Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Skskskskkkkk

I swear some of these people

Ohhh goshhhh

I'm so done with that man 😔😔😔😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892

Eunkwang: i am a baby

Srsly look how adorable??

Pikkune

You are a baby 😭😭😭😭❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Huh????

Vittu se vitun uni. It makes me miss him more. Idk. Whatever.

Mut miks mun tilanne on ikuisesti se että i feel heartache. Siis se on aina se sama. Tunnen koko ajan heartache ja just kaikkee sitä. Sillonki ku näin vielä kavereita enemmän ku nykyisin niin ihan yhtä lailla olin constantly siinä samassa tilanteessa. Millon kenenkin perään itkemäs. Tuntuu et oon hyväksynyt sen et mun elämä ei muutu täst ikinä. Oon jotenki siinä uskossa et elämä ei edes voi olla muuta kun jatkuvasti tää sama tilanne. Sitä elämä on mulle. Aina ikävä jotakuta, ketä sit ikinä onkaa. Rakkaus tarkottaa mulle vaan ja ainoastaan yhtä asiaa: heartache. En tiedä rakkaudesta mitään ilman sitä. Ne on synonyymejä mulle. Mut nykyään se on kai ihan ok. Ei mun auta ku elää siinä tilanteessa.

Like Honestly, heartache is my signature aesthetic. Sillee mä elän. Näin mä koen mun kaikki ihastukset yms. Mul ei oo mitään muuta kokemusta rakkaudesta. Ei mitään. Se on aina tätä. Siks se tuntuukin niin oudolta et joillain ei oo näin..

Mut silti jotenkin tuntuu ettei pitäis olla näin.

En tiiä.


Niin tai siis okei on mul esim se kokemus ku j kinda pyys mua ulos mut lopulta siit ei tullu mitää ja nii, se on just aik minimaalista et mitä oon saanu kokee muuta ku heartache.


Ja aina kun joku lähestyy mua ni senhän nyt kaikki tietää et tietenkin torjun ne. Sehän nyt on selvä. Ainakin most cases. Tai ainakaan lopulta niist ei mitään hirveesti tuu. Mut en varmaan torjuis jos oikeesti joku sellane ketä rakastan tekis saman. Totta kai mä torjuin jonku random äijän ja olin sillee "but is this just as friends" mut tuskin torjuisin jonku jota rakastan. Ellen sit olis aivan liian ahistunu ja peloissaan ni en tiiä sit tekisinkö niin. Mut joooh vittu.




Mut niiiiih

I love heartache aesthetic
Se on mun juttu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Mutta: gods not worried, so why do i worry.

Nih, jos toi biisi nyt edes on totta. Ehkä se on pelkkää hölöhölöä. Ehkä mulla oikeesti on syytä huoleen. Toivon että ei mutta mistäs sitä tietää miten asiat oikeest on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu hiljaa en oo aatellu jisungii pitkään aikaan mut nyt yhtäkkiä se tuli mieleen voi viddu

Luulin et oon yli siitä

(Aina tää sama, "luulin et oon yli siitä" niinpä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
WTF I LOVE EUNKWANG

söpö oikeest kuolen

Sen kommentti peunin kuvaan: "my bro!!!fighting!!!love ya!!!🔥" Niinku LOPETA ❤️😭 rakastan niin paljon.

I mean why is he so cute
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Oml

Sungjae to eunkwang: i know hyung, you're a pervert

😐😐😐😐😐😐😂

Wtf
Why did you have to say that xD

Seriouslyyyyyy what the fuck did i just heaaarrrrrrr

Noooooo D:

also: i don't care about any of them 😌 i can love them platonically but that's it 😌 sure....... 👏 Ofc

if that's platonic...... Then why do i dream of eunkwang almost every damn night and i sometimes even dream of changsub although that's not as often as eunkwangie ✌️

Sure. Platonic love only. Of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
If that's platonic..... Then why am i so afraid of the day when eunkwang gets married 😌✌️ (if it's not me lmao)

Toisaalta..... I wonder how on earth could i deal with his chaos XDDDDD it's cute but still. I mean it's cute and it's annoying and it's too chaotic but it's so cute but idk man.


But you bet i'm fucking jealous so i can't live without him????? Does that make ANY sense??? :DDDD it does not.


