäni suurimmat rakkaudet on oikeesti ollu muka julkkiksia???? En kestä enää :D hui, yuto, eunkwang, timppa...... Villu.... Tõnu...... Hobi........ Tai niiku uskoisin et noi on kaikki sieltä ihan pahimmasta päästä...

This is not a joke tho :D kukaan joka ei oo kokenu tätä ei voi tietää mitä tää on. Normi ihastuminen julkkikseen ei oo vielä mitään, mutta se kun sun elämäs kaikista suurimmat rakkaudet on pelkästään julkkiksia niin............ Se on next level
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Rääääääääääää

Aika memeillä taas

Minä: *alkaa taas ajattelemaan kaita pitkästä aikaa*
Minä:
+

Minä: *kattoo super juniorin balance gamen ja eunhyuk tuhoaa mua niin huolella*
Minä:
Huoh

Oikeesti whats with the euns 👀👀 what the hell..

Rääääääää ei

Sitä paitsi tää vaan saa mun uteliaisuuden pilviin ja mietin että minkälaista smuttia tosta yhest on 👀 ihan vaan koska oon curious 😭 i'm not even horny atm (ehkä vähän vain mutta en oikeesti paljoo juuri tällä hetkellä) mutta oon vaan niin pirun utelias että mua kiinnostaa. On aina niin mielenkiintoista lukea niitä XDDDD tai siis järkyttävää oikeasti mutta mielenkiintoista. Hhhhhh i don't want to read anything tho 😭 haluan nukkua mutta en pysty koska ensinnäkään en uskalla ja toiseksi en jaksa ja kolmanneksi en pysty koska ajattelen miehiä

So anyway

Mut oikeesti. Whats with the euns huoh älkää kiusatko minua saatana. Törkeitä molemmat. Ja kaikki muutkin on. Niin saatanan törkeitä xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
SO ANYWAY

äläkä sano et tää alkaa taas

So anyway being a btob stan + suju stan is..... Tiring..... It's really tiring if you know what i mean. What the.... 😭 I'm so sorry god i'm so sorry everyone 😭✋

What the hell is this intense heterosexuality 😭😭

I hope no one heard i tried to be quiet 😩

PLEASE

en voi 😭😭😭😭😭😭

Nää helvetin intensiiviset romanttiset tunteet ei oo kyllä yhtään hyvä seksuaalisuuden kannalta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 snif snif

idk i'm trash i'm doomed 😭😭😭😭✋

ja jalat tulee kipeeksssssss tässä näin mutta nyt toivottavasti saan unta paitsi että en koska täällä on kuuma ja muutenki itken xd

damn i-

I DON'T fucking care anymoreeeeeeeee mutta lainatakseni jotain ficin kirjoittajaa "my soul is burning in hell as we speak"


Idk idc eun & eun on vaan niin kuumia molemmat 😒😒😒😒 lmao i'm so sorry


NOT THIS

ja tääl on oikeesti kuuma 😭

Ja niiku i'm really trying to be quiet and subtle here but idk it's difficult

But nobody heard right 😩 i hope 🙃

Now imma sleep if i can,,,,,,,,,,,

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 VITTU oikeesti save me

God mercy me i have suffered a lot 💀

So anyway

No one knows anything

Theres nothing to know herebye



So PLS NO ONE KNOWS RIGHT

no one heard right

I was quiet enough 😭😭😭😭😭😭💀💀💀💀💀 hopefully

Srsly i'm not even kidding ku sanon et tää tekee sut hulluks ja oot ihan peloissaan ja vainoharhanen oikeesti muutan kohta omaan kämppään iha vaa tän asian vuoksi xDDDDDDDDDD no ei ko ei mul nii usei kai oo tätä ongelmaa mut damn oon oikeest vainoharhainen vaikka mielestäni olin suht hiljaa mutta vittu en tiiä koska et tyyliin tajua mistään mitään sillä hetkellä, yllättäen niin ...... I'm really paranoid

Jos kukaa kuuli ni oon ded :]]]]]

🤔🤔🤔

Ok pitää juoda vettä tai jotain tääl on niin kuuma että hajoan atomeiksi ehkä

Srsly bye niiku don't ever get into kpop, like it's not worth it youll be overly sexual suddenly and also youll be so in love that you consider suicide a couple times and-



