Toi biisi on kuin turvapaikka mulle koska pääsen henkisesti lähelle ns eunkwangii vaan koska se tai siis tunteiden tasolla koska ajattelen niin vahvasti sitä tosta
Nyt kun katon uudestaan ja vertailen niin en helvetissäkään näytä tolta siin kuvassa vaan laihemmalta. Miten voi sit olla melkein sama bmi. Okei mulla 33.2 ja tolla 33.9 ......
Mul on kyl silleen et sanon aina et fat admirers exist niin se on hätäapu mut se ei auta siihen complicated osaan. Se on pelkkä hätäapu. Vähän niinku period fetishists on hätäapu mut sekään ei auta siihen complicated osaan. Mut onhan se hyvä et on edes se..... Mut kai täs viel pari vuotta menee ennen ku tää loppuu..
Also breasts..... No siihenkin on hätäapu se et ne ei voi olla niin gross miehille koska kaikki nyt tietää et jostain täysin käsittämättömästä ja tuntemattomasta syystä they like breasts mut mulle se ei avaudu yhtään. Joten se on vähän sama mulle kun fatness. Et se on niinkun ulkonäkövirhe (flat näyttää AINA poikkeuksetta paremmalta) mut niin on läskiyskin ja fat admirers exist. And breast admirers exist mikä on mulle täysin hullun kuuloista. Even big breasts admirers exist ja even saggy breasts admirers exist (ilmeisesti). Mut se on täysin naurettavan kuulosta joten I'm gonna kink shame. Koska eww. Freaks. Mut kuitenkin se on hätäapu mut voi että kun se onkin gross. Koko videon ajan mitä katoin Tess hollidaystä ajattelin et "breasts are so gross.... Breasts are soooooo grosssssss.......... Breasts are grossssss they are WORSE than fatness"
Et kertoo jotain mun elämän vaikeudesta.
Also periods are sooooooo gross and not only gross but even more complicated than that.
Mut....... Hätäapu joo mut ei se oo missään nimes tarpeeks
Joo en haluu kuolla mut jatkuvasti silti mietin sitä koska elämä alkaa olla niin sietämätöntä jokaisen asian takia. Rinnat alkaa olla jo samalla tasolla muiden kanssa vaikka aiemmin ne oli mun mielestä selkeästi helpompi aihe kuin muut (skpl) asiat. Nyt sekin on pelkästään pahentunut.
Ja kaikki miten kirjotan kuulostaa ihan eriltä kun mitä se todellisuudessa on mun päässä joten ei tästä saa kukaan ikinä mitään oikeeta kuvaa asiasta et jos vaikka näyttäisin sen ammattilaiselle se ei sais siit oikeeta kuvaa ja todennäköisesti se ei saa oikeeta kuvaa siitäkään mitä puhun sille. Ainoastaan se miten se oikeesti on mun päässä on se miten se todellisuudessa menee, mä ite selitän sen aina ihan väärin