I'm fucking jealous and i can't live without him and i really care about him and love him but how could i ever deal with his chaos xDD lmao. I'm serious mä oon niin rauhallinen ihminen (no vittu jos tätä kesuu lukee nii ei siltä vaikuta ja myös muutamia videoita löytyy missä oon kaikkee muuta ku rauhallinen frendien kaa xd) mut niinku how could i

Pelottaa kyl vähän seki päivä ku changsub menee naimisii jonku kaa joten i guess oon mustasukkanen myös siitä. Tosin... Less than i'm jealous of eunkwang. But still 😔

I DON'T UNDERSTAND
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Mitä vittua nyt tapahtuu 😭😭😭

En voi kuunnella me gustas tu ilman et tulee mieleen kans se taen performance D::::::::::: huoh vittu.

Muutenki äsken katoin muutaman vidin ...... Taesta ja.... Eunkwangista ja.... Huista..... Niin......... En ymmärrä miks tykkään niistä. En oikeesti ymmärrä koska mun mielestä on niin TYHMÄÄ rakastaa yhtään ketään mutta.. you can be sure that i love them tho.

Muutenki hauska sattuma taas: katoin sitä jotain tae vidii ja sit just kun aattelin jtn et "but isnt it stupid to like him" niin siel jossai taustal luki jtn et "be stupid" :DDDDDDDDDDDD olin vaa sillee jaah mitä vittua nyt taas.




En kyl pysty ikinä päästä yli. En vaikka mitä tekisin. Niin. Tyhmäähän se on mutta voit olla aivan vitun varma että rakastan niin vitusti enkä kertakaikkiaan pysty pääsee yli. Vaikka vittu mitä tekisin.


Voi luoja.

Siis voiko olla tyhmempi enää.

Mut en voi sille yksinkertaisesti mitään.

Joka kerta ku yritän kieltää mun tunteet ni huomaan ettei se vaa onnistu. Joten mun pitäs vaa oppii hyväksyy ne mut miten kun ne aiheuttaa sietämätöntä tuskaa, välil ainakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Honestly?????

Miks IHMEESSÄ mä rakastan kwangii niin VITUSTI? siis tää on niiku niin järkyttävän suurta ihan oikeesti. Siis mä rakastan sitä niiiiiiiin VITUSTI 😭 mut niin kyl taeeki. Niiku ei helvetti voiko pahempia ollakaa ku nää ihmiset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
En voi varmaan ikinä rakastuu kehenkään irl ihmiseen mut ei se mitää oon sit näköjään proculromantic nykyään ainaki. Tai no en. Tai en tiiä. Mut oikeesti tuntuu kyl et oon aroace. Siis ei täysin aroace tietenkään. Mutta aroace siin mieles et oon on both spectrums. Vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Ja se ei auta mua yhtään ku halusin olla TÄYSIN aroace, tämmönen pelleily nyt ei auta mua yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
I want to be fully aromantic i want to be fully aromantic i want to be fully aromantic i want to be fully aromantic i want to i want to i want to i want to

I don't want to be stupid asf

I want to be fully aro

I want to

I want to

I don't want to be stupid asf

But i am stupid asf

Somebody should check my brains

If theres something really really wrong with them

Cause there is tbh

Mut sehän tarkoittaa vaan sitä et sovitaa kwangin kaa yhtee kosk ei sekää mikää normaali oo

Molemmat yhtä sekasin

Kuin seinäkellot

Hmm

Kaikista huvittavinta rakkaudessa on se just kun et löydä siihen mitään syytä. Siis siihen ei oo mitään syytä koskaan. Yhtäkkiä vaan täysin randomisti huomaat että pidät jostain ihmisestä muuten kuin platonisesti??? Täysin ilman syytä? Sit ku joku kysyy et mikä just siitä tekee erityisen (jep mult on kysytty tätä.. siis monenkin tyypin kohal) ... Nii et osaa vastata mitään vittu :D ja mietit et pitäiskö muka osata???? Et kuka vittu muka osaa???? :DDDDDDDDD oot vaan silleen EMMÄ TIIÄ 😭😭😭😭😭😭

Oikeasti mul on ihan hirvee kriisi en haluu tätä

En oikeesti haluu tuntee tätä vittu

En yhtään voi vittu oikeesti

Nii et its not a fucking choice


Koska: "More important, you can choose not to fall in love with someone. To be precise, you can choose to avoid situations where you might fall for somebody you shouldn't. Just as important—but more difficult in practice—you can choose to try to stop being in love with someone who turns out to be wrong for you"
HHAHAHAHHHAHHHHHHAHHHHHHHHAHAHHAH

