Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mutta huutis noi on sentään kaikki tapahtunut vasta tänä vuonna. Timppa sen sijaan...... Jota edelleen ajattelen........ Mm joo noh :D niin. Idk it's all so very disgusting

Idk what to say

Man i love him..... But eunkwang

And yea idk so many people mut silti välil oon sillee eunkwang on ainoo lol mut bihhhhh ei se voi olla ainoo :D it's physically impossible to get over some of these people joten ei eunkwang voi ikinä olla ainoo ? I think????????? I don't know lmao how can i be less disgusting
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
En tiiä on niin omanlaisensa trippi kuunnella only one for me ja tuijottaa timpan lärviä lmao eih

Viddu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Meinasin sanoa että en ois kyllä tätäkään koskaan arvannut, mutta sitten muistin että arvasinhan minä sen. Hups. Jo 2020.

Arvasinko oikeesti idk nykyään en enää ymmärrä mitä siinä ajattelin mut kyllä mä sen vaan muistan että mietin sitä mahdollisuutta ainakin että ehkä jos joskus tost yhtyeest tulee olee joku ihastus/ihastuksia

Joten arvasin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Hetkinen .. :Dd selailin Daven soittolistaa ja järkytti kyllä sekin. + Siel oli you were in my dream last night enkä muistanu sitä sillon kun aloin kuuntelee sitä koska hui XDDDDDD mut se olikin jo Daven listalla ahhhhaaaaaaaaha mitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
WHAT

Seo eunkwang

YOU JUST WANT TO DESTROY ME RIGHT?

OH GOD

btw muistin että saatoin nähdä unta timpasta joten...... Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
En voi uskoa että oon edelleen tässä samassa tilanteessa koska geez luin näit viestejä heinäkuulta ja nyt on syyskuu ja jauhoin silloin eunkwangista ja jauhan edelleen eunkwangista.............. Wtf ei tää vaa lopu :D ihan saatanaa siis basically se on vaa muuttanu mun koko elämän suunnan, mikään ei ole entisellään :D se siitä

Mutta kuten sanottu, KINDA uskon et sen oli tarkotuskin mennä niin. Jotenkin vaan uskon.

Oikeasti rakastan niin niin paljon en haluu olla ilman sitä, tai siis en vaan kestä jotenki olla ilman sitä. Voi vittu miten kukaan voi olla noin söpö. I'm gonna have to give a little kiss on his cheek uwu:3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Helvetti ku meinasin saada sydärin ton yhen takii

Tai siis en nyt sydäriä mutta vittu mää jotenki säikähin tai tuli kehoon sellane random tunne

Oh god

Siis ku luin taas jonkun "eunkwang should find a girlfriend" kommentin =) vittu kui ahistavaa.

I mean sure he should if that girl is me 🤔 saakeli tässä tulee kiire suunnitella jotain (vaikka ei kyllä edelleenkään oikein ole mitään mitä voin tehdä, tai en tiiä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Voin nimittäin vannoa sen että jos se joskus sen sanoo että sillä on tyttöystävä niin.......... En tuu voimaan hyvin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Hahaaaaa tää biisi:

Koska:

Jos nähdään samaa unta, niin onko se ees unta
Jos samaan aikaan samat sanat sanotaan
Niin puhutaanko silloin siitä kohtalosta
Jota kyynisesti mietin, mut tavallaan mä tiesin
Että maailman kaunein päivä on se kun
Sä jostain pohjan alta pois mut nostat


No siis niin. Tuntuu että tää on ensimmäinen kerta kun kuuntelen tota biisiä tälleen... Samaistuen tai et tajuun (ehk) mitä tos sanotaan. Siis it's kinda similar koska we listened to the same song lmao niin silleen tää "connection " edelleenkin. (Oli kyllä niin random sattuma se, vieläkin ahdistaa) niin sit olin silleen "onko tämä kohtaloa" ja totta, mietin sitä kyynisesti välillä mutta tavallaan mä "tiedän" että ollaan yhdessä joskus vielä :D (vaikka ofc i'm ashamed to say that i believe in it lmao koska kuulostaa niin mahdottomalta)

