Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mut timppa tietenkään ei oo mielessä.. paitsi että on kuitenkin aina lopulta sekin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mitä jos mä ihan oikeasti rakastan:
- eunkwang
- hui
- yuto
- taeil
- timppa


Ja mitä jos rakastan niitä aina? Koska.. en oo vieläkään päässy yli.. aina kun ajattelen että en enää mieti timppaa niin sit jotai taas tapahtuu ja muistan juttuja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Huvittavaa kun miettii että kumpi oikeastaan oli ensin, Timppa vai eunkwang? Häh. Koska :D eunkwang PERIAATTEESSA alkoi 26.10.2020 ja timppa PERIAATTEESSA alkoi 5.4.2019 (jos nyt muistan ton päivämäärän iha oikein). Mut toisaalta eunkwang alko 7.7.2022 ja toisaalta timppa alkoi 29.12.2020 XD bye-






Mikä mus on vikana


It just makes me so fucking sad but okay then
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ei vittu kun wake me up hits different nyt niiku vuosien jälkeen ootsä tosissas

Jotenki sillon teininä? Ku sitä kuunteli (pakostakin ku radios soi) niin se tuntu niin erilaiselt ku nyt.

All this time i was finding myself and i
Didn't know i was lost






Doesnt it hit differently or idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Idk ei mikään vaa voi poistaa sitä faktaa et noi kaikki on mulle tärkeitä aina

Niiku oikeesti tärkeitä

Niin how am i supposed to live with that?

How exactly? Huoh




If God be for me, who can be against me?
If God is with me, whom shall I fear?
If no one knows me, still His heart adores me
I am safe, I am loved, I am healed


I mean yes yes but how exactly am i healed

i don't see no healing

Still don't see it and i won't forget these people so what the heck now??

It will never happen

So Whatever

Voi elämä mul ei todellakaan ollu tietoakaan et kun elämä menee eteenpäin niin tapahtuu tämmöst kaikkee paskaa UUDESTAAN JA UUDESTAAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ikävä h:ta ja sen iänikuista nahkatakkia

A little bit

Huoh nyt vittu oikeesti tää pappaosasto D:

Huoh on tää kaikki muu ja sit on pappaosasto 👏 ei jaksa vittu. Ei jaksa juhaa nyt ainakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Siitäki alkaa olee jo ihan vitusti aikaa. 2018 se alko. Niin jooh. Creepyy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Kaikki olis edes jotenkuten siedettävämpää jos rakastaisin pelkästään eunkwangii edes mut ei
Miks on niin vaikee tajuta et mä en voi rakastuu ihmisiin tälleen? Mä en oikeesti saa rakastuu ihmisiin tälleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
On kyl ihan vitusti vikaa päässä monellakin tavalla

Pappaosasto alkaa tuntuu nykyään jotenki ehk viel ahistavammalta koska nyt en oo niin tottunut siihen koska oon miettinyt niin paljon huita eunkwangii yutoo yms nuorempia

Niin tuntuu et mul on vikaa päässä senki takia

Sit yleensäkin tuntuu et mul on vikaa päässä

Koska ihastukset just

Ja koska ne on julkkiksia

Ainoo mikä ei tuota mulle ahdistusta tällä hetkellä on se et oon bi kosk nykyään ihmiset on niin woke joten se on tavallaan ihan ok. Tai et ku se on niin monen mielestä ok. Mut tuntuuha se vähän oudolt sinänsä ku miettii et niiku miks just mä tai et mun on vaikee yhistää sitäkään itteeni vaikka se on totta

Mut se on kaikista helpoin asia

Kaikki muut sit tuntuu silt et mul on päässä vikaa ja pahasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ja niiku yleensäkin se et oon nii vitu tyhmä et oikeest sit vaa kärsin siit ku oon ite nii vitu tyhmä idiootti x] niinku tässäkin nähään. Oliks pakko rakastuu taeen?

Mut toisaalta ei se oo mun vika eikä kenenkään mut en vaa ymmärrä tätä enää

Ja hui ja yuto alkoi myös silleen etten voinu tehä yhtää mitää sille

Tai siis niinhän kaikki attraction on sellast ettei kukaan sille voi yhtään mitään

I wish i was asexual and aromantic

Instead i'm greysexual (vaikka ei aina siltä vaikuta mut silti) and alloromantic

I wanna be completely asexual and aromantic. Right fucking now.

