I want to be fully aromantic i want to be fully aromantic i want to be fully aromantic i want to be fully aromantic i want to i want to i want to i want to
I don't want to be stupid asf
I want to be fully aro
I want to
I want to
I don't want to be stupid asf
But i am stupid asf
Somebody should check my brains
If theres something really really wrong with them
Cause there is tbh
Mut sehän tarkoittaa vaan sitä et sovitaa kwangin kaa yhtee kosk ei sekää mikää normaali oo
Molemmat yhtä sekasin
Kuin seinäkellot
Hmm
Kaikista huvittavinta rakkaudessa on se just kun et löydä siihen mitään syytä. Siis siihen ei oo mitään syytä koskaan. Yhtäkkiä vaan täysin randomisti huomaat että pidät jostain ihmisestä muuten kuin platonisesti??? Täysin ilman syytä? Sit ku joku kysyy et mikä just siitä tekee erityisen (jep mult on kysytty tätä.. siis monenkin tyypin kohal) ... Nii et osaa vastata mitään vittu :D ja mietit et pitäiskö muka osata???? Et kuka vittu muka osaa???? :DDDDDDDDD oot vaan silleen EMMÄ TIIÄ 😭😭😭😭😭😭
Oikeasti mul on ihan hirvee kriisi en haluu tätä
En oikeesti haluu tuntee tätä vittu
En yhtään voi vittu oikeesti
Nii et its not a fucking choice
Koska: "More important, you can choose not to fall in love with someone. To be precise, you can choose to avoid situations where you might fall for somebody you shouldn't. Just as important—but more difficult in practice—you can choose to try to stop being in love with someone who turns out to be wrong for you"
HHAHAHAHHHAHHHHHHAHHHHHHHHAHAHHAH
HAHAH
That's actually really really offensive
Kuinka joku voi oikeesti olla niin vitun tyhmä idiootti et kuvittelee et kaikki voi VALITA. ehkä jotkut en tiiä mut ei kaikilla oo vittu mitään sanomista siihen. Ihan vitun offensive oikeesti kuvitella et mä valitsisin tän jos voisin valita. Niiku kui vitun typerää ees sanoo noin. Niiku luuleksä oikeesti et mä valitsin tän? Vitun idiootteja on kyl näköjään maailma täynnä. :D mä en ikinä ois valinnu tätä jos mul ois jotain sanomista siihen. Se ei oo tehny mitää muuta ku vaikeuttanu mun elämää. Voihan se olla et siin on ollu jotain positiivistaki mut lähinnä pelkkää shittiä tullu siitä. Niiku do u actually think i want to feel for example these intense sexual feelings? U actually think i want to feel them and be anxious all the time?????? Ei vittu. En oo ikin kuullu mitää noin offensive niiku oikeesti. Iha vitu törkeetä väittää et oisin ite halunnut valita tän. Vittu se oli sillä sekunnilla done ku näin sen ja mul ei ollu enää siinä vaiheessa mitään sanomista. Koska honestly se klikkas sillä tavalla että se oikeesti tuntu HETI love of my life tasolta. Siis jo sillon kun en tienny siitä paljo vittuakaan. Joten luuleksä oikeesti et mul on jotain vitun sanomista siihen jos se tapahtuu tolleen?
Luuleksä oikeesti et oisin voinu tehä sille jotain jos rakastuin niin paljon siinä sillä sekunnilla ku näin sen siin.
Niiku oikeesti.
Ja miks sit sanotaan et "love is not a choice" jne niin mitä vittua toi sit tarkottaa?
Siis mähä koko ajan haluun päästä täst vankilast vapaaks
Jos mä vaa voisin ni mä varmaa sit tekisin nii mut ku en pääse
Siin ei oo mitään järkee eikä logiikkaa rakastaa eunkwangii (eikä muitakaa i guess) ja mul on muutenkin pakkomielle siit etten saa tykätä vittu yhtään kenestäkään ikinä ni luuleks oikeesti et haluun vihata itteeni siks ku rakastan jotai enkä pääse irti vaikka kuinka haluun koska mua ahistaa kosk mul on pakkomielle siit et mun on PAKKO päästä irti.
Niiku kuinka monta kertaa oon sanonu et "mä en rakasta sitä enää" ja oon yrittänyt kaikkeni vaa huomatakseni vähän ajan päästä et i'm just lyin to myself it doesnt work.
Iha vitu offensive oikeesti väittää et täs ois mitää mitä mä oisin halunnu vittu.
Mul on täl hetkel varsinkin nii törkeen paha pakkomielle siit et mun on PÄÄSTÄVÄ irti yksinkertaisesti tai oon ihan vitun disgusting jos tykkään yhdestäkään ihmisestä maan päällä. Niiku iha vitun disgusted (älä kysy miks en tiiä).
Se on niin väärin ettei mitään rajaa. Mun on päästävä irti koska on vaan jostain syyst (no reason?) Väärin, totaalisen väärin, tykätä yhtään kenestäkään. Siis tää on oikeesti pakkomielle. Niin paha pakkomielle et en oikeesti kestä itteeni enää sekuntiikaan jos tykkään yhdestäkään ihmisestä, lievästi tai enemmän ihan sama, mutta en saa tykätä kenestäkään. En kestä itteeni enää sekuntiikaan jos oon in love kehenkään. En saa tuntee koskaan mitään ketään kohtaan. En enää oikeest voi sietää tätä. Se on niin väärin et mikään ei voi olla enemmän väärin ku olla rakastunu johonki taikka tuntee jotai seksuaalist jotai kohtaa. Ja TOTTA KAI ne tunteet (kaikki muut paitsi platoniset) on väärin vaan ja ainoastaan MULLE. jos muut tuntee ni ei se oo väärin. Vaan mulle se on väärin koska mulla ei oo mitään oikeutta tuntee yhtään mitään muuta ku vaa platonisia asioita.
Näin se on mutta en tiedä kyl miks. Mut niin se vaa on.