Tai siis uskon siihen mutta joskus en koska en pysty, mut joskus uskon kyllä

mutta joo, voiko enää enempää tuo osua kohdilleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Oh my god the thirst 😭😭😭😭😭😭 i am so sorry once again 😭😭😭😭😭💀 i can't control my thirst 😭 vaikka tosiaan ei se oo ongelma koko ajan mutta sillon kun se on niin se ON. sillon on ihanan seesteistä jos ei oo mitään ongelmaa eikä mitään haluja mut voi jeesus sit kun se yltyy liian pahaksi niin the suffering is real ja todella kärsin silloin :D + tekee mieli itkee koska et voi olla sen ihmisen lähellä.. seksuaalisesti? It's like you're begging for him to hold you but that aint happening 😭 and then u cry 😭😭 siis ihan hirveetä. Seksuaalisuus on aivan kamala asia :D oikeasti. Oh goodness the way i crave and the way i DIE INSIDE when none of my desires are fulfilled 💀 then you just crave time and time again?????????? Mutta ONNEKSI tää ei oo ongelma koko ajan. Most of the time i'm okay with not being with him sexually, ja silloin i guess mä ikävöin sit vaa romanttises mieles... Mut sillon ku kaipaan sitä seksuaalises mieles ni thats kinda horrible koska???????? Like???? U don't even want to do any self pleasure stuff because you hate it and hate it and hate it and it's all so uncomfortable but godddddddddddddddddddddddddd why can't he fuck me 😶😶😶😶😶😶 the way ive been CRAVING 😭

Idk soon itll be okay again mä luulen että nyt on joku ovulaatioaika ehkä ni siks i fucking crave him oh my lord yes hold me close honey 😭😭😭 mut soon itll be okay again 😌😌😌😌😌😌😌 sit taas en varmaankaan haluu ketään seksuaalisesti hetkeen

Idk goodness it's just that i watched that one performance and all my emotions went wild 😭😭😭 iha vaa ku se o nii söpö siin and so smol and cute and looks so happy and adorable ja sit helposti ku tulee semmone "rush of love" niin sit helposti kai tulee myös yhtäkkiä sellanen "rush of sexual feelings" ja niinku i mean I CRAVE-

I HAVE NEVER CRAVED ANYONE LIKE THIS IDC IDC IDC come to Finland and FUCK ME thank you

Like just literally. Come here and fuck me . I can't take this anymore.



Byeeeeeeeee💀 plssssss just-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mutta sen sanon että kun olin kattonu tän vidin:

Niin oli tää fiilis:

Ja muutenki olin koko ajan silleen "stop talking, stop talking now" (t. Chandler)





Niiku oikeesti tunnen sielussani kuinka se saa mut tuntee aivan liian syviä tunteita





I'm so curious about things 🥵






En kestä voiko oikeasti yksi ihminen muuten pilata tietyn emojin nimittäin tämä: 💙


KIITTI VAA. :D ei hyvää päivää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ainiin. Taas mulla on se fiilis että se muistuttaa mua jostain. Jostain aikasemmasta. En vieläkään pääse tosta tunteesta eroon :Dddddd se näyttää niiiin tutulta + muutenki sen olemus ja kaikki on jotenki niin tutun olosta? Öö ok. En voi ymmärtää. Jotain hämärää tässä on tai sitten ei, mutta mitä vittua oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mut niiku muutenki mitä tässä voi enää sanoa ajatella tai tehdä XDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Huutista

Seo eunkwang: *just stands there*
Meitsi: *moans* 🥵

Ei mutta siis nyt oikeesti internal screaming tulille

The way i LAUGH AT THIS niinku seriously
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Seo eunkwang: *does the gashina dance*
Meitsi: i am AROUSED


LMAOOOOOOO



KHGGGGGHHJJSKDK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
FRFRFRFR tuntuu että ainoot jotka on koskaan aiheuttanut tän levelin seksuaalista vetoa mulle on: ehk niiku eunkwang hui yuto ja timppa??????? No ok en oo varma. Mut fr ku yleensä oon quite ... Not sexual. But sometimes when i'm in love then that's that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Huoh oikeesti ei tämmöstä

Literally that tiny man is cute

Smol baby
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
SMOL BABY:



I am sorry but 😭💕



Aaaaaaa + yks biisi on iha kauhee ku se soi pääs ja muistuttaa nykyään aina tost vaikka ennen se oli periaatteessa ihan normi biisi mulle. Mut nyt aina ajattelen tota kun kuuntelen sitä biisuu mitä vittua 😭😭😭😭 itken
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Sinänsä huvittavaa että oon sillee SMOL uwu cute haha aww mut sit ite oon about 159,5 cm 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ye i mean whatever how can i love him so much

Like theres no words lmao

Too much

Ja nää butterflies edelleenkin i-

What the fuck is that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893

Yhgh how can you be like this

Just effortlessly cute 🤧

Huoh i think: my love forever and ever
 
Ylös Pohja