Just vähän aikaa sitten ajattelin mielessäni et oon ihan ok sen kans et oon alloromanttinen mut nyt taas tuntuu ihan vitun pahalta verrattuna siihen miltä tuntu sillon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Vaikka en ois oma itteni jos yhtäkkiä muuttuisin aroks nyt. Mut ku mua sattuu niin paljon en kestä tätä tuskaa. En tiedä miten kestää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Lmao

Pov: kuuntelet mitä mä malagas ja tajuut ettet haluis missään nimessä muuttaa Suomesta ikinä mihinkään mut oot rakastunu seo eunkwangiin

Nice pov

(Ei sillä että se välttämättä tapahtuis mut JOS :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
OOF

katoin tota eunkwangin vanhaa 12h hadabangii ja siin kohtaa ku hui kävi pikasesti siinä xDDDD aivot räjähti basically.... Sit ku ne halas ni oon vaa sillee "how to be hui but how to be eunkwang" 😳 lmao help

Lmaooo

Me to eunkwang: you lucky bitch
Me to hui: you lucky bitch

XDDDDDDDD

Ugh trippi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
I mean if you don't want to hug them both then what are you even doing in your life?????? 😭😭😭😭😭😭😭💔

PFFFTTTT

Also näin TAAS unta eunkwangista, muista en oo varma mutta siitä ainakin. Niinku oikeasti oon nähny niiiiin monta kertaa unta siit et tää on jo ihan naurettavaa. Ei sillä, on huistakin tullu nähtyy suht monta kertaa unia mutta luulen että kwangista kuitenkin enemmän :D

Ja molemmista ne unet on ollu tosi pahoi niiku intense ja silleen mut ne kaks hui-unta oli kyl ihan vitun järkkyi lol, en oo mun mielestä muistaakseni??? Ikinä mistään eunkwang-unesta heränny sillee samal taval totaalisen järkyttyneenä jotenki siit. Tai siis se ku nousin istuu ja basically aloin heti itkee XD that was so.... Extreme....... En kyl vittu tiiä mut siis mun mielestä en oo kovinkaan monesta ylipäätään nähny koskaan samanlaisia unia ku noi pari huista. Oon nähny kyl todentuntusia ja sillee.... Mut entiiä. Niis kahes oli vaa jotai tosi spessuu. Siis ikävöin ihan saakelin usein takas niihin vaikka siin ei oo mitää järkee mut olin vaa jotenki niin törkeen onnellinen. Et en ees ymmärrä kui voi olla nii onnellinen mut idk i was so fucking happy i can't even explain. It was so perfect 😭

Mut sit toi viimeöine uni eunkwangist oli kans iha vitu ihana mut ei se nyt ihan samankaltainen kuitenkaan ollu ku ne kaks. Kosk niiku... Ensinnäkin en heränny siit sillee et aloin heti itkee tai mitää :D olin kyl emotional koska yleensä aina oon jos nään jotai unta jostai rakkaast. Mut harvemmin mä actually alan itkee sillain ku niiden muutaman unen kohal D: ahh i miss my baby 😭 i just love him so. Why do i still love him. En ymmärrä miten on ees mahdollista rakastaa kahta (ja i mean? Useampaakin?) Näin intensiivisesti tai niiku ok normaalia i guess. Miten voi olla nii rakastunu useampaa ku yhtee sit kuitenki

En niiku ihan oikeesti ymmärrä mut ilmeisesti mul on sit vaa vikaa päässä mut hei mikäs siinä ei se mitään

Aaaaa oikeest rakastan molempia niin paljon

En tajuu enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Aaaaa
I miss hui so much
Yyyyyy tekee mieli kuunnella sen playlistii tai jotain mutta i don't know.

Tai jotenkin idk mutta wääää en tiiä mitä ajatella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Aaaaaa

He's so pretty

Cute

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔

Minä: i'm actually a bit tired of listening to the song, only one for me and missing you
Btob:

😂😂 Paitsi että they don't seem like they are tired lmao always so passionate xDdddd

Ohhhhhhgkgkgkggkgkglfkrjrkrkktkgkgk help me how beautiful this baby is 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭



Normaalit ihmiset: idk i'm so fucking tired of love
Minä:
🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mitäh 😂😂

Minä literally ehkä pari tuntii sitten: why would anyone like girls????????
Minä nyt: WHY are girls so HOT


niiku okei... :D niin ehkä en sillon vaan ajatellu ketää erityistä joten siks olin sillee mut sit jos nään jonku söpön tytön ni oon sillee "😭😭😭😭😍😍😍😍 *starts playing Hayley kiyoko or something*"

😭 and yep i saw a cute girl but idk if shes really that cute but she is tho 😭😭 don't like this again

Attraction is not wanted here go away
 
Ylös Pohja