Mitä toi mies tekee mulle. Niiku eunhyuk mut myös.... Eunkwang ja myös..... No okei tällä hetkellä ei varmaa muut mut niiku wtf sign me out
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
nytten aion luvata että vuoteen tai pariin en lue smut fics enkä runkkaa enkä ajattele yhtään mitään😩i will be pure and innocent now

No ehkä en ihan sitä pysty lupaamaan varmaksi että pystyn mutta ehkä mun pitää vaan odottaa vähän aikaa niin tää vaihe rauhottuu itestään ja palaan mun normaaliin "aseksuaalisuuteen" tai siihen että ei kiinnosta taas pitkään aikaan yhtään ollenkaan hell nah

Koska kyllä se vaihe sieltä varmaan taas tulee 👀 but right now i'm ashamed 😳🙄Geez what am i thinking about lmao mutta ei oo mun syy vaan on noiden syy 😭🤭 honestly koko industry perustuu siihen että saadaan kaikki tuntemaan vitusti sexual attraction why you fucking playin like this 😔😔😔😔✋

Honestly ei tarvi ku hetken kattoo tota menoa niin huomaa että ei tässä yritetä ainakaan kenenkään ajatuksia pitää siveellisinä..... Vittu kaikki siveys lentää ikkunasta ulos siinä vaiheessa kun näät esim show your loven stagen 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 and i'm talking about you eunkwang


Srsly i JUST need to be close to him i can't with this love
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Honestly.......

i will ✨give up✨

I will never think about these hoely things again

Lmao i won't en suostu tämmöseen XDDDDDDDD make me ACE pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Mitä helvettiääääaaaaaaa

Kuinka ikinä olisin edes voinut kuvitella että rakastun joskus vielä näin paljon johonkin ihmiseen 🤦

Törkeä mies se on 😭

Mutta niin on myös eunhyuk ja niiku vitun törkee ja rude

I'm also talking about the in love part koska it's not only sexual ofc. Niiku literally mun tunteet tota kohtaan on...... Pelottavia myös. Ja välillä vaan tuntuu että ne kasvaa vaan ajan myötä.... Hitaasti, mutta varmasti...... I guess then 😭😭😭😭😭 what are you doing to me mul on jo enemmän ku tarpeeks tossa yhdessä joka jo tuhoo mua niin miks sä myös haluut tuhota mua?????? Wtf 😭😭😭😭😭😭😭 really
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Huh näköjään heräsin sitten keskellä yötä ja yhtäkkiä mulle tuli aivan törkeen huono olo. Siis jo siinä kohtaa kun heräsin siitä unesta niin mulla oli sellanen pelkotila jotenkin ja sitten joku asia jäi häiritsemään mua ja tuntumaan ihan sika pahalta ja en oikeen vieläkään saa kiinni että mikä on hätänä nyt. Mutta siis olo on vieläkin outo ja sen jälkeen en oo pystyny nukkumaan, oon vaan istunut tässä ja miettinyt että mitä helvettiä D:

Siis se voi ehkä liittyä nyt näihin mun häpeä ahdistuksiin jotka on yhtäkkiä taas tosi vahvana.. mut en tiiä. No mut se nyt ainakin on yks asia mikä tässä häiritsee
Ja siis joo, jos en ihan väärässä oo niin jostain kumman syystä vaikuttaa siltä, että mun häpeäkriisit ja nii on aina jokseenkin pahimmillaan ja syvimpiä silloin, kun tapahtuu tämmösiä tosi isoja rakastumisia. Lmaooooo. I wonder. Mut niiku on se kai niin kosk sillon timpan takia tai sillon kun se tapahtui niin olin paljon tässä samassa tilassa kun nytkin, ja nyt on myös tosi isoja rakastumisia ollu tässä (kuten huomaa). Välil vaikuttaa siltä että fr rakastuminen + seksuaalisuus on mun syvimpiä häpeän aiheita ja satuttaa ehkä eniten. Idk varmaan enemmän kun mitkään ulkonäkökriisit joita niitäkin on joskus. Siis toki nekin voi olla pahoja mut nii.