HAHAH





That's actually really really offensive


Kuinka joku voi oikeesti olla niin vitun tyhmä idiootti et kuvittelee et kaikki voi VALITA. ehkä jotkut en tiiä mut ei kaikilla oo vittu mitään sanomista siihen. Ihan vitun offensive oikeesti kuvitella et mä valitsisin tän jos voisin valita. Niiku kui vitun typerää ees sanoo noin. Niiku luuleksä oikeesti et mä valitsin tän? Vitun idiootteja on kyl näköjään maailma täynnä. :D mä en ikinä ois valinnu tätä jos mul ois jotain sanomista siihen. Se ei oo tehny mitää muuta ku vaikeuttanu mun elämää. Voihan se olla et siin on ollu jotain positiivistaki mut lähinnä pelkkää shittiä tullu siitä. Niiku do u actually think i want to feel for example these intense sexual feelings? U actually think i want to feel them and be anxious all the time?????? Ei vittu. En oo ikin kuullu mitää noin offensive niiku oikeesti. Iha vitu törkeetä väittää et oisin ite halunnut valita tän. Vittu se oli sillä sekunnilla done ku näin sen ja mul ei ollu enää siinä vaiheessa mitään sanomista. Koska honestly se klikkas sillä tavalla että se oikeesti tuntu HETI love of my life tasolta. Siis jo sillon kun en tienny siitä paljo vittuakaan. Joten luuleksä oikeesti et mul on jotain vitun sanomista siihen jos se tapahtuu tolleen?



Luuleksä oikeesti et oisin voinu tehä sille jotain jos rakastuin niin paljon siinä sillä sekunnilla ku näin sen siin.


Niiku oikeesti.

Ja miks sit sanotaan et "love is not a choice" jne niin mitä vittua toi sit tarkottaa?

Siis mähä koko ajan haluun päästä täst vankilast vapaaks

Jos mä vaa voisin ni mä varmaa sit tekisin nii mut ku en pääse




Siin ei oo mitään järkee eikä logiikkaa rakastaa eunkwangii (eikä muitakaa i guess) ja mul on muutenkin pakkomielle siit etten saa tykätä vittu yhtään kenestäkään ikinä ni luuleks oikeesti et haluun vihata itteeni siks ku rakastan jotai enkä pääse irti vaikka kuinka haluun koska mua ahistaa kosk mul on pakkomielle siit et mun on PAKKO päästä irti.



Niiku kuinka monta kertaa oon sanonu et "mä en rakasta sitä enää" ja oon yrittänyt kaikkeni vaa huomatakseni vähän ajan päästä et i'm just lyin to myself it doesnt work.


Iha vitu offensive oikeesti väittää et täs ois mitää mitä mä oisin halunnu vittu.




Mul on täl hetkel varsinkin nii törkeen paha pakkomielle siit et mun on PÄÄSTÄVÄ irti yksinkertaisesti tai oon ihan vitun disgusting jos tykkään yhdestäkään ihmisestä maan päällä. Niiku iha vitun disgusted (älä kysy miks en tiiä).



Se on niin väärin ettei mitään rajaa. Mun on päästävä irti koska on vaan jostain syyst (no reason?) Väärin, totaalisen väärin, tykätä yhtään kenestäkään. Siis tää on oikeesti pakkomielle. Niin paha pakkomielle et en oikeesti kestä itteeni enää sekuntiikaan jos tykkään yhdestäkään ihmisestä, lievästi tai enemmän ihan sama, mutta en saa tykätä kenestäkään. En kestä itteeni enää sekuntiikaan jos oon in love kehenkään. En saa tuntee koskaan mitään ketään kohtaan. En enää oikeest voi sietää tätä. Se on niin väärin et mikään ei voi olla enemmän väärin ku olla rakastunu johonki taikka tuntee jotai seksuaalist jotai kohtaa. Ja TOTTA KAI ne tunteet (kaikki muut paitsi platoniset) on väärin vaan ja ainoastaan MULLE. jos muut tuntee ni ei se oo väärin. Vaan mulle se on väärin koska mulla ei oo mitään oikeutta tuntee yhtään mitään muuta ku vaa platonisia asioita.

Näin se on mutta en tiedä kyl miks. Mut niin se vaa on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu

- muut saa tuntee iha mitä ne vaa tunteekaan
- mut mä en saa tuntee mitään muuta ku platonisia tunteita

Make it make SENSE.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Tai no oon mä kyl vähän muistakin ihmisistä silleen et miten ne ei tunne syyllisyyttä......... Mut nii.


