Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mutta edelleenkin kun en oo yli taeilista mutta en o kyllä yli eunkwangistakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mutta näköjään nyt tällä hetkellä aika ajatella taeilia 🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Sillon kun katoin ton vidin mis on taeil nii aattelin sitä mut sit ku näin taas eunkwangin nii ajattelin sitä. Joo-o, katsellaan katsellaan 😩 mutta näinhän se menee. Aaltoilee aaltoilee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922

Vai oisko kuitenkin niin että kauneus on subjektiivista (SHOCKING, i know) sillä kukaan noista ei ole kauniimpi kuin esim m. Onhan ne kauniita kyllä, mutta että kauniimpia kuin m? Nah, miks olis.

Että se niistä "maailman kauneimmista naisista" :D emme ole päässeet siis mihinkään, muuta kuin jollain helvetin golden ratio tekniikalla mittailemaan kauneutta jota nyt ei voi ottaa millään mittarilla vakavasti kun kyseessä ei todellakaan ole jokaisen ihmisen yksi ja sama mielipide. Miksi siis edes silloin mitata kauneutta kun edelleenkään objektiivista sellaista ei näköjään ole? Id date m anyday over those girlies. Ja jos puhutaan puhtaasti vaikka seksuaalisella tasolla niin seksikkäämpikin se on, noi ei nimittäin herätä mussa mitään sen kaltaisia tunteita, yksikään noista. M taas on herättänyt. Joten. Vau. Voidaan siis sanoa että m on mulle seksikkäämpi kuin maailman kauneimmat naiset! 😂 Mahtaisi olla varmaan aika iloinen jos tietäisi. Tai sitten olisi creeped out enemmänkin.



Eli koko artikkeli on lähinnä bullshittiä ja olemme päässeet taas samaan tulokseen: kauneus on aina mielipideasia. Case closed. Voihan sitä mitata mutta tuo on vain yksi mittari, ja jokaisen ihmisen oma mielipide asiasta on sitten taas jälleen kerran ihan eri asia kuin tuo mittari. Ja mikä mittari on toista parempi? Tuolla mittarilla en itse koskaan varmaan olisi maailman kauneimpiin lukeutuva nainen, mutta kas kummaa kun jonkun yksittäisen ihmisen mielestä taas voisin olla jos hän nyt sattuisi olemaan sitä mieltä, ja miksi ei voisi olla. Ja toivonkin että jonkun mielestä tulen olemaankin (eunkwang? 🥺💕🥺🥺) Mutta jos ei niin ei sekään mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ketkähän on maailman komeimmat miehet? Voitte nimittäin olla varmoja että eunkwang on komeempi kuin kukaan niistä imo. Ja siis ihan tosissaan meinaan. Siis se on varmasti heittämällä komeempi kuin kukaan niistä, koska oon aina silleen jotain kuvaa kattoessa et "ah NIIN KOMEEEEE 🥺🥺🥺🥺🥺" ja lyödään vetoa että kenestäkään maailman komeimpiin kuuluvasta miehestä en varmasti koskaan ole ollut että "ah niin komee"

Jaa jason momoa on ainakin joskus valittu maailman komeimmaksi mieheksi. Ei millään pahalla tietysti häntä kohtaan mutta en eläessäni ole tainnut ajatella että ah niin komee. Eunkwangista ainakin lukemattomia kertoja. Jason momoasta? En ainakaan ikinä muista ajatelleeni. Se siitä. Mielipideasioita, mielipideasioita.

Ja keksin kwangin lisäksi jopa montakin komeempaa kuin Jason momoa, esim. Taeil, hui sekä yuto. Ja aika helposti vieläpä. Niistäkin olen lukemattomia kertoja ajatellut samaan tyyliin kuin kwangist, ehkä hieman harvemmin mutta silti aikas monta kertaa varmasti.


Joten :d case closed.


Onko järkeä valita komeimpia miehiä ja kauneimpia naisia kun kyseessä on aivan selvä mielipideasia? 🤔 Mutta siitä vain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922

Please help me kuka voi olla komeempi

I think i'm losing my mind

Charming.................. But that's a mild way to say it 😩😩😩



PLEASE HELP ME 😩😩😰😵


mut ok miks mulle tuli dejavu tosta kuvasta ehk? Tietenkin oon nähny ton aiemmin mut tarkotan että mulle tuli joku muisto jostain paljon kauempaa mieleen mutta toihan on suht uusi kuva?? Niin mikäköhän se voi olla 😳 joku samankaltainen??????? I dont know??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kyllä jää jason momoa aika kauas tosta sori vaan 😩 PLEASE HELP ME 😭😭😭😭💔 i just love him so much i can't recover 😭 please i still love him omg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Aa cutest

Aa stop

I want

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

I'm

I can't even imagine how hot he will look when he's older

Siis tavallaan yhtä hot kuin nytkin mutta ikä tuo sellaista tiettyä erilaista charmia ulkonäköön 😩😩 en tosin osaa yhtään oikeasti kuvitella mutta i bet he's gonna look so handsome i'm just so curious lmao

But anyways of course he will because he has always been handsome

And i mean HANDSOME 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💕💕💕💕💕💕💕 its too much

He seduces me 😶

You know it's too much
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mut se eunkwangista en voi nyt ajatella sitä 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 tai no vaikea olla ajattelematta mutta kuitenkin.