En tiiä tuntuu vaa jotenki että tekee mieli itkeä xD en tiiä onko mitään muuta sellaista asiaa mikä nyt jotenkin mulla tässä sattuis syvälle kun luulen että kaikki se itsetuntoahdistus mikä mulla on kohdistuu nyt vaan ja ainoastaan rakastumisen ja seksuaalisuuden alueelle. I-

Niiku tyyliin:
- miks oon tämmönen
- miks en voi tuntea näitä helvetin isoja tunteita nyt oikee muita ku pelkästään julkkiksia kohtaa tai ainakin mostly on kyse vaa niistä joten tää tuntuu niin 😭😭😭😭 ah en voi kuvailla häpeän ja syyllisyyden määrää, en oikeesti voi, tää on taas niitä asioita joist tuntuu et kukaan ei voi ymmärtää miltä se tuntuu jos ei oo kokenu tätä samaa
- miks mä en voi olla täys ace minkä takia mun pitää olla näin seksuaalinen (ainakin tällä hetkellä) ahdistavaa vaikka siinä ei oo mitään väärää mutta kun 😭 mua oikeesti vaan jotenkin.... En tiiä, tuntuu pahalta kokonaisuudessaan

Ja siis en tiiä on vaikee eritellä et mikä kaikki sattuu tällä hetkellä niin paljon kun tuntuu et kaikki vaan jotenki repii haavoja muhun 😭✋

En vaan jälleen kerran voi sietää sitä millanen oon, ja onko se ihme kun miettii että tää on kuitenkin melkein koko tähänastisen elämän kestäny häpeä. Ja mistä se häpeä on muhun tullu???? Sitä kandee nimittäin miettiä. Ei mistään muualta varmaan voi olla ku ympäristöstä. Honestly jos elettäis täydellisessä maailmassa missä ketään ei vähätellä jne, ja mua ois kaikki tukenu just sellasena ku oon, niin en mä nyt varmaan tässä ois ahdistuneena. Toki erilaisuus itsessään aiheuttaa ehkä ahdistusta sisäisesti vaikka kaikki sanoiskin aina että se on ok, voi olla että sisäisesti ihmisellä on jokin tarve silti olla aina samanlainen kun muut, vaikka muut sua tukiskin erilaisena. En tiiä. Hankalia asioita.

Ja kun mietin, että mikä esim siinä tuntuu niiiiiiiiiin.... Häpeälliseltä että tunnen sexual attraction tohon yhteen ääliöön (eunkwang).. niin en osaa paikantaa sitä. Että mikä on se syy. Tai useampia syitä? Koska:
- sukupuoli ei voi olla se joka tässä aiheuttaa häpeää mulle, koska olen nainen ja se on mies, et se ei oo mitenkään "väärin" (u know) sukupuolen kannalta, se ei siis voi olla se ahdistava asia siinä
- ikä, tuskin, se on mua vaan 8 vuotta vanhempi for real joten i doubt that. Koska useinhan jos tunteiden kohde on mua reilusti vanhempi niin se aiheuttaa helposti mulle häpeää, totta kai. Mut ei nyt ehkä mikään about 10 vuoden ikäero sitä silleen tee? Joten tuskin tämäkään on se syy.
- julkkisstatus, se etten tunne sitä henkilökohtaisesti, ikinä edes puhunut kyseiselle ihmiselle ja silti aivan totaalisen rakastunut, se voi olla se syy ehk. En pysty pääsemään eroon siitä tunteesta, kuinka ahdistavalta tuntuu se että haluun panna sitä enemmän, niin paljon enemmän, ku oon koskaan halunnu ketää sellasta jonka oikeesti tunnen. Ja siis kaikki ne tunteet, romanttiset, seksuaaliset, kaikki ne tunteet, tuntuu vaan kertakaikkisen vääriltä. Niiku kertakaikkisen vääriltä. En ymmärrä miks mut tässä kohtaa mul on niin jäätävä solmu että en mitenkään pysty edes yrittää aukasta sitä :DDD tuntuu niiku mun sisäl ois jokin ihan lukossa enkä pääse vapautumaan siitä huonouden tunteesta, joka on seurannu mua niin pitkään minne ikinä meenkin.

