Inhoon heittää roskia roskiin D: mulla oli yks karkkipussi huoneess jos oli parasta ennen 2019 :DDDDDD avaamaton siis. 😂😂😂😂😭😭😭 Olin unohtanut sen jotenkin ihan kokonaan näköjään. Noh, ne oli pakko heittää roskiin mutta vihaan tehdä tollasta :D varsinkin kun se pussi oli vielä niin hienon näkönen 🥺 ehdin kiintyä siihen jo. Oon myös kiintyny jo yhteen pelkkään suklaalevyn paperiin mun huoneessa joka on ollu varmaa kans jostai 2019 asti mun huoneessa, sit kun ne on tarpeeksi kauan niin niistä tulee jo osa sisustusta joten kiinnyn niihin. Kiinnyin myös yhteen toiseen karkkipussiin joka on olkkarissa, se on jo tyhjä mutta en vieläkään oo voinut heittää sitä roskiin. :D kiinnyn siis pelkkiin roskiin, hyvin menee. Oon varmaan maailman eniten tavaroihin etc kiintyvä ihminen, en ikinä heitä mitään pois jos ei oo pakko (no toki roskat on siis tapana heittää heti, mut joskus en pysty). Suren vieläkin yhtä tyynyliinaa jonka mutsi heitti roskiin aikoja sit, ja joitakin kenkiä jotka se heitti pois vaikka mun mielestä ei olis tarvinnut. Yhdetkin niist ei must ollu ees rikki vaa vähä likaset tai sellaset nii en nyt ymmärrä miks ne piti heittää mut enpä sille mitää voinu. En jaksa alkaa koko ajan vänkää vastaan. Oon vängänny elämässäni jo niin monta kertaa samasta asiasta että en jaksais enää. Must on vaa nii typerää heittää pois jos oisin vielä voinu käyttää niitä mut :)))))))) ne oli niin kivat kengät. Mut muut heittää kaiken roskiin.
Kyse ei muutenkaan ole edes mistään käyttämisestä pelkästään, siitäkin, mutta kiinnyn myös juuri tuollaisiin roskiin ja yleensäkin kaikkee millä ei tee mitään.
Mut sellanen mä oon. Ja tääkin on asia mikä on varmaan enemmistön mielestä joku huono juttu mussa mutta ei kiinnosta koska ne voi imee munaa vaikka 😎😂 mun persoona on mun persoona. Ja sellanen mä oon.
Tykkään vaan tavaroista niin paljon etenkin kun silmä tottuu johonkin niin sit se tottuu.