Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis itse vaatetta vastaan mulla ei ole sitten niin mitään, vaate siinä missä mikä vain, mutta alkuperäinen tarkoitus sillä on ollut pelkästään alistaa ja kontrolloida naista. Siitä ei päästä mihinkään ja se fakta ei muutu vaikka kuinka huudettaisiin rasismia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En myöskään haluaisi yhdenkään muslimimiehen katsovan mua ja ajattelevan (tai sanovan) jotain siitä että en saisi näyttää hiuksiani tai yleensäkään pukeutua paljastavasti. Naisten alistajat helvettiin vain niin sitten meillä on täällä hyvä olla. Ja kyllä, tarkoitan myös suomalaisia naisten alistajia ja raiskareita 😂 hei hei 👋👋👋 ei kiinnosta yhtään mutta tuollaiset pellet voisi heittää vaikka sinne omalle saarelle olkoot siellä keskenään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Muslimien kulttuuri on ihan selkeän naista alistava kulttuuri, ja se on näin juuri :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
"Olen seurannut huolestuneena trendiä, jossa länsimainen sekulaarinen yhteiskunta on antanut vanhoilliselle, patriarkaaliselle ja naisvihaiselle ideologialle periksi nojaten usein uskovaisten oikeuteen harjoittaa uskontoaan."

Seida puhuu asiaa 🤔

No joo, en jaksa tästä jauhaa mutta sanoisin kyllä seidan olevan oikeassa mitä nyt tuon yhden tekstin luin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Miks mun elämä on pilattu
Ja lopullisesti.

Tätä voi ajatella niin monella eri tavalla.

Niin monella eri tavalla etten tiedä mikä niistä on oikea.

Ja seuraavat 50 vuotta en tuu tietämään mikä niistä on oikea. Joten en tuu pääsemään eteenpäin tästä.

Tää menee vaan pahemmaksi ajan myötä, jos se siis on edes mahdollista enää siitä mitä se on alunperinkin ollut.



Lapsuus, nuoruus ja aikuisuus, kaikki yhtä helvettiä.

En viitsi vinkua samasta asiasta kun se ei edes paranna mitään, mutta en tiedä mitä muutakaan teen joten ei sillä väliäkään ole. Oon luovuttanu kokonaan ja enää yritetään pysyä hengissä, ei mitään muuta. Mitään muuta tavoitetta mulla ei ole kuin vain pysyä hengissä. Muuten mun elämällä millään ei ole mitään merkitystä. En yritä saada tätä pois enkä mitään. Ainoa mikä on vain sellainen mitä yritän on se että pysyn olemassa (tai ehkä kuolemankin jälkeen on olemassa, mutta tarkoitan siis sitä että pysyn elossa kuitenkin), millään muulla ei ole väliä. No, eipä ole mitään paineita kun mitään ei tarvitse tehdä eikä yrittääkään, eikä voi pettyä kun ei mitään odotakaan tai tarvitse.

Toisaalta, kuten ehkä olen joskus sanonutkin, mulla automaattisesti alkaa menemään silleen että teen jotain asioita ja keskityn niihin ja

Hetkinen täähän on taas ihan helppoo

Jos vaan teen silleen kun se tuntuu oikeelta

Koska se tuntuu niin olkoon sit niin. Nää nyt muuttuu aina ajan kanssa jatkuvasti mutta olkoon niin :D kai niiden on tarkotus sitten muuttuakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ehkä kyse on PELKÄSTÄ ocd:stä, joka on sellainen että se muuttuu koko ajan. Eli kun yksi asia tuntuu oikealta mutta sitten vaikka lapsuudessa se asia joka on tuntunut oikealta on ollut eri kuin nyt. Ja tässä välissäkin kai vielä eri.