Mutta oon yrittäny tässä tolkuttaa itelleni että repeat after me sexual attraction is not a choice, romantic attraction is not a choice, ja sitä rataa D: eihän se ole mun vika. Ihan turhaan kannan syyllisyyttä ja häpeää siitä että tunnen todella voimakkaita tunteita tota miestä kohtaan. Mutta en pysty. I can't shake that feeling tho. Ai luoja kelaa jos tää maailma ois sellanen et pystyisin suhtautua tähän asiaan täysin ilman häpeää, imagine jos pystyisin vaa täysin iloisesti celebrate sitä kuka oon, myöntää aina ihan huoletta asiat niinku ne on, ei tarvis häpeillä omaa erilaista tilannettaan, ei tarvis keskusteluissa miettiä että "miten mä sanon tän etten kuulosta ihan vitun tyhmältä idiootilta" , kelaa jos voisin olla täysin vapaa ja olla niinku ne tavalliset ihmiset, ei mitään häpeän raskasta varjoa täs kaikkien tunteiden ympärillä, kelaa jos voisin puhua mun rakastumisista samalla tavalla kun muutkin. Siihen tyyliin että jos joku sanoo vaikka kaverilleen että "omg tapasin ihan vitun ihanan miehen ja oon totaalisen rakastunut siihen" sehän kuulostaa normaalilta right? Ei mitään häpeää pitäs siinä olla tai mitään ahistavaa? Mut sit jos mä voisin sanoa kaverille "omg oon ihan vitun rakastunu tähän julkkikseen" tai jotai ja voisin sanoo sen ilman sitä joka saatanan kerta tulevaa pelkoa, et "mitenhän se reagoi" ja "vähätelläänkö mua taas" ja "mitenköhän noi näkee mut" ja siis ihan vaa niiku vittu kaikki 😔 "joudunko taas kerran puolustaa mun tunteita ja omaa oikeuttani olla oma itteni, joudunko taas olla silleen et sori mä en voi tälle mitään". Honestly edes mä en joka kerta tavallaan huomaa sitä itsekään, kuinka se reaktio tapahtuu mussa. Jos puhun jollekin asiasta, niin mus tapahtuu about aina se pelkoreaktio tai se sellanen, mutta oon niin tottunut siihen että en ees välttämättä tajua. En ees tajua sitä että tää ei oo mikään ideaali tilanne. Oon vaan niin tottunut siihen et tää on mun osa, tämmöstä tää on ollu aina, joudun joka kerta ahistuu ja häpee kun avaan suuni esim kavereille mistään ihastuksiin liittyvistä jutuista. Huoh. Ehkä se ei edes tunnu isolta jutulta koska "no mitä tossa nyt muka on kamalaa" mut kyllä se ainakin mulla henkilökohtaisesti tuntuu raskaalta koska se tuntuu siltä että koko vitun maailma vähättelee sua jatkuvasti, jotenki se vaan tuntuu silt et mul ei kertakaikkiaan oo lupaa olla oma itseni. En vaan pysty olla vapaa. Aina mus on tää sama tunne. "Mun ei pitäis tuntee näin". "Vitun disgusting ja lapsellista". "Hanki oikee kumppani äläkä rakastu mihinkään julkkiksiin". "Miks taaskaan et voinu estää niiden tunteiden heräämistä". Niinku kuinka JUMALATTOMAN raskas olemisen tila on tämmönen jossa joudut kritisoimaan sun jokaista tunnetta, halua, reaktiota, jokaista askelta, joudut koko ajan tuntee syyllisyyttä ja katumusta siitä että tunsit taas jotain. Niinku oikeesti god mercy me 😭 tää alkaa todella käymään raskaaks. Taas kerran.

Pls

Mutta ylläri että tää biisi osuu niin lujaa, saatanasti ja vitusti:

Ihan niinku sillon viime vuonnakin, kun valitettavasti kriiseilin taas näitä samoja asioita ja kaikkea. Voi vittu sen vaan sanon että alan kohta vittu itkemään. Oon niin vitun haavoilla en kestä tätä kipua ja raastavuutta. Erilaisuutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Aaaaaaaa

For real

Mä en vaan oo semmonen.

Mä en vaan oo semmonen.

