Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Siis en tajuu elämää kun sehän on oikeestikin niin ettei kukaan voi jättää mitään asioita historiaan. Vaikka kuinka aika menee eteenpäin niin ei ne asiat katoo. Silleen voin olla vaikka kuinka paljon ja vaikka ihan täysin yli villusta mutta silti jos meen tallinnaan ni voit olla varma että se silti käy mun mielessä, vaikka olisin sata prosenttia yli. Sellasia ne muistot on. Varsinkin kun näkee kaikki maisemat. Se vaan jotenkin on niin että sitten kun ne muistot ei koskaan hävii mihinkään ja tapahtuneet asiat ei katoa mihinkään niit ei voi vaan taikoo pois. Niin se on ihan selvä asia että muistan sen ihmisen kuitenki aina.

Tai siis.


Äh.

MIKS.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mun aivot: villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu villu and also villu 😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En vaan voi ajatella mitään muuta kuin sitä kuinka se on niin vitun 😭🥵
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En tosin tiedä kuinka vakavaa se on. Ainakaan en jakanut mitään kuten kerran vahingossa tein...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ihan sama en usko että se oli vakavaa että tykkäsin siitä vahingossa. Se oli muutenkin jonku tyypin julkasu jota en tiedä ees. Mut kummiski 😂😂😂😂😂 ei kai se toivottavasti mitään haittaa. Oon niin vainoharhainen ja ahdistunut vaan mutta ei nyt luulisi siitä olevan mitään haittaa kuitenkaan. Ja se nyt oli vahinko niin eipä sille mitään enää voi :D tykkäyksen peruminenkaan ei taida auttaa mitään muutenkaan :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921

Lol tämä

Tulee mieleen, tällä hetkellä jostain syystä timppa. Mut öö.. niin. en tiedä noista muista mutta rakkaus ainakin sekotti mun pään joten 🫥
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Vittu mä teen kuolemaa.

Ihan tosissaan.







Ja niinku jos puhutaan ihan puhtaasti tästä hetkestä, niin lähinnä villu ja timppa aiheuttaa mulle sen että.. oon vaan niin... En osaa kuvata sitä. Oon vaan niin... Niin.. 😭 en voi yhtään hyvin. Ihan hirveä sisäinen myllerrys.

Tekee niin vitun pahaa tuntea näin.

Jotenkin se vaan.. siis tappaa mua. En kestä tätä nyt ollenkaan tällä hetkellä.

EI VITTU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Että mä oon ihastunut ja tää on kamalaa mua oksettaa ja pelko on ihan hirveä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En ymmärrä miten voi ihastua näin.

En ymmärrä sitä.

Miten voi ihastua kaukaa? Edes olematta lähellä? Edes puhumatta toiselle? Edes olematta samassa tilassa? Ei mitään oikeaa kosketuspintaa kohteeseen, vain materiaali. Pelkkä julkkisihastus. Miten sillon voi ihastua pahasti? Miten? Kun näkee kähiksestä jotain videi vaan ja jotenkin niiden perusteella vaan ihastuu. Eikä vain ihastu. Vaan ihastuu PAHASTI. niinku en kestä sitä typeryyttä kun ei edes ole tekemisissä oman ihastuksensa kanssa. Oon niiiiin KATEELLINEN kun jotkut ihastuu normaalisti ja se vaan on niin paskaa kun mä ihastun näin. Oikeasti en jaksa enää olla minä. Vittu. En tiedä mitä sanoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Voi ku vois tavata timpan tai jotain, siks vaan kun oon niin törkeen sekasin että tuntuu vaikealta olla ilman sitä mutta vittu juuuuuuuuuuu ei

En edelleenkään edes elättele mitään toiveita siitä että siitä tulis jotain suurempaa :DDDDDDD

Mä vaan

Vittu mä kuolen näin vahvoihin tunteisiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Nii sit se kaipuu vaan tulee. Eikä sitä sammuta mikään. Ei aikakaan näköjään. Loppujen lopuksi. Näköjään ei
 
Ylös Pohja