Ööööööööööö joo.

Mun todellinen ongelma on sitten hieman vaikeampi.

Enkä enää edes ymmärrä sitäkään. En vieläkään ymmärrä oikein mistä se ... Tai niinkun... Forget it. 😩



Miks mun pitää aina seurata jotain tiettyä kaavaa mutta se kuitenkin muuttuu koko ajan. Se kaava 🤔 periaatteessahan mä toki voinkin tehdä niin? Mutta sitten kun se muuttuu elämän aikana niin sitten aina mietin et oliks se aikasempi versio oikein? En vieläkään tiedä mitä tehdä. En vieläkään tiedä... Kuinka ratkaista tämä. Harmi etten koskaan tule tietämäänkään.





Pakko osata. En osaa mutta pakko osata. Voin tehdä ihan mitä vaan.. kun tekee vaan. Mutta.... Ei se oikein taida olla... Tai sitten ei ole mitään oikeeta..


Mitenköhän enää koskaan opin elämään siis koko elämäni aikana?

Turha sinänsä kirjoittaa, ei se tässä

Eeeei en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Lopputulos: eeeei en tiiä

Lopputulos: en tule koskaan tietämään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mutta sitten kun mulla ihan automaatiolla menee näin että rupeen sitten tekeen asioita silleen automaattisesti sillee niinku tuntuu oikeelta niin kai sen nyt sitten luulisi olevan oikein?

Eihän se väärinkään voi olla?


Tää on kyllä ainut asia mikä saa haluumaan kuolemaa vaikka en ees haluu mutta kun. Pieni ongelma tässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Voi voi mitä mä teen..........

Eipä tähän ole mittään keinoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
O-ou. It's over for me because of j-hope 🙂 still. 2019 alkoi niin hyvin on päästy siitäkin. Milloinkohan loppuu.

Se on vain niin söpö vielki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Joo-o kiitos j-hope

Ja niin mutta äsken kuuntelin jotakin biisiä ja kuuntelin sitä ihan aseksuaalina 😂😂 olin ihan että "eww miks" :DDDD tykkäsin siitä melodiasta kyllä mutta kun kuvittelin jonkin seksuaalisen skenaarion niin olin ihan että eeiii :D hyyyyi ei, ei tee yhtään mieli 😂😂😂

Asexuality ✌️ tai siis sellainen (kenties lyhytkin) vaihe :D

Joo-o, kai kaikilla on joskus näin mutta kuitenkin. En siltikään tunnustaudu alloseksuaaliksi en millään. Koska se tarkoittaa regular sexual attraction ja mulla ei oo. Ei ainakaan jos katsotaan pidemmältä ajalta. En sanoisi että se on mitään regular jos voi olla kuukausienkin väliä. Oon siis mikä tahansa muu mutta en alloseksuaali, enkä aseksuaali koska multa ei myöskään kokonaan puutu sexual attraction.

Ehkä helpoimmin sanoisin grayseksuaali. Kuitenkin.

Elikkäs kuuntelin sitä biisiä ihan grayseksuaalina 😂😐

🏳️‍🌈♣️

Anyways





Yea i'm thinking about eunkwang and j-hope 🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Pienet huutikset kun:

Tässä on marraskuu-versio tästä biisistä:

Ja tässä on elokuu-versio tästä biisistä:

Ei voi muuta kuin kiittää taas kaikesta saamastani 😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ei tuu muuta mieleen kun se helvetin "look at this dude" meme :DDDDD i mean that laugh 😂😂😂

Silleen.... Marraskuu... Ja sit menee aikaa ja sit elokuussa löydetään taas itsensä vieläkin samasta kohdasta 😂😂😂😂😂 tilanteen kehitys ja silleen 😂😂 kyllä tilanne kehittyy ja eiköhän se kehity samalla tavalla vielä ensi kesäänkin XDDDDDDDDDDDD julkaskaa ny sit kolmaskin versio tosta biisistä taas seuraavan 9kk päästä tai jotai XDD

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Literally


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mutta ihan erilaiset versiot esim tossa elokuu-versiossa ei oo lopussa tota hienoo instrumentaalia. Tai siis onhan siinä se soundi mutta nuo laulaa sen päälle vähän niin se ei tuu niin voimakkaana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tai no jotenkin se on voimakkaampi tossa ensimmäisessä versiossa lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Sama kun esim näissä on vuosi julkasuiden välillä:


Ja molemmissa on silti se sama sellanen että tulee mieleen eunkwang koska ne on liittyny johonkin. Tosta i love yousta taitaa tulla aika vahvasti mieleen 9.7.2022 joten se on sanomattakin selvää. Fast forward taas kuuntelin juuri äsken ku olin kattonu uusimman beatcomin 🙂🙂😂