Vaikka siis joo, muistan kuinka viimeks kun kuolasin yhtä irl tyyppiä (no vittu mut ei sekään ollu sellanen jonka oisin tuntenu kunnolla, varmaa koskaa ees puhunu sanaakaan sille) niin olin silleen hahah lol no niin nyt sit taas näitä irl tyyppejä että älä viitti aina jauhaa sitä että sä et oo sellanen kun selvästi sulla kuitenkin niitä tunteita herää joskus näihinkin.

Niin joo, oonhan mä osittain myös sellanen.

Mutta pitkälti en, ja varsinkaan en oo sellanen jolle on luontasta olla missään parisuhteissa. Siis niitä ei vaan tapahdu mulle. En tiedä mistä se vittu johtuu, varmaan siitä just että 90 % mun ihastuksista on julkkiksia tai muuten ihmisiä joita en tunne juurikaan. Kun oikeasti katot ympärilles kaikkia ihmisiä ja näät sen aina uudestaan ja uudestaan et: mä en oo tollanen. Mä en vaan oo tollanen, en oo koskaan ollutkaan enkä ehkä tuu koskaan olemaankaan. Kun mietit lapsuuttas ja ajattelet että kuka ois uskonu et must tulee tämmönen. Niin erilainen ja vääränlainen. Et kuka ois uskonu et tää on se kuka mä oikeesti oon. En osaa selittää sitä mutta se ero on niin järkky. Se ero tavallisen ihmisen ja mun välillä. En osaa selittää tätä yhtään mutta vittu että vituttaa 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Lmao kuuntelin pitkästä aikaa Erika Vikmanin häpeä D:

"Ja sitä mikä syttyy saa
En kehdannut paljastaa"
😭 What- 😭

I'm 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
WTF mitä unta taas näin ??????? Ok en ymmärrä yhtään. ????????? Ja muutenkin käyn ihan liian kuumana edelleen tohon erääseeeeennnnn. Sen gashina cover + tension ei auttanut 🙃🙃🙃🙃🙃 lolololol i- 🤧 really shouldnt that be illegal??????????

Mut joo siinä unessa mä en tiedä oliks siin vaa joku random jätkä?? Vai joku näist tyypeist??? Vai kuka se oikeen oli??? Mut se oli.... Outoa. Ehkä en selitä tarkemmin mutta oikeasti mitä helvettiä. Tosin en ihmettele sitä unta sinänsä että miks se oli niin sexual koska Taisin ennen nukahtamista kuvitella skenaarioita liittyen eunkwangiin. Ja se tuntui siltä että olin melkein half asleep joten en oikein ees tajunnut mitään ja ne tuntui jotenkin intensiiviselt. Like i don't even 😭 what 😭 why 😭😭😭😭 mutta miks siinä unessa oli joku random tyyppi eikä esim eunkwang xdddd jooh okei jännää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua oikeesti ok tästä hetkestä lähtien uskon kohtaloon 😭😭😭😂😂😂😂 anteeks mut mitä vittua tämä on. En voi uskoa että koko mun elämä on johtanut tähän 😭😭😭😭 ja muutenki siis sillee jos miettii tosi kauas taaksepäin ni tulee sellane wtf olo mut jo pelkästään tän vuoden miettiminen saa aikaan sen saman olon?????? Tai siis silleen että................ Honestly i- 🤧 helmikuussa kai, maaliskuussa hui, yuto, jinho, taeil ja sitä rataa, huhtikuussa eunhyuk (i'm pretty sure it was back then),





(Välihuomio: Spotify alko soittaa tears ja oon vitun järkyttynyt)

Mutta siis niin, huhtikuussa eunhyuk ja toukokuussa woozi seungkwan yms ja kumppanit, ellei se sitten ollu huhtikuussa, sitte kesäkuun alussa(ko) olin niin saatanan kipeenä (korona tai ei mutta outoa se oli) ja lopulta kaikki johti siihen että aloin rakastuu yutoon enemmän kuin ennen, ja no siis niin sit kaikki tää tapahtu vaa.