Ja sitten tietenkin se että vaikka joku asia tuntuu oikealta niin silti oon joutunut arpomaan näiden välillä ja oon ihmetellyt mikä voi olla oikein koska selvästikään en tiedä. Mutta jos meen vaan sen tunteen mukaan? Ofc i should. Mutta sillon vaan (ja yleensäkin) arvoin kaiken välillä ja mistään ei tiennyt mikä on oikein. Mut jos meen sen tunteen mukaan sen ei pitäis olla kovin vaikeaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niin ja siis lapsuudessakin varmaan ainakin kaksi eri systeemiä joita on pitänyt tehdä. Ja nyt taas eri systeemi. Hyvin hyvin paljon vaihtelua siis. Se vaan että kun niitä on pitäny tehdä mutta sehän se ongelma onkin: pitääkö vai ei, ja jos pitää niin mitä? Oh nononono en osaakaan.


Kaikenlaiseen ne lapsenkin aivot taipuu.

No nyt ne ei ainakaan taivu mihinkään sillä unohdin jo kaiken mitä piti tehdä :D no joo, kai mä sitten vain teen niin kuin pitää tehdä eli se mikä TUNTUU siltä että niin pitää tehdä mutta ei tämä nyt oikeasti sen monimutkaisempaa ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ookei en tiedä sittenkään mitään


Kaikista helpointa (ja ainut mahdollinen koska enempään en edes pystykään koska muutun tyhmäksi sitten kun asia menee liian monimutkaiseksi) on vain olla hetkessä ja ei mitään väliä millään ja tehdä niin kuin pitääkin eli ihan perus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En muuten tiedä yhtään miten muut ihmiset elää. Se on vieläkin sellainen mistä en oo saanu kiinni. Et mitenköhän ne.. elää? Selvästi ainakin aivan perustavanlaatuinen ero. Enkä ymmärrä edes muita ocd-potilaita koska ne on ihan erilaisia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ihan hirveet krampit vaikka ei oo menkat. Mut ihan HIRVEET krampit. Ne alkaa ihan hyvissä ajoin ennen. On ollu jo monta päivää kipuja mutta sellasia lieviä lähinnä. Nyt on enemmän ku lieviä kipuja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Okei en oo viisastunu yhtään tästä sitten.

Mitä tahansa teen se ei auta.

Pitäisi vaan silleen YKSINKERTAISESTI mennä sen pään mukaan.

Eikä miettii mikä on oikein. Koska se on oikein jos meen sen pään mukaan. TAI SITTEN EI OLE.

joten ei, en pääse eteenpäin.

Mutta sitten mun on PAKKO tehä näin koska se tuntuu vittu OIKEELTA niin sillon mun on noudatettava sitä. Ei se olw vittu sen vaikeempaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ainakin oon erilainen. Kuulemma se on hyvä asia. En oo kyllä ikinä kokenu tätä kokonaisuudessaan hyväksi asiaksi. Varmaan pahin asia mun elämässä. En vaan voi elää.

Miksen mä tiedä enkä tiennyt sillon?

Mun ois ollu pakko tietää mut en koskaan tienny. Enkä vielkää.

No jos mä en tiedä sillon mä en voi tehdä mitään.

Haluisin lakata olemasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
EI VITTU OOTA NY MIKÄ VITTU SE ON

MITÄ VITTUA MUN PITÄÄ TEHDÄ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
ja vaikka kuinka kysyn se ei siitä parane. Tiedän sen koska oon kysyny samaa ainakin 19 vuotta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Jos 19 vuotta kysyy samaa asiaa eikä mitään vastausta ole niin pitää ymmärtää että aletaan olemaan niinku normaalit ihmiset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Jeesus vois tulla uudestaan maan päälle ja ihmeparantaa mut kun ei kyllä mikään muukaan auta XDDDD se ois kyllä aika siistiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ainii tää:

:/ Toi kieli 😂

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍😍😍😍😍🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


Mutta oikeesti MITÄ MÄ TEEEEEN

en tiedä 🤔

No joo ei tällä niin väliä olekaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tai toimii instassa näköjään???? Toi vitun kieli haahahahhh eiiiii niin söpö 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mul ei oo oikeesti yhtään motivaatiota mihinkään.