Yks ja sama eli eunkwang vaan pysyy XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Muutenki eeeehhhhhhhhhhh no joo mitä tähän nyt sanois

Lmao jeon somi representing wasians

Aesthetic 🥺

Ei tosin sillä että minuun liittyis mitenkään ku en ikinä tuu hankkii lapsii oli se sit kenen kaa vaan. Että se nyt on sitten ihan eri asia. Mutta siis. Looking cool anyways 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Öö tota. En tiiä. Oon nykyään alkanu inhota ylipaino ja alipaino sanoja. Sanon mieluummin just vaikka pyöreä koska se on totta, mutta ylipainoinen en ole, koska ei ole olemassa mitään painoa jonka yli meneminen on väärin. Sama alipainon kanssa, sellaista ei ole. On vain eri painoja mutta ei mitään mikä menee yli tai ali jonkin jne. Pyöreä mä kyllä olen ja ihan ylpeesti, mutta en ylipainoinen. Ylipainoa ei ole olemassa mun maailmankuvassa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ylipainoinen on oikeastaan aika loukkaavakin sana, mutta pyöreä minusta ei ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Inhoon heittää roskia roskiin D: mulla oli yks karkkipussi huoneess jos oli parasta ennen 2019 :DDDDDD avaamaton siis. 😂😂😂😂😭😭😭 Olin unohtanut sen jotenkin ihan kokonaan näköjään. Noh, ne oli pakko heittää roskiin mutta vihaan tehdä tollasta :D varsinkin kun se pussi oli vielä niin hienon näkönen 🥺 ehdin kiintyä siihen jo. Oon myös kiintyny jo yhteen pelkkään suklaalevyn paperiin mun huoneessa joka on ollu varmaa kans jostai 2019 asti mun huoneessa, sit kun ne on tarpeeksi kauan niin niistä tulee jo osa sisustusta joten kiinnyn niihin. Kiinnyin myös yhteen toiseen karkkipussiin joka on olkkarissa, se on jo tyhjä mutta en vieläkään oo voinut heittää sitä roskiin. :D kiinnyn siis pelkkiin roskiin, hyvin menee. Oon varmaan maailman eniten tavaroihin etc kiintyvä ihminen, en ikinä heitä mitään pois jos ei oo pakko (no toki roskat on siis tapana heittää heti, mut joskus en pysty). Suren vieläkin yhtä tyynyliinaa jonka mutsi heitti roskiin aikoja sit, ja joitakin kenkiä jotka se heitti pois vaikka mun mielestä ei olis tarvinnut. Yhdetkin niist ei must ollu ees rikki vaa vähä likaset tai sellaset nii en nyt ymmärrä miks ne piti heittää mut enpä sille mitää voinu. En jaksa alkaa koko ajan vänkää vastaan. Oon vängänny elämässäni jo niin monta kertaa samasta asiasta että en jaksais enää. Must on vaa nii typerää heittää pois jos oisin vielä voinu käyttää niitä mut :)))))))) ne oli niin kivat kengät. Mut muut heittää kaiken roskiin.


Kyse ei muutenkaan ole edes mistään käyttämisestä pelkästään, siitäkin, mutta kiinnyn myös juuri tuollaisiin roskiin ja yleensäkin kaikkee millä ei tee mitään.

Mut sellanen mä oon. Ja tääkin on asia mikä on varmaan enemmistön mielestä joku huono juttu mussa mutta ei kiinnosta koska ne voi imee munaa vaikka 😎😂 mun persoona on mun persoona. Ja sellanen mä oon.

Tykkään vaan tavaroista niin paljon etenkin kun silmä tottuu johonkin niin sit se tottuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Harmi että sitten mun vanhemmat on aivan päinvastaisia, aina myymässä tai heittämässä roskiin. Ja mä en ikinä myis tai heittäis roskiin mitään jos ei oo pakko. Täysin päinvastaiset luonteet.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
"Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra ei ole harkinnut eroavansa ministerin tehtävästä. ”En ala pahoitella sitä, että kritisoin islamin naista alistavia käytäntöjä”, hän totesi tiedotustilaisuudessaan Brysselissä."

AIVAN.

paitsi oma kantani on se että minua ei haittaa muiden pukeutuminen kuten itse haluaa, mutta noiden vaatteiden alkuperäinen tarkoitus on niin oksettavan epäfeministinen että hyi hitto. Jos kyseessä olisi vain tavallinen vaate niin mikäs siinä ja käytänhän itsekin huivia ja joskus jopa lumisateessa ja kylmällä niin että hiukset peittyy ja vain naama näkyy, mutta siinä ei ole mitään naisvihamielistä tarkoitusta toisin kuin islamissa joka on siltä osin pelkkää paskaaaaaa. Aivan suoranaista naisvihaa joten kukaan joka kutsuu itseään feministiksi ei kyllä luulisi hyväksyvän islamia ainakaan kokonaisuudessaan sillä naisviha siinä on niin räikeää eikä sitä voi kieltää.
 
Ylös Pohja