Siis honestly en voi vaa lakata ihmettelemästä sitä miten asiat menee. En tätäkään ois niiku tavallaan ikinä uskonut vaikka periaatteessa sen aavistinkin että btob tapahtuu varmaan vielä joskus, mutta silti tää tuli niin hiton puun takaa. Ja kaikki yuton syytä :D ja mitä jos en ois sen itkukohtauksen jälkeen sillon menny viel takas youtubeen enkä ois nähny sitä vidii siin etusivulla ihan sattumalta?? Oisinko vieläkään rakastunu eunkwangiin??? Oisinko koskaan? Ja vielä kauemmas jos miettii niin jos en ois koskaa alunperinkää sillo maaliskuussa rakastunu huihin ja yutoon ja näin, niin oisinko koskaan rakastunu eunkwangiin? Mut oisinko sit jollain muulla tavalla kuitenkin rakastunu siihen? I DON'T UNDERSTAND D:

Why do i just feel that everything is planned already 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

although life doesnt feel real

Idk

Hah honestly en ees tiiä miks uskon näin mut niiku miks kaikki tuntuu nii uskomattomalt ku miettii. Sillee et sillon keväämmälläkin jokainen asia tuntuu johtaneen tähän ja eihhhhh.
Muistan vieläkin kun olin yhes paikas ja ajattelin jinhoo ja taeilii ja mietin et mitä jos ne ois nyt tääl. Siis mietin vaa tyylii et milt se tuntuis jos ne ois tääl ja voisin vaa nähä ne ees. Ainii ja sit just sillä hetkellä muistaakseni soi wicked game ja sen takii se biisi on nyt muutamalla soittolistalla D: huoh. Ah en jaksa tätä.

Ugh it's not okay that all of this happenedddd

Siis en ymmärrä miks mul on niin outo olooooo D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Tai niiku en vaa voi kuvitella et ois ollu edes MAHOLLISUUTTA et asiat ois menny jollain toisella tavalla. En pysty kuvittelemaan sitä. En usko vittu sattumiin D::::::::: en vaan voi uskoa lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Eikä se koske pelkästään rakkautta vaan kaikkea. Silleen.... Huutista en pysty näkemään että mun elämä ois ikinä menny eri tavalla (vaikka olisin ehkä halunnutkin jotain ihan muuta) mut niiku eih se on ihan mahdotonta kuvitella. Must tuntuu et mul oli jo pienenä sellanen olo (niiku ehk joskus alle 7v idk) et elämäs on jotain outoo et se ei kertakaikkiaan voi olla vaan sellast sattumanvaraista jotenkin? Tai jotenkin must tuntu sillon jo tosi oudolta. Et ihan ku tää ois periaatteessa vaan tarina joka on kinda suunniteltu mulle valmiiks. Sillonki ihan ku must ois jotenki vaa tuntunu silt et kaikki on meant to happen. Ja vaikka kuinka aina mua vituttaa se että ylipäätään oon edes syntynyt tänne, mutta silti must tuntuu et kenenkään olemassaolo täällä ei oo sattumaa vaan korkeamman voiman tekosia. Tosin sit se mikä mua aina häiritsee on se et miks jumala sit olis halunnu tänne pahoja ihmisiä, it doesnt make sense. Joten i don't really know.

I really don't understand... Anything D:

Mutta niin vaan sellanen olo on about aina ollut että mulla ei oo mitään valinnanvaraa oikeesti vaikka niin luuliskin. Että asiat tapahtuu silti silleen niiku niiden on tarkotus tapahtuu. Vaikka ei sitä silti vaan ymmärrä et miks tapahtuu pahoja asioita.

Hmm.


Nooooooooooo taas line without a hook. En kestä tätä biisiä ihan vaa siks ku täs sanotaan tiny dancer. Lmao unlocking memories.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua muuten miks aina yhdistän mielessäni tietyt asiat yhteen paikkaan. Siis ei se edes näytä siltä paikalta mut tulee aina mieleen se eräistä tietyistä videistä. Miks kun ei se näytä siltä paikalta. Srsly it's like magic xd mikähän siinä aiheuttaa sen että tulee mieleen se paikka just.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Ah ja taas ihan järkyttävä olo. Johtuukohan se tost yhest videost kosk se taas kerran konkretisoi mulle sitä että todennäköisesti en ikinä voi olla sen kaa. Honestly en voi päästä yli. Tää tuntuu oikeesti sellaselta tilanteelta joka on:
Suoraan
Helvetistä

Oonkohan mä oikeasti koskaan kärsinyt näin paljon rakkaudesta? Oon aivan varma että ainakaan ne pari opettajaa ja esim kari ei ikinä aiheuttanut mulle näin järkyttävää tuskaa ja kärsimystä. Vaikka kamalaa sekin oli mutta kai mä jotenkin pystyin sillon pysyy positiivisena. Nyt tuntuu et tää kaikki on vaan ihan suoraan helvetistä enkä tiedä enää miten ikinä selviin ja silleen.