Ei mitään mitä voin tehdä.

Ja joku vitun matt fraser yrittää esittää taas niinku se tietäisi kaikesta kaiken. "We have free will we are in control of our own life" ai säkö sen tiedät? Miks se joku toinen sano sit eri tavalla? Tää:
Hhggyhhhjjhhh vittuuuuuuuuuuuh

"Remember life is destined so you can do no wrong. What happens to you will happen. There is nothing you can do to change it. Watch it happen."

No TOIVOTTAVASTI.
Kumpi on oikeassa, en tiedä. En todellakaan usko varauksettomasti kenenkään juttuja enää, ennen ajattelin että luulis että Matt on oikeessa mutta en enää tiedä. Kaikki sanoo niin eri tavalla. Matt nyt saa selittää ihan mitä se haluaa, mutta we'll see.

Ihan sama, en muutenkaan tykkää elämästä to begin with. Oli se sit miten vaan en tykkää tästä paskasta kuitenkaan ja paljon mieluummin olisin jättänyt syntymättä. Ei kiinnosta vittu yhtään. Tää on niin täyttä paskaa enkä voi tehdä mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ja turha alkaa mulle selittää jotain että ah sun ois pitäny tossa kohtaa tehdä noin, you basically screwed your whole life up and its your fault.


Ai? Ei kiinnosta muuten pätkääkään. Turha selittää että jokin asia mikä tapahtui oli väärin koska sillä asialla on oikeasti merkitystä ja kaiken pitää tapahtua just niin kun tapahtuu. Eihän muuta vaihtoehtoa ole kun sitä ei kerran tapahdu. On vain yksi versio mikä tapahtuu ja ei mulla ainakaan ole aikaa miettiä oikeita päätöksiä mitä "pitäs tehdä". Kiinnostaa taas niin vitusti. Teen mitä haluun eikä kiinnosta vittu mikään.

Literally mul on oikeus tehdä mitä vain mitä ite haluun.

Tai niinhän sen voisi ajatella. Mutta mistä tiedän varmaksi onko se niin? :)

Mistään ei ole mitään hyötyä.

Vittu en halua nähdä ketään, kaikki voi painua helvettiin vihaan kaikkia enkä edes tiedä mitä tehdä :) ei kiinnosta yhtään kuka on mun "soulmate" ja jos sä yrität tota paskaa mulle tuputtaa ni voit pitää pääs kiinni. Ei kiinnosta mitkään vitun soulmatet tai mikään muukaan.

Vittu mä oon vapaa tekemään mitä haluun ja kellään ei oo siihen mitään sanomista. Painukoot vittuun.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tai sitten en oo vapaa tekemään mitä haluun eli en voi totakaan alkaa tekemään.

Ja miks aina vaihdan sääntöjä, oon kokeillut jo niin montaa eri juttua että jos yksi noista on oikein niin oon joka tapauksessa tehnyt väärin jossain kohtaa ku oon kokeillu kaikkee muutakin.

Ei voi olla vain YKSI oikea asia.


Muistan kun aloin vasta tajuta elämästä jotain, siinä alle 7-vuotiaana, ja olin hämmentynyt mitä mun pitäisi tehdä, sitten mun mielestä tein jotain asioita tietyssä järjestyksessä ja se oli niin hämmentävää koska mul ei ollu mitään aavistusta siitä mitä teen ees. Olin ihan eksyksissä. Olin eksyksissä jo 5-vuotiaana ilmeisesti.

Mul ei oo enää mitään keinoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
"kun elämässä kaiken menettää
Silloin vapaus on ainut mitä käteen jää"

Paremmin ei voisi sanoakaan. Mulla ei oo jäljellä yhtään mitään, siispä voin tehdä ihan mitä vaan. Siinä mielessä oon samaistunut tohon biisiin kyllä aika paljon
 
Ylös Pohja