Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Taitaa olla muuten misofoniakin koska tuntuu about joka päivä että mun pää räjähtää tiettyjen äänien aiheuttamasta ärsytyksestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hihihi

Doubt: WHAT IF I DID EVERYTHING WRONG IN MY LIFE
WHAT IF THIS IS NOT RIGHT WHAT IF I'M SUPPOSED TO DO SOMETHING ELSE
WHAT IF THERES ONE THING IM SUPPOSED TO DO BUT IM NOT DOING IT
IS THERE SOMETHING I'M SUPPOSED TO DO OR NOT
IS IT THIS OR THAT?
MAYBE ITS THIS?
ok no im not supposed to do anything
Ok i can be free
No i'm still not sure
Ok i am sure
No i'm still not sure
I will never know
WHAT IF THIS IS WRONG


that just.. endlessly
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
And like when i say ocd is the biggest problem i have ever had in my life i don't think i'm exaggerating because i think it's the one thing that has caused me the most pain in this life. I THINK.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Misophonia, or “hatred or dislike of sound,” is characterized by selective sensitivity to specific sounds accompanied by emotional distress, and even anger, as well as behavioral responses such as avoidance. Sound sensitivity can be common among individuals with OCD, anxiety disorders, and/or Tourette Syndrome.

Yes lmao i avoid those sounds with headphones or just trying to stay in my room a lot lmaoooo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai siis silleen että jos yritän käydä hakemassa ruokaa niin yritän helvetin nopeasti yleensä sneakata ja mennä äkkiä takasin ku en jaksa yhtään lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
A lot of these sounds are what my dad makes lmaoooooo i'm ded esim kurkun rykiminen. Minkä kyllä ymmärrän kosk joudun iteki tekee silleen semi usein koska se jostain syystä ei mulla ainakaan oo mitenkään hyvän tuntuinen mut sit taas osa noista äänistä on kyllä ihan turhia 😑😑😑😑😑😑😑😑🙆🙆🙆🙆🙆

Ja ku se ei oo ees pelkkää ärsytystä ku tuntuu et se on ihan ahdistusta XDddd sillee OLE. HILJAA. KIITOS XD ärsyttävää tämäkin.. sairaus?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh my, thank god i'm at least pretty so theres something good about my life. Otherwise i'm in pain, i'm in pain, i'm in painnnnnnnnn.

Can't wait til i get to heaven so i can be happy for the first time in my life or something.

Although i don't wanna rush it either but when my time comes


I mean i :D it's just funny to me that something can ruin a persons life like this completely xd

Cause i'm still completely clueless like what to do
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Uh i wonder what started it cause i have no idea really. I just remember ever since i was a very young child lol i remember thinking okay i should do things this way i should do things in... Specific order or something idk? Ja tää alle 7v. Sitten muistan että tunsin ahdistusta silloin kun mä en (silloinkaan) tiennyt että onko tämä tapa tehdä asiat nyt oikea vai pitäisikö tehdä jotenkin muuten. Joten en tiedä mikä sen aloitti, tiedän vain että olin alle 7v kun tunsin tätä samanlaista "helplessness".

Joten.... Idk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
So honestly um theres nothing i can do.

Hmm mutta voinhan mä ainakin elää sen kanssa niin kuin oon tähänkin asti elänyt. Hyvin tuskallista, mutta i have no choice.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Juu mitkään ihastus tuskat (vaikka pahoja nekin) ei oo paljoakaan verrattuna näihin tuskiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
NO JUST?? EUNKWANG hiljaa i love you 😭😭😭😭😭😭😭 mee pois lakkaa kiduttamast mua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
??????????

Ja naurattaa se kun lukee siit miltä "twin flame fiilikset" tuntuu niin just kaikkee:
"You feel like you finally lost your mind and start googling symptoms"

No periaatteessa tää on kyllä pelottavimman tuntuinen rakkaus mitä mulle on käyny........ Siis siinä mielessä kuinka intense ja yms se on ollu et totaaaaaaaaaaaaaaaa... Ei tässä mitään...