Honestly. Se tunne kun näät silmies edessä kuinka elät elämäs ilman sitä rakkautta joka on ollu kaikista voimakkain, ainakin tähän asti.

It's no joke. Siis tää on niiku joku vitun painajainen. En tiiä enää mitä sanoa, muuta kun että rakastan sitä. Todennäköisesti aina. Todennäköisesti en oo yli koskaan.

Ja mitä sitten vaikka tapaisinkin sen jonain päivänä? Koska se on ihan mahdollista että tapaan sen joskus. Ehkä jopa voin halaa sitä tai jotain vastaavaa jos hyvin käy. Mut mitä sitten? Ei siitä mitään muuta tuu seuraamaan. Ei se mitenkään maagisesti tuu olee sillee "hey can i have your number lets date" lmao :D ja VAIKKA se tapahtuiskin tai jotain vastaavaa (mikä on jo itsessään epätodennäköistä) niin se silti edelleen asuis toisella puolella maailmaa joten ei siitä ikinä tulis mitään siltikään. Tai no joo kyllähän se joillain onnistuu mut niiku pls. Siis kaikki todennäköisyydet on vaan sitä vastaan et voisin koskaa olla sen kanssa. KAIKKI. kaikki todennäköisyydet. Ja millon ees tuun tapaa sen, ehkä joskus mut eiköhän siihenkin mee vuosia.

Niiku en voi ymmärtää enää ja siis se kun ihmiset on silleen "kyllä se siitä" niin kuulostaa kyllä vitun tyhjältä ne sanat :D

Huutis.

Koska ei tässä oo mitään järkee, tuun olee loppuelämäni surullinen ja kaipaan sitä. En yksinkertaisesti näe että pääsisin yli siitä.

Siis tähänkö mun elämä kaatuu oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Tiesin että johonkin kaikki vielä kaatuu lopullisesti. Jos mitkään aikasemmat rakkaudet ei oo vielä onnistunut mua täysin lannistaa niin tää on kyllä sellanen kohta nyt että ei oo mitään mahollisuutta jaksaa enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Yritän silti uskoo että ehkä jonain päivänä.

Ja asiat mitkä estää mua tappamasta itteeni:
- just se toivo siitä että EHKÄ jonain päivänä vielä
- en uskalla kuolla vaikka kuinka kamalaa olis

Ja ehkä joitain muitakin syitä on mutta nuo nyt ainakin. Tai niiku uskon että mun ei oo silti tarkotus luovuttaa missään nimessä vaikka en meinaakaan jaksaa tätä kidutusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Ja ihan ku tässä ei olis tarpeeks niin mua vainoo se muisto siitä kun ajattelin huista et en vaan voi elää ilman sitä. Siis tuntuu että tunnen edelleen kinda samalla tavalla siitäkin. Mut se yks hetki vaan ahistaa mua ku muistan mitä ajattelin sillon. Ja se tuntu niin helvetilliseltä. Vähän samalta ku eunkie... Tai siis kinda täysin samaa tää on. Yhtä hirveetä.

:)

Ja se ristiriita kun eunkwang on oikeesti tosi sellanen et se vaikuttaa välittävän niin paljon meist faneist, niin sit kun se yrittää olla silleen "yay lets be happy together<33" niin se ristiriita ku mun mieli on vaa sillee "??????? But??????? How to be happy??????? Without you??????"

En vaan ymmärrä niitä joille riittää se että ne näkee niitä keikoilla. Mut ehkä ne ei ookaan samalla tavalla rakastunut ku mä. Ehkä ne tuntee kaikist niist samal taval ku mä tunnen muista. Siis sillee fr, esim sungjae, do i care about him do i like him? Yes ofc, i care about that man. Mut haluunks mä olla suhteessa sen kanssa???? Miks haluisin tai siis enhän mä oo rakastunut siihen mitenkään? Mä tykkään siitä platonisesti, i think. Niiku kaikki muutkin, minhyuk, peniel, basically kaikki niist on vaa sellasii et välitän niist platonisesti niin eihän niissä kai oo mitään sellasta tuskaa. Ainoo mikä on edelleen vähän kysymysmerkki on changsub koska välillä tunnen sitä kohtaan jotain ja välillä tuntuu että en joten se on vähän sekava. Mut käytännössä ainoo koko hiton bändistä joka aiheuttaa mulle tätä helvetillistä tuskaa on eunkwang. Koska SIIHEN mä oon rakastunu ja niin vitusti sittenkin. I can't even begin to describe.