Miten joku voi olla tuntematta syyllisyyttä

Sehän on niin väärin tuntee mitään (muuta ku platonista)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Nonniih kaks tärkeintä biisiä taas:

:| How can i ever

I'm really struggling
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Hauskaa että noissa molemmissa on kyse same-sex rakkaudest mut mun ongelma ei oo ees se. Ainakaan pahin ongelma. Lol.

Silti noi on mun athems näiden mun omien ongelmien kans.

Jotka nekin kyllä liittyy sinänsä prideen

Koska tbh it is kinda aro spectrum stuff. Tai niin ainakin oon ymmärtänyt.

Siis tää celeb thing

Vaikka siis kaikki ketä oon ikinä rakastanu ei oo ollu julkkiksia.... Koska esim m. Ja nii. Mut silti? Totta kai it fucking hurts a lot lot lot lot

Nii en sinänsä tiiä onks mul oikeutta olla silleen et juuh i'm aro spec????? Jos kaikki niiku jokaikinen olis ollu julkkiksia niin sit mul ois oikeus sanoo et oon aro spec. Mut ku tilanne on tää ni en tiiä onkse ok. Ku en haluu tai niiku i feel guilty about it jos sitä ei oikeest lasketakaa siihe ja oonki vaa allo ni idk. Mut totta kai samaistun niin vitusti. En mä alloromanttisiin sillä tavalla samaistu koska yleensä ihmisten kohteet ei kyl oo ihan tämmösii ja muutenki oon ihan outo. Mut en tietenkään samaistu niihin jotka on fully aro. Mut aro spec feels right vaikka tuntuukin tavallaan tyhmältä.

En tiiä :( sattuu vaa iha sikana. Vielki. I guess tää maailma on tehny tehtävänsä siin et se on onnistunu painaa mut alas.



Nyt sentään ikäjutut tuntuu täl hetkel iisimmält kosk muistutin taas itseeni et on olemassa paljon sellasia pareja joilla on todella iso ikäero. Niin se tuntuu helpommalt. I think? Vaik on siinäkin vähän sitä "disgusting" fiilistä jäljel

Hmmmmmmmm

Voinko sanoa että oon aroace:((((((((((( en tiiä voiks tätä laskee siihen :(((((((

En fully aroace mut aroace silti D::
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
ITKEN

Honestly onhan se nyt ihan selvää et kaikki painostaa koko ajan vaa löytämään suhteen eikä sitä oteta edes vakavasti jos oot rakastunut julkkikseen

VITTU :D ei ihme että samaistun.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
"nobodys judging who you love"

Omg how many times people have judged who i love 😭😭😭😭😭😭😭😭 I'm really crying now bruh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Oml se ikuinen salailu tai siis se kun miettii et uskallanko ees sanoo ääneen kellekää kehe mä oikeesti oon rakastunut.. bruh.

"Miks sul ei oo poikaystävää?"
"No miksköhän vittu"

sit aina vaa miettii et viittinkö sanoo mitään siit mikä on totuus mut helpompi vaa keksii jotai ympäripyöreetä siihe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Tai niiku et ..... Ei kenenkään pitäs joutuu miettimään sitä et miten toi reagoi siihen jos sanon mikä on totuus. Jos sanon et "rakastun yleensä tai useimmiten vaan julkkiksiin ni ehk siks mul ei oo poikaystävää" ni miks mun pitää pelätä mitä se toine sanoo siihen

Mut ku mä tiedän et everyone judges

Jopa mun oma perhe on yleensä sillee tai äiti ainaki oli kerran ainaki sillee "eihän toi oo niiku todellista" nii en uskalla enää sanoo mitää koska tiedän et kaikki vaa nauraa mulle ja vähättelee :D joten idk.



Nii ei oikeest kyl ihme et samaistun toho biisii tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Se on vaa nii et näist jutuist pitää enimmäkseen olla hiljaa irl tai muuten sua vaa tullaa vähättelemää ja näin se vaa on. Ei todellakaan sua oteta vakavasti joten pitää oppii siihen et pitää olla hiljaa yleensä. Tosin jotkut suhtautuu hyvin onneks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,843
Reaktioarvo
2,892
Oh my god i hate

And i hate my own self


Elän näiden muutamien biisien voimalla taas täs pelkästään

Muuten oisin varmaa jo dead and done
 
Ylös Pohja