Itse kyllä puhuisin ennemmin soulmate fiiliksistä mutta kuitenkin. Ja ei en vieläkään jaksa uskoa sen olevan mun soulmate mut mitäs tässä vaiheessa voi sanoo kun sekin asia tapahtui siis ihan oikeasti..... Oon vaa sillee "jooooh toi on kylläkin se oikee vaikka se ei ookaa mun ihastus" niin jooh ei taas kovin normaalilta kuulosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol mä en oo siis elämässäni sekuntiikaan tajunnu mitään tästä keissistä, mun aivoista ja... Ocd:stä, jos se nyt siis on se mikä se on. Jestas. Jo pienenä ja siis aina oon ollu silleen et voi hemmetti miten outoja nää oireet on ja miks ajattelen kaiken tälleen oudosti ja miks teen elämästä näin vaikeeta tai siis MAHDOTONTA. siis en oo vittu sekuntiakaan tajunnut ikinä että mistä tässä on kyse ja mitä mun aivot niinku haluu mun tekevän. Mikä on vittu se asia mihin mun aivot nyt haluu mun keskittyvän? Mitä ne haluaa mun suorittavan???????? Mikä on se pääpointti edes niiden mielestä???? Aivan, koska sellasta ei oo vittu olemassakaan. Vittu vastaus on se että elämässä ei oo mitään sellasta saatanan yhtä asiaa mihin keskittyä ja etc ja vastaus on että saan tehdä mitä haluun ETC ETC ETC vittu mikä siinä on niin SAATANAN VAIKEAA tajuta/muistaa?????? Silleen tajuan sen kyllä aina hetken mutta sitten se aina unohtuu.. tai silleen että sitä on vaikea tajuta kunnolla ja muistaa ja pitää mielessä. Et se kestää vaan hetken aikaa. Nyt vittu. YRITÄN MUISTAA TÄN SAATANA. sillee oikeesti nyt nainen, sun ei TARVITSE enää epäillä ja miettiä asiaa sä TIEDÄT vastauksen pls sun ei oikeesti tarvitse. Vastaus on tossa jo, kunhan nyt vaan ymmärtäisit sen ja muistaisit sen niiku hyvä helvetti en jaksa enää kertaakaan pohtia tätä samaa asiaa kun vastaus on tossa jo niin OLE HYVÄ ja ymmärrä ja muista se asia kans :Ddddd ehkä epäilyksen iskiessä voin selata tätä keskustelua ja lukea tän viestin uudelleen läpi tai jotain. Vittu. Nyt oikeasti. I'm not joking. Nyt sä vittu muistat sen, vastaus on tossa niin se on niin ja jumanKAUTA sä muistat sen etkä enää jossittele saatana mitään. Tämä on nyt vittu tällä selvä....... :D VITTU. PYYDÄN. OIKEESTI. et rupee enää saatana pelleilee tän asian kanssa, tää vastaushan on niin helppoa kun olla ja voi. Ei oo siis mitään vaikeaa tässä vittu. Tästä ei helpommaks mene niin muista nyt hyvänen aika se ja niiku oikeasti TUO ON SE VASTAUS mitä sä vittu aina pakkomielteisesti etsit niin parempi olis jo saatana ymmärtää se xDD mitään muuta ei saatana tarvitse ymmärtää mutta tuossa on vastaukses, vittu. Kun niin se vaan on. Ei ole mitään muita vastauksia, vain tuo. Jos sä kerran hetken aikaa pystyt sen ymmärtämään niin miksi et sitten jatkossakin?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei ei, ei mun aivot taivu.