Niin mietin että jos muut sitten yleensä kokee vähän samalla tavalla ku mitä mä koen niistä muista. I care about them yes, but do they cause me pain? Idk not really, ei ainakaan tämmöst. Ehkä sen takii muut melodyt pystyy olee ihan sillee lol ei täs mitää kaikki on hyvin. Mut se kipu mitä eunkwang mulle aiheuttaa niin se ei oo mitään perus. Mut ehkä muilla ei sit oo sellasta? Tai ehkä joillakin mut kommenttien ja kaiken perusteella vaikuttaa siltä että ei kovin monella taida olla tämmöstä tilannetta.

Huoh. Ollapa sellanen fani joka vaa platonisesti välittää niist kaikesta eikä haluu suhdetta. Mut sit kun sä oikeesti haluut olla sen yhen kaa. Forever and ever. Niin..... It's not easy. Sit kun sä oikeesti oot totaalisen rakastunut niin it's definitely not easy. In fact tää tuntuu olevan yks suurimmist tragedioista mitä oon kokenu. Ja ainakin itkun määrän perusteella vois ajatella niin.

Osa must haluu vaan aatella et tää ei oo totta.

Niinku miten mä voin ikinä päästä yli?

Muistanko oikeesti väärin mut eihän laurista tykkääminen ollu sillon tämmöstä? Sure it was a lot. Ja oon mä sitä viime aikoinakin ajatellu vielä. Välillä. Emt. Mut eihän se nyt kai tämmöstä ollu? Kai mä muistaisin sen jos se ois ollu yhtä törkeen voimakasta ja raastavaa? Enkä mä muista kyllä miettineeni itsemurhaa sen takia. Eunkwang taas... No, ainakin sillon yks päivä mulle tuli niin selvästi ajatus et ok what if i just actually kill myself. Ja se tuli ihan selvästi nimenomaan sen ihmisen vaikutuksesta. Koska se epätoivo iski niin lujaa ku ikinä voi iskee. Ja tuntuu et elän vaa sellases vitun maanpäällises helvetis tällä hetkellä. En tiedä miten HITOSSA löydän joka päivä voimia hengittää? Miten jaksan ees nousta sängystä???? En todellakaan tiiä.

En haluu ees........ En haluu ees tietää miten hirveetä mun tulevaisuus tulee olemaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,406
Reaktioarvo
2,928
Niinku ei, ei mulle riitä tää. Ei se riitä siihen että voisin olla oikeesti onnellinen. Voinhan mä ajatella et mul on kaikkee ja mun PITÄIS olla onnellinen. Oikeesti. Mut miksen vaan saa rauhaa tältä tunteelta. Vaikka mun kuinka pitäis olla onnellinen...... Mut silti mä riudun rakkaudesta tässä every single day. Miksen vaan pysty olla onnellinen ilman sitä? Ajatus siitä etten koskaan saa olla sen lähellä, se on vaan niin helvetillinen et mun tekee mieli viiltää ranteet auki (mutta ei).

Niiku mitä helvettiä.

Kaikki nää suuret tunteet. And for what? Kaikki ne tuntemukset siitä kuinka en oo ikinä ollu kehenkään näin rakastunu ja kuinka se on just se ihminen joka mun oli aina tarkotus löytää. And for what?

And for what?

Kaikki ne pelot siitä kuinka kuolinvuoteellani muistan sen edelleen ja meen paniikkiin jo siitä etten koskaan saanu olla sen kanssa.

Ei tää vaan voi olla totta. Haluun huutaa mut kukaan ei kuule eikä ymmärrä. Ei sil oo väliä kelle puhun tai en puhu, kukaan ei voi auttaa, koskaan.
 
Ylös Pohja