En tiedä miksi mun aivot nykyään taipuu vaan ja ainoastaan sellaseen tietynlaiseen tapaan olla mikä on sit taas aivan eri siitä mitä esim lapsena tein? Koska lapsena tein hirveesti sitä juuri että tein itselleni sääntöjä ja kaikki piti mennä niiden mukaan ja se oli sellast tosi erilaista. Nykyään se on hirvittävän joustavaa että saattaa muuttua aivan lennossa että mitä seuraavaks teen ja mikä "tuntuu oikealta" (tää ocd:n perus juttu lmao). Sitten tosiaan lapsena kai enemmän etukäteen ajattelin et okei nyt teen näin ja sitten siinä niiku pysyttiin. Mutta nytten mulla muuttuu suunnitelmat paljon enemmän ja se mikä juurikin "tuntuu oikeelta" muuttuu koko ajan et jotenkin tää tapa olla on ihan erilainen. Mutta ilmeisesti se kuuluu ocd:hen muutenki että ne muuttuu aina matkan varrella. Ei kai siinä.

Mut jos pystyisin vaa tehdä rauhan asian kanssa ja ymmärtäisin että se on näin, mitä sitten? Ei mun tarvitse sen kummemmin ajatella, kunha vaan teet sillee mikä tuntuu oikeelta ni mikä tässä on niiku vaikeeta oikeesti? Ei mitään.

Hmm.

Okei nyt mul on rauhallinen olo koska totta kai voin tehdä niin mikä tuntuu oikeelta

Sehän nimenomaan on sitä mitä mun ocd aiheuttaa. Tosiaan ne oireet vaihtelee paljon mutta jos nyt on näin niin mikäs siinä? Hmmmmmmmmmmm


No i'm completely fine atm really
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei silleen ocd:n kanssa PYSTYY elää normaalia elämää silloin jos sen kanssa tekee rauhan. Siis se on aivan sietämätöntä silloin jos sä et oo pystynyt tekee rauhaa sen kanssa mut jos tälleen jotenkin osaat hyväksyy sen ja näin niin silloin sen kanssa kyl voi elää normaalia elämää. Et sillon se on vaa niiku ominaisuus sussa jonka oot hyväksyny. Vähän samalla tavalla kun vaikka just joku autismi. Tai joku tämmönen.


Ja kaikista tärkeintä (tai no en tiiä tärkeintä mutta tärkeää kuiteski) on se että muistaa sen että ei sä et oo hullu vaikka ocd-oireet onki nii vitun omituisia ja kauheita ja siis sillee et siinä helposti jos ei oo tietoo asiasta nii alkaa epäilee itteään kamalaks ihmiseks (just jos on esim pedofilia pakkoajatuksia tai jotaki tämmösii) mut sitten kun ymmärtää että ne on vaa sen sairauden aiheuttamia eikä kerro minusta mitään niin osaa ignoorata ne tavallaan kun tietää ettei ne tarkota mitään. Koska se erohan on kaiketi siinä että haluaako niitä ajatella vai ei. Niiku you bet, en tietenkään haluu ajatella näitä häiritseviä ajatuksia ja oot vaa sillee aaaaaa hyyyiiii en haluu miettii mitään tollastaaaaaa. Niin se reaktio siihen on tää. Sitten jos vaikka oikeesti fantasioi jostakin niin silloin siin on kuiteski sellanen nautinto tai sellanen mukana niin se ei oo sama asia kun ocd obsessiot. Esimerkkinä: mulla jonkun verran just noita pedofilia etc asiaan liittyviä ahdistavia pakkoajatuksia on elämäni aikana ollut, ei nyt ehkä niin paljon ku jollai toisella ocd-potilaalla mutta on niitä kuitenkin ollut ja näin. Niin en oo kyllä eläessäni kokenu sellasta että olisin jotenkin nauttinut mistään sellaisesta asiaan liittyvästä. Niinku en fantasioi lapsista enkä oo kertaakaan elämässäni fantasioinut lol. Se ei oo fantasioimista vaan ahdistavia ajatuksia joita et halua ajatella mutta sulla ei oo siihen sananvaltaa. 😐 Silleen harmi???? Mutta onneksi ne ajatukset ei tarkoita mitään mutta ei niitä kyllä mielellään ajattelisi ollenkaan huoh. Jjoooh. Ja tosiaan niitä nyt voi tulla varmaan melkein mistä vaan että you name it, kai obsessioita voi olla kaikesta. Se ois vaan kiva jos kukaa ei sitten myöskään ajattelis (joku joka ei ocd:stä mitään tiedä) että aa hyi mikä vitun hullu sä oot. No en ole, kyse ei oo siitä että haluaisin ajatella mitään ällöttäviä asioita vaan ne vaan tunkee mun päähän silti. Ja se on hirveetä joskus. Nii jokaisel ihmisel pitäs olla perustieto siit et mikä on ocd ettei kukaan sit leimais myöskään ketään sen takia. Ku se ei kerro meistä mitään se on vaan se sairaus ei mikään mun henkilökohtainen ominaisuus. It's not who i am. It's just my illness. Ja ei, en ole pedofiili koska tosiaan en nauti enkä halua mitään seksuaalista kenenkään lapsen kanssa ja ne ajatukset ällöttää sekä ahistaa mua paljon :D so it's just my illness. Ei mikään mun suuntautuminen. :DDDDD: sit jos vertaa actual fantasioihin niin no esim eunkwang ja näin niin jos olisin sen kaa siitä mä oikeesti nauttisin ja sitä mä oikeasti haluan, se on siis fantasioimista eikä ocd obsessio koska ne obsessiot on tosiaan sellasia että "aaaaaaaa get those thoughts out of my head asap". Mut jos fantasioin vaik eunkwangist niin ei tuu sellast "hyiiii ei äkkiä pois" vaan sitä ihmist mä oikeesti haluun, toki siinäkin on siis mahdollisesti repulsion ja tämmöset ahdistukset mut se on erilaista. Siin on kuiteski siitä huolimatta se nautinto mukana vaikka jostain syystä tunnenkin syyllisyyttä siitä??????? Vaikka ei tarvis. Taas pakkoajatuksis ei oo mitään nautintoa whatsoever pelkkää ahdistusta ja sellasta eww xD.


Mut juu. Ocd on disability ja näin mutta sen kanssa voi elää normaalia elämää silloin jos sen kans pystyy tekee rauhan sillee kunnol. Se pitää hyväksyy, tajuta mist on kyse, ymmärtää että this is not me, et tää on mun sairaus mut mä pystyn elää sen sairauden kaa, jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Se on kuin mikä tahansa fyysinen sairaus. Oikeastaan sehän ON fyysinen sairaus, koska tietojeni mukaan kaikki se tulee aivoista. Aivot on fyysinen asia :D joten totta kai se on fyysinen sairaus sinänsä. Aivoissa on fyysinen vika tavallaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai siis lol ei kai se nyt mistään muusta johdu kuin aivoista. Ja jos se kerta johtuu aivoista niin silloinhan se on kuin mikä tahansa sairaus. Aivot on elin siinä missä vaikka joku emmä tiiä, haima. Haimas voi olla sairaus, tai no ainaki on olemas joku haimasyöpä, sydämes voi olla sairaus, aivoissa voi olla sairaus, kaikkihan ne on sinänsä ihan elimessä olevia vikoja tai tälleen.

Ocd on sairaus siinä missä vaikka diabetes tai joku kilpirauhasjuttu tai sydänsairaus tai mikä vaan. Se vika on vain aivoissa mutta se on oikeasti vika niinku siel fyysisesti et se ei oo mun syytä et mun aivoissa on asiat niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
On kyllä typerää miksi kaikkiin sairauksiin ei suhtauduta samalla tavalla. Lol. Sairaus on sairaus. Se on sellasta. Ja yleensä kukaan ihminen ei itse halua sairastua mihinkään mutta minkäs sille itse voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
On kyllä outoa miten itsekään en aina aattele omaa tilaani actually SAIRAUTENA. siis jotenkin se tuppaa monesti unohtumaan että se on ihan OIKEA sairaus. Siinä kohtaa loppuu kaikki itsensä syyllistäminen taas ku sen muistaa.
 
